- 2020 16/01
- Автор: Петренко Віталій
- | Перегляди: 152
Менеджер СТО — інструмент для спільного планування замовлень автосервісного центру, покликаний усунути неузгодженість прийому замовлень кількома операторами, а також скоротити втрати робочого часу від простою постів внаслідок цієї неузгодженості.
Завдяки спільній роботі в мережі, будь-який менеджер може легко і швидко прийняти замовлення від клієнта, т. к. розклад на будь-яку дату завжди під рукою і не потрібно витрачати час на пошуки вільних робочих місць (посад). Система не дасть запланувати на один і той же пост (в один і той же час кілька замовлень, що знижує ймовірність виникнення накладок.
Основні особливості програми Менеджер СТО:
- багатокористувацька система, підтримується одночасна робота в мережі декількох операторів;
- робота з замовленнями, зокрема, швидке введення замовлення в ході телефонної розмови;
- розширений пошук замовлень;
- довідники робочих місць, послуг та співробітників (слюсарів);
- ведення бази клієнтів і дисконтних карт;
- звітність і аналітика, статистика замовлень в класичному та графічному вигляді, експорт;
- захист даних від випадкового або навмисного видалення;
- візуальне оформлення і приємний інтерфейс;
- простота у попередньої налаштуванні, зручність у роботі.
Для керівництва підприємства Менеджер СТО — інструмент, що дозволяє контролювати графік виконання замовлень, оперативно впливати на ситуацію, оцінювати завантаженість кожного поста і всього підприємства в цілому, проводити кількісний і якісний аналіз роботи.
Область застосування — станції техобслуговування, а також інші організації подібної спеціалізації — шиномонтажні майстерні та автомийки — починаючи від сервісів, що використовують для обліку хоча б один комп'ютер, до великих, з великими виробничими площами і широким спектром надаваних послуг
Що нового в Менеджер СТО 3.8?Замовлення:
- Додавання майстра до списку робіт за одну операцію;
- Додавання списку майстрів до однієї роботі за одну операцію;
- Додавання списку майстрів до декільком роботам за одну операцію;
- Список товарів: підрахунок і виведення суми Б/У і не Б/У товарів. Підрахунок ведеться по полю Стан запчастини. Можливість задати стан запчастини при додаванні товару в замовлення не залежно від того, чи це товар клієнта чи ні;
- Додавання товару в замовлення по Штрих-коду - відкриває довідник Товари в режимі пошуку за Штрих-кодом/OEM/Артикулом;
- Фіксація факту відправки СМС в нотатках на замовлення, а так само відображення кількості відправлених СМС на замовлення (на кнопці Відправити СМС);
- Вибір ТЗ до замовлення: додана кнопка Коригування ТЗ;
- Виправлена помилка, коли обнуляється ТЗ за замовленням;
- Можливість вводити оплату за замовленням в різній формі (готівка, безнал., карта). Для цього поле Форма розрахунку не повинно містити значення;
Довідник Товари :
- Кнопка Пошук - Режим пошуку товарів безпосередньо в таблиці товарів, без використання додаткового вікна. Пошук в двох режимах: за Штрих-кодом/OEM/Артикулу і по Найменуванню;
- Новий функціонал: Крос-коди для спрощення пошуку аналогів. Пошук аналогів ведеться в тому числі з пошуком по крос-кодом. Кожен крос-код поточного товару порівнюється з полями OEM й Артикул товарів з довідника і при збігу одного з них знайдений товар вважається аналогом;
- Додавання списку Крос-кодів у вікні Картки товару при створенні або коригуванню;
- Поля Картки товару OEM, Артикул і Крос-коди зберігаються в ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ для уніфікації пошуку по цих полях;
Довідник роботи:
- Функція Створення копії однієї або декількох груп робіт разом з усіма роботами за одну операцію;
- Більш компактна висота списку пов'язаних робіт і товарів;
Транспортні кошти клієнтів:
- Поля Картки ТС: Держномер, VIN і Техпаспорт зберігаються в базу у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ для уніфікації пошуку по цих полях;
- Поле Техпаспорт розширено до 20 симв. Не вистачало довжини для зарубіжних техпаспортів;
Функція СМС:
- Новий параметр в шаблоні СМС: Залишок суми до оплати за замовленням;
- Кнопка Баланс по СМС додано в низ головного вікна, аналогічна команда додана в меню Конфігурація;
Шаблони документів:
- Поле Примітка Замовленні розміщується відразу перед Рекомендаціями;
- Шаблон Акту для Казахстану додана інформація про ТЗ замовника;
Додатково:
- Розклад: Новий більш компактний спосіб відображення властивостей замовлення. Допускається зміна порядку слідування рядків;
- Множинні доопрацювання інтерфейсу основних довідників;
- Виправлені помилки в звітах по параметру Замовлення відкрив.