- 2020 21/05
- Автор: Світлана Павліна
- | Перегляди: 331
NeoAxis 3D Engine - потужна універсальна середовище для розробки 3D-проектів різної спрямованості: відеоігор, тренажерів, систем віртуальної реальності, візуалізації, створення віконних додатків і т. д.
Дана платформа ефективно використовується як основа викладання навичок роботи з сучасними технологіями в області 3D-графіки. До складу пакету входять такі інструменти розробки, як:
- Редактор ресурсів - управління ресурсами проекту (редактор фізичних моделей, редактор систем частинок, редактор інтерфейсу, редактор матеріалів, редактор об'єктів логіки проекту, утиліта для імпорту 3D-моделей, утиліта для налаштування шрифтів, редактор для налаштування 3D моделей).
- Редактор карт для рівнів (редактор ландшафтів на базі карти висот, інструмент для розрахунку пошуку шляху на базі Navigation Mesh, інструмент для розрахунку пошуку шляху на базі двовимірної сітки, редактор налаштування повноекранних ефектів, менеджер відблисків лінз камери).
- Додаткові утиліти - конфігуратор (загальна налаштування рушія), компілятор кеша шейдерів (оптимізація часу завантаження движка), інструмент для підготовки кінцевого продукту (підготовка кінцевого продукту для певної платформи).
- Фізична система - сучасний фізичний движок NVIDIA PhysX, реалістична фізика автомобіля, фізика танка, ragdoll.
- Набір екранних ефектів - Screen Space Ambient Occlusion, Depth of Field, Volumetic Light Scattering (God Rays), Lens effects, Bloom, Lookup table color correction, Motion Blur, Radial blur, Vignetting, Grayscale effect.
- Система користувальницького інтерфейсу - готовий набір елементів управління (Button, CheckBox, ComboBox, EditBox, ListBox, ScrollBar, TabControl, TextBox, VideoBox, WebBrowserControl), підтримка відображення веб-сторінок всередині програми, рендеринг користувальницького інтерфейсу в 3D просторі, контрол для відображення 3D сцени, підтримка програвання відео, підтримка unicode і локалізації.
- Анімація 3D моделей - скелетна, покадрова, анімацію за допомогою спеціального формату для настройки алгоритму змішування анімації (Animation Tree), управління положенням кісток з програмного коду.
- Вбудована підтримка мережі - вбудована підтримка мережі на базі клієнт-серверної архітектури, проста настройка синхронізації об'єктів по мережі, додаток для виділеного сервера.
- Компоненти для пошуку шляху - пошук шляху на базі Navigation Mesh, пошук шляху на базі двовимірної сітки.
Як видно, програма має інтуїтивно зрозумілий і багатий набір інструментів, а також приклади створення різних типів проектів і набір демонстраційних карток, так що ви можете без труднощів відразу ж випробувати всі можливості програми.
СКАЧАТИ ПРОГРАМУ >>>