- 2020 05/04
- Автор: Світлана Павліна
- | Перегляди: 362
Універсальний облік - це інформаційна платформа для створення та ведення баз даних різної складності і структури. За основу взята БД Microsoft Access, а вже сам користувач під свої потреби створює і налаштовує будь-яку кількість необхідних йому баз, таблиць, уявлень і звітів. Така побудова дозволяє спроектувати і адаптувати додаток на довільну область діяльності. При цьому платформа має досить простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що забезпечує додаткову гнучкість і універсальність.
Принцип дії полягає в структурованому та чіткому введення інформації від користувача, що надалі дасть можливість швидко її знайти, відфільтрувати, налаштувати відображення, відправити на друк у вигляді різноманітних.
Основні можливості програми:
- створення збережених і обчислюваних полів із завданням формул для них,
- створення поля, пов'язаного з полями з інших таблиць
- прив'язка записів таблиць до локальних файлів і папок,
- прив'язка записів таблиць списків зображень на локальному диску або на сервері
- створення фізичних таблиць і віртуальних таблиць-уявлень, що відображають поля з різних таблиць,
- установка вирівнювання, кольору відображення тексту і фону полів таблиці,
- включення відображення підсумків по полях (загальна кількість або сума),
- пошук записів в будь-якому полі таблиці по введеної інформації,
- сортування по одному або декільком полям,
- установка фільтра за кількома полями,
- зміна порядку проходження і ширини полів,
- включення переносів рядків даних для відображення вмісту клітинок таблиці,
- налаштування угруповання полів для відображення інформації у вигляді дерева,
- збереження налаштувань відображення записів для кожної таблиці,
- редагування інформації як в окремій формі, так і безпосередньо в таблиці,
- висновок на друк інформації в тому вигляді, як вона відображена і обрана безпосередньо в таблиці,
- створення у вбудованому дизайнера різних по складності звітів,
- виконання імпорту даних з файлів XLS, експорт у файли XLS, HTML, XML, TXT,
- здійснення e-mail розсилки за адресами, взятих з даних таблиці бази даних або з текстового файлу, що зберігається на диску,
- створення списку користувачів програми і устанавление їм різних прав для обмеження доступу
- резервне копіювання і стиснення баз даних.
- Виправлені незначні помилки обробки запитів.
- Поліпшені механізми відображення даних і формування звітів.