- 2019 02/05
- Автор: Петренко Віталій
- | Перегляди: 107
Програма IT Invent дозволяє вести інвентаризаційний облік комп'ютерів, оргтехніки, IT обладнання, програмного забезпечення, комплектуючих і витратних матеріалів. Облік ведеться в рамках організацій та їх філій. Програма допоможе адміністраторам, співробітникам IT відділів та їх керівникам, власникам комп'ютерних магазинів, завідувачем складів і всім, кому необхідно мати чітку та актуальну картину стану парку IT інфраструктури.
Для невеликих компаній є безкоштовна версія програми.
Ключові особливості програми:
- Підтримка бази даних MS Access і MS SQL Server.
- Багатокористувацький режим роботи - всі філіали працюють з єдиною базою.
- Можливість створення власних додаткових властивостей різних типів.
- Облік Замовлень постачальникам на всі види облікових одиниць.
- Унікальна система створення і друку інвентарних етикеток.
- Ведення історії змін по обладнанню.
- Облік ремонтів і профілактичних обслуговувань обладнання.
- Логічне зв'язування програм і комплектуючих з обладнанням.
- Облік витратних матеріалів та комплектуючих запчастин
- Закріплення конфігураційних одиниць за співробітниками організації.
- Ведення бази постачальників, сервісних організацій та інших партнерів.
- Гнучке розмежування прав доступу користувачів системи.
- Налаштування E-Mail сповіщень по подіям у програмі.
- Велика кількість вбудованих друкарських форм з можливістю їх редагування.
- В модуль 'Облік картриджів' доданий облік кольорових картриджів (CMYK). Тип кольору (кольоровий або чорно-білий) вказується в довіднику моделей.
- Поля для зіставлення з даними з Active Directory виведені в налаштування.
- Оновлений інтерфейс додавання, збереження і видалення записів довідників. Додані гарячі клавіші.
- На форму сканування об'єктів інвентаризації виведений пункт меню друк для друку інвентарних етикеток та інших друкованих форм.
- Для облікових одиниць виду 'Програми' властивість 'Виробник' перенесено з довідника 'ВЕРСІЯ' в довідник 'НАЗВА'.
- В таблиці доданий експорт в XML файл.