- 2015 03/11
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1562

Якщо вірити джерелу, то 10-відсотковий річний приріст говорить про те, що китайський ринок вже перенасичений пристроями даного типу, і абсолютно не виправдовує покладені на нього виробниками надії. Схожа ситуація спостерігається і на ринках США і Європи. Аналітики відзначають, що користувачі вже не відчувають потреби оновлювати свої смартфони кожен рік.
За даними експертів сегмента, Samsung Electronics і раніше знаходиться в лідерах з показником 23,7 відсотків. Південнокорейський виробник на початок липня реалізував 83,8 мільйонів апаратів, що майже вдвічі більше, ніж змогла продати Apple. За той же період американський виробник має на своєму рахунку близько 48 мільйонів проданих пристроїв марки iPhone, що становить 13,6 відсотків глобального ринку. Тут варто сказати, що Apple демонструє кращий ріст продажів, ніж Samsung.
На третьому місці поки що розташувалася Huawei з її 26,7 мільйонами реалізованих смартфонів – це 7,5 відсотків від глобального ринку. На четвертому і п'ятому місцях Lenovo і Xiaomi – 18,8 і 17,8 мільйонів відповідно.