- 2017 27/04
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 270
Про мету увійти в топ-5 найбільших виробників смартфонів по виручці в Росії РБК розповів старший віце-президент Xiaomi Ван Сян. За його словами, продукція компанії отримує тут "дуже хороший відгук". "Звідси агресивна мета — увійти до п'ятірки кращих вендорів на російському ринку", — заявив він.
В наступному році Xiaomi хоче просунутися в топ-5 ще вище. Він не зміг уточнити, які позиції зараз Xiaomi займає в Росії, пославшись на те, що компанія вийшла на цей ринок зовсім недавно.
Представники Xiaomi і раніше заявляли, що російський ринок смартфонів для них є найбільш важливим за межами Китаю. Зокрема, про це говорив ТАСС президент Xiaomi Лей Цзюнь. Однак компанія вперше назвала свої амбіції за положенням на вітчизняному ринку.
Домагатися мети Xiaomi має намір в першу чергу за рахунок розвитку власного роздробу. До кінця року в Росії відкриється ще 20 магазинів виробника, повідомив Ван Сян. Нові магазини будуть відкриватися в Москві, Санкт-Петербурзі, Екатеринбуге та інших містах-мільйонниках. Зараз у Xiaomi шість магазинів.
"Ми намагаємося вдосконалюватися, з тим щоб витрати на магазин наближалися до продажу в онлайні. Покращуючи ефективність, ми скорочуємо витрати і встановлюємо дуже привабливі ціни на продукти. Це ключова річ у нашої бізнес-моделі", — зазначив Ван Сян.
Трохи менше року на ринку
На китайському ринку Xiaomi працює з 2010 року. Першим продуктом компанії була прошивка MIUI на Android, а з 2011 року концерн почав випускати смартфони, аксесуари для них, фітнес-браслети, побутову електроніку. В кінці 2014 року інвестував у проект фонд DST Global Юрія Мільнера. Разом ще з рядом інвесторів він вклав $1,1 млрд, оцінивши всю Xiaomi в $45 млрд, пише The Wall Street Journal.
За підсумками 2016 року в Китаї Xiaomi зайняла п'яте місце з часткою 8,9%, реалізувавши 41,5 млн смартфонів, йдеться в звіті IDC. На рідному ринку компанію випереджала американська Apple з часткою 9,6%, а також місцеві Vivo (14,8%), Huawei (16,4%) і Орро (16,8%).
В Росію Xiaomi офіційно вийшла влітку 2016 року. Спочатку її продукція з'явилася в "Зв'язковому", "Евросети" і інший роздробі, а восени компанія "Смарт Оранж" (дистриб'ютор RDC Group) почала розвивати роздрібну мережу під брендом Xiaomi на території країни. Однак з-за того, що апарати Xiaomi ввозилися в Росію неофіційно, в момент виходу на вітчизняний ринок виробника вже була 0,4-процентна частка на вітчизняному ринку смартфонів в штучному вираженні і 0,8-процентна в обсязі ринку, писали "Ведомости" з посиланням на представника МТС Дмитра Солодовнікова.
За підсумками 2016 року Xiaomi не входила у російський топ-10 ні за кількістю проданих пристроїв, ні по виручці від них, оцінювала МТС. За оцінкою "Зв'язкового", в першому кварталі 2017 року Xiaomi увійшла в топ-10 за обсягом виручки, але не за кількістю проданих пристроїв. Ще один представник великої роздрібної мережі розповів, що виробник займав 8-е місце по виручці і 12-е за кількістю проданих смартфонів у першому кварталі.
З 2015-2016 років продажу і частка ринку смартфонів китайських брендів в цілому почали активно зростати, нагадує представник "Зв'язкового". За оцінкою цієї компанії, за підсумками першого кварталу 2017 року на популярні китайські бренди (Lenovo, Alcatel, ZTE, Meizu, Huawei разом з суббрендом Honor, Xiaomi, ASUS і HTC) доводилося сукупно 35% ринку в штуках і 28% в грошах.
При цьому лише Alcatel, HTC, ASUS присутні на ринку досить давно. Huawei запустив продажі смартфонів під власним брендом у 2011 році (до цього часу апарати виробника продавалися в країні, але під брендами мобільних операторів). Рік потому смартфони під власним брендом в країні представив ZTE (до того його пристрою також були представлені в Росії під брендами операторів), пізніше — Lenovo і Meizu.
"Якщо на зорі появи в Росії смартфони китайських брендів продавалися переважно в низьких цінових сегментах, то в останні роки їх вплив поширюється на середню та високу цінові категорії. Зараз покупці охоче купують гаджети китайських брендів за 30-40 тис. руб.", — зазначив представник "Зв'язкового". Купівля таких пристроїв стала більш актуальною через падіння реальних доходів клієнтів. "Китайські компанії пропонують якісні і функціональні пристрої за порівняно доступними цінами. В останні роки ці пристрої часто не поступаються, а за деякими параметрами перевершують традиційних лідерів з точки зору технічних характеристик", — вважає представник "Зв'язкового".
Гендиректор інформаційно-аналітичного агентства Telecom Daily Денис Шматків відзначає, що частка багатьох китайських брендів, особливо нових, не стабільна. Для них подією стає кожен новий вихід флагманів. Для якісного прориву необхідно мати хороший рекламний бюджет і збудовані відносини з ритейлерами, вважає Шматків. Керівник проекту Hi-Tech Mail.Ru Дмитро Рябінін вказує, що з китайських брендів на російському ринку смартфонів найбільш успішні ZTE, Huawei і Meizu. "Ще кілька китайських виробників, які претендують на свою частку, — це як старі для нашого ринку начебто Lenovo, Alcatel, так і відносно нові начебто Xiaomi, а також майбутні начебто Vivo, Oppo. Впевнений, що 2017 рік буде дуже складним для всіх гравців. Почнеться справжня м'ясорубка з дуже високим градусом конкуренції, і у фіналі ландшафт брендів помітно зміниться, особливо сегмент близько 5%, на який претендує одразу більше десятка брендів, включаючи китайсько-фінську Nokia", — зазначив Рябінін.
Якщо Xiaomi увійде у російський топ-5 виробників смартфонів за обсягом виручки, з нього може вибути японська Sony. Представник Sony Mobile (підрозділ, що відповідає за продаж мобільних пристроїв) не зміг прокоментувати плани Xiaomi.
За словами директора департаменту закупівель "Евросети" Олексія Широкова, на даний момент Xiaomi слабо представлений в російських роздрібних мережах. "Якщо компанія скоректує свою стратегію, то можна буде говорити про поліпшення позицій, але поки мало шансів", — зазначає Широков.
Більш скептичний провідний аналітик Mobile Research Ельдар Муртазін. Він вважає, що у компанії немає шансів отримати місце в п'ятірці в цьому році. "Вище 3% їм складно буде стрибнути", — говорить він, посилаючись на відсутність дистрибуції і те, що роздріб представлено не надто широко.
Однак представник "МегаФона" вважає, що вендор має всі шанси наростити продажі, так як його смартфони мають гарне співвідношення "ціна-якість". "Зрозуміло, що це потребуватиме значного збільшення маркетингової активності, оскільки Xiaomi для більшості росіян все-таки новий бренд", — зазначив він. На кінець першого кварталу 2017 року в мережі "МегаФона" було близько 600 тис. смартфонів Xiaomi, що майже в 10 разів більше, ніж у минулому році. За словами представника компанії, за останні три місяці кількість пристроїв китайської марки в базі "МегаФона" зросла на 20%.
Головне на ПК-манія
Купуєте б/у iPhone? Перевірте, чи не крадений він
Якщо ви мрієте про iPhone, але на новинку не вистачає коштів, є сенс придивитися до старих ...
Software новини 2014-10-04 00:42:23
Україна може закрити російські сайти, які допомагають терористам на Сході
Україна може закрити російські сайти, пособляющие терористам на Сході Українська влада розглядає ...
Новини інтернету 2014-04-29 19:24:47
Google і Über працюють над створенням безпілотних таксі
Агентство Bloomberg повідомило, що компанія Google розробляє сервіс за викликом таксі через ...
Software новини 2015-02-04 15:42:07
У Мережі з'явилася карта підводних комунікацій інтернету
У Мережі з'явилася карта підводних комунікацій інтернету ...
Новини інтернету 2014-03-05 13:33:13
У Росії запустять власну мережу інтернет "Чебурашка"
У Росії запустять власну мережу інтернет "Чебурашка" Росія може створити власну комунікаційну ...
Новини інтернету 2014-04-29 12:00:02
Інтимні фото голлівудських зірок потрапили в мережу
31 серпня соціальні мережі буквально підірвала новина про витік особистих фотографій ...
Software новини 2014-09-02 08:26:01
Відео дня
Живі додатки
Системні програми
360Amigo System Speedup 1.2.1.8200 Free
360Amigo System Speedup - корисна утиліта, яка дозволяє легко і швидко виправити системні помилки, видалити тимчасові і
Мультимедіа
Petralex for Windows 1.1.0
Petralex for Windows - інструмент для обробки аудіопотоків як онлайн, так і оффлайнових джерел, дозволяє людям з порушенням
Мережа та інтернет
QIP 2010 Build 6116
QIP 2010 - подальший розвиток QIP 2005 - популярної програми для спілкування в режимі онлайн. Поєднує в собі швидкість роботи
Безпека
Swfkit Pro Anti-Spyware 7.0
Swfkit pro Anti-Spyware - Одна з кращих програм для виявлення і видалення шпигунських і рекламних модулів.Swfkit pro