Що нового в Програма для автосервісу та СТО 1.42?
- 2019 01/04
- Автор: Світлана Павліна
- | Перегляди: 127
Програма для автосервісу та СТО - програма, яка ідеально підійде власникам невеликих СТО, станцій техобслуговування і автосервісів. Додаток дозволяє управляти персоналом, відстежувати рух фінансових коштів, вести детальний облік робіт і запчастин на замовлення-наряди, створювати єдину базу клієнтів і багато іншого.
Основні можливості:
- Автоматизація невеликих і середніх автосервісів і СТО
- Підтримка роботи як з локальної offline базою так і з online базою через інтернет
- Графічне відображення розкладу робіт з замовлення-нарядів
- Швидкий пошук клієнтів та автомобілів
- Облік клієнтів-фізичних та юридичних осіб
- До робіт у замовленні-наряді можна прикріплювати кілька виконавців з різним відсотком участі
- Зручний довідник робіт і товарів для замовлення-наряду
- Вартість робіт може розраховуватися з нормо-годин або фіксованої ціни
- Проставлення знижок для робіт і запчастин
- Прийом оплат з можливістю поділу на кілька платежів
- Багатокористувацька робота з програмою. Єдина база даних. Розмежування прав доступу
- Зміна структури таблиці. Додавання, перейменування і видалення колонок таблиць
- Редактор дизайну форм. Перетягування полів у будь-яке місце, створення свого виду форми
- Можливість зберігання зображень, відсканованих копій документів і файлів безпосередньо в базі
- Редактор друкованих форм. Створення своїх друкованих форм
- Експорт даних в Excel
- Розмежування прав користувачів програми
- Отримання зображення з ВЕБ-камери
Якщо Вам необхідно автоматизувати управління автосервісом, то Ви на вірному шляху! У кожній СТО або автосервісі важливо якомога детальніше вести облік клієнтів і пов'язаних з ними автомобілів, а так само зберігати повну історію робіт з замовлення-нарядів клієнтів. Тут не обійтися без CRM для автосервісу. Управління автосервісом на основі нашої платформи дозволить залучити нових і утримати постійних клієнтів.
- додана таблиця відображає історію зміни статусів замовлення-нарядів