- 2016 15/08
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 694
Компанія WebProduction, відома своєю системою автоматизації OneBox CRM+ERP, анонсувала розробку нової програми управління бізнесом з штучним інтелектом – OneBox Next.
Програма, яка здатна самостійно вести листування з клієнтами і партнерами, ухвалювати рішення, генерувати і вирішувати завдання від імені співробітників компанії, знаходити нових клієнтів.
Програма може вирахувати найбільш вдалу ланцюжок відповідей і сама відповісти клієнту.Нейромережі замінять продавців
Одна з областей застосування - це продажі. Нейромережа аналізує запит клієнта і попередній досвід sales-менеджерів, пропонує продавцям найбільш вдалі варіанти відповідей, на підставі яких раніше відбулися угоди і проводилися оплати. Співробітники відділу продажів тільки обирають варіант відповіді та, якщо необхідно, коригують його. У деяких випадках система пропонує зробити дзвінок, якщо вважатиме, що він необхідний за даними статистики. Причому дзвінок вона може запропонувати як менеджера, так і клієнту.
Приклад автоматичної листування, яку генерує штучний інтелект.Робот веде листування з клієнтами
Нейромережа аналізує текст листа і історію клієнта, призначає завдання на потрібного працівника, від імені якого може автоматично відповісти клієнту або вступити з ним у листування. Автоматика відповідей налаштовується по багатьом параметрам, співробітник може втрутитися і скасувати діалог або підтвердити його, тим самим сказати нейромережі, що це позитивний або негативний досвід. Таким чином нейромережа навчається правильним або неправильним відповідям.
Тестування CRM OneBox Next
Система CRM OneBox Next у стадії закритого тестування. Найближчим часом WebProduction продемонструє можливості технології, що розробляється і приверне компанії-партнери до тестування в бойових умовах бізнесу.
Детальна інформація за запитом:
+38 (044) 332-93-25
+38 (044) 390-09-85
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.