- 2019 18/02
- Автор: Світлана Павліна
- | Перегляди: 146
Monitor CRM – програма для оптимізації комерційної і маркетингової діяльності компаній. Основне завдання, яку вирішує CRM-система Monitor - автоматизація управління лояльністю клієнтів і, як наслідок, збільшення кількості продажів. Включає не тільки "класичний" CRM-функціонал, але і модулі аналізу даних і побудови гнучких звітів. Використовуючи всі дані системи, користувач може сам побудувати будь звіт і проаналізувати дані всього декількома кліками миші.
Може використовуватися у всіх підрозділах комерційних підприємств різних галузей і масштабу діяльності, які беруть участь у комерційній діяльності: у відділі продажів, постачання, маркетингу, логістики, сервісних службах і т. д. Користувачами Monitor CRM є менеджери всіх рівнів, приймають рішення з комерційних питань.
Можливості:
- Ведення докладної картки контрагента, включаючи детальну інформацію про всі угоди, контактах, а також про співробітників організації.
- Додавання власних довільних полів і характеристик для товарів, клієнтів та документів з використанням їх у бізнес-логікою й аналітиці.
- Формування всього ланцюжка документів, як первинних, так і внутрішніх і обмін ними з обліковою системою (1С).
- Вбудований редактор друкованих форм дозволяє створювати будь-які звіти і документи.
- Ведення складних прайс-листів з багатьма параметрами. Автоматична підстановка цін.
- Гнучкий механізм формування знижок, в тому числі, автоматичне надання знижки в залежності від параметрів клієнта.
- Вбудована інтеграція з 1С, а також іншими обліковими системами (БЕСТ, Парус) дозволяє CRM-системі обмінюватися первинними документами з бухгалтерією, а також синхронізувати довідники (контрагенти, товари тощо).
- Гнучкий механізм настройки бізнес-процесів (проектів).
- Індивідуальна і групова налаштування прав доступу та інтерфейсів для користувачів.
- Вбудований поштовий клієнт і модуль e-mail розсилки.
- Обмін даними зі стандартними джерелами (Excel, SQL тощо).
- Дзвінки з CRM-системи через SIP-інтерфейс.
- Відправка СМС і здійснення СМС-розсилок.
- Відображення клієнтів на карті (MosMap і Яндекс.Карти).
- Аналітика по фіз. особам, нові можливості роботи з поштою і з проектами.
Monitor CRM:СКАЧАТИ >>>