- 2016 16/05
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1004

Соціальна мережа Instagram змінила свій логотип і дизайн. Про це повідомляється в прес-релізі сервісу.
Логотип соцмережі тепер являє собою камеру і веселку, виконану з ефектом градієнта", йдеться в прес-релізі.
Крім того, тепер дизайн сервісу виконаний у чорно-білих тонах, а повідомлення - червоного кольору.
"Більш простий дизайн дозволяє сфокусуватися більше на ваших фотографіях і відео без змін у навігації програми", - пояснили в соцмережі. У прес-релізі пояснюється, що оновлений зовнішній вигляд "відображає те, наскільки яскравими і різноманітними" стали речі, які публікуються в соцмережі.
Змінені логотипи і інших додатків Instagram - Layout, Boomerang і Hyperlapse.