Білоруська команда розробників Indoor Technology випустила мобільний додаток Vnutri.by - навігатор по торговим центрам. IT.TUT.BY поцікавився, хто заповнює картки і навіщо покупцеві вказівки всередині приміщення.
Хоча користувачі iOS і Windows Phone на штатних картах своїх гаджетів бачать Білорусь як біла пляма, на кількість і якість сторонніх карт і навігаторів гріх скаржитися. Google, Yandex, Open Street Maps чудово орієнтують білорусів на вулицях і дорогах країни.
Група з чотирьох розробників вирішила, що цього недостатньо - і представила Vnutri.by, навігатор всередині торгових центрів. У додатку є карти центрів ("Корона", "Столиця", "Галілео", "Экспобел", "Пасаж" і т. д.), пошук по магазинах, товарів і брендів, інформація про різних акціях та пропозиціях.
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20140606/a5312d427647a10f91b585e5222377c9.jpg)
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20140606/30948ad743248d3fe001155a77deb9d8.jpg)
Розробники вважають, що навігатор по торговим центрам білоруської столиці потрібен не менше, ніж інших європейських мегаполісів: "У 2014 році в Мінську буде введено 130 тисяч кв. м торгових площ, що зрівняє нашу столицю концентрації ТЦ на 1000 жителів з Парижем", - розповідає один з них. "І ця тенденція буде зберігатися. Ситуація у відносинах Росії та України з великою ймовірністю розгорне інвестиційні потоки в ритейл в бік доброзичливо налаштованої країни".
Автори програми уточнюють: це "навігатор" лише формально. Для покупця це спосіб швидко знайти потрібну покупку за вигідною ціною - як в інтернет-каталогах, але тільки в офлайн-магазинах. Для продавця буде засобом зв'язку з клієнтом, в тому числі нецільовим - таким, який в іншому випадку прийшов би до більш відомим або більш близьким географічно конкурентам.
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20140606/54e9c195aa81c6c5850b9f7dd924606b.jpg)
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20140606/6af37bd7a1852039603c6501084ee46b.jpg)
На момент публікації у "навігаторі" близько 380 магазинів, в найближчі два тижні їх стане вже 800. За базою товарів і акцій магазини стежать самостійно, самі стежать за актуальністю і достовірністю. На відміну від звичайних карт будинків і вулиць тут об'єкт на карті, а не користувач картки є зацікавленою стороною, пояснюють розробники.
Поки доступна лише версія для iPhone і iPad, протягом місяця-двох з'явиться і Android-версія Vnutri.by. На Windows Phone розробники не поспішають: "Якщо частка ринку цієї платформи буде продовжувати рости, зрозуміло, ми приділимо їй належну увагу". Робити веб-версію (тобто сайт) вони не збиралися спочатку: "Сайт, нехай і інтерактивний, просить монітора або планшета, що явно обмежує користувача у діях. Плюс безліч функцій, які будуть планомірно з'являтися у Vnutri.by можливі при роботі виключно зі смартфоном".
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20140606/e4131e3d2c56ae068b934d53e6c96751.jpg)
Команда Indoor Technology може похвалитися непоганим досвідом: один з них - розробник з "одного нещодавно нашумілого вже не білоруського мессенджера", інший - "одного з топових програм офлайнових карт", дизайнер працює в дуже конкурентному студії, однією з кращих в країні", відповідальний за продажі і маркетинг у Vnutri.by в минулому був project manager в "медичному стартапі, успішно реалізований у США, і паралельно очолював департамент активних продажів одного з білоруських мобільних операторів".
Але легкого рецепта розвитку стартапу в Білорусі не знають навіть вони: "Необхідно відстежувати заходи, пов'язані з інвестиціями, брати в них участь і перемагати. Також працювати безпосередньо зі спеціалізованими фондами. Якщо ваш проект не про створення "другого фейсбуку", і він покаже працездатну бізнес-модель (перші продажі), ви з високою часткою ймовірності зможете залучити посівні інвестиції. Білорусь щодо стартап-руху і розвитку інвестиційних організацій знаходиться в зародковому стані, але певні зрушення, безумовно, є, і це не може не радувати".
У разі успіху в Білорусі розробники планують експансію в Росію, потім в інші країни СНД і Балтії. Емігрувати вони не збираються: "Навіть у разі ведення бізнесу на міжнародному рівні логічно вести розробку і підтримку в Білорусі. Очевидно, що ринок Білорусі, Росії та України насичений висококваліфікованими фахівцями. Так і батьківщина краще будь сонячній Каліфорнії".
Завантажити Vnutri.by для iPhone і iPad >>
pkhelp.net.ua
Оставьте свой комментарий