Допомога hi-tech
Все для чайників і не тільки.
- Розмір шрифту: Більший Менший
- Переглядів: 1601
- Коментарів: 0
- Поскаржитись
Що значить логотип для кожної компанії. Як його розробити
Сучасний ринок продажів та послуг переповнений пропозиціями. Не загубитися в цьому морі інформації - складна задача. На допомогу приходить простий на перший погляд, але дуже важливий атрибут фірми - логотип. Цей невеликий значок здатний вивести ко
мпанію в лідери серед конкурентів, завдяки своєї впізнаваності.
Посилань на ресурси, де замовити створення логотипу фірми можна в короткий час досить багато. Існує м
аса онлайн - конструкторів, розібратися в яких зможе і новачок. Однак слід розуміти зміст і вимоги до виду цього символу.
Навіщо потрібенВ інформаційному просторі будь-яка фірма - піщинка в пустелі. Без візитки блог, магазин, сайт буде виглядати блідо, сіро. Він ніколи не приверне увагу потенційного відвідувача. Крім того, впізнаваний знак захистить компанію від недобросовісних конкурентів.
Коли власник фірми або сайту задається питанням про потрібність логотипу, йому не зайве буде згадати найвідоміші компанії по просуванню товарів або послуг: Nike, Apple. Уява відразу видає знайому картинку, чи не правда?
Метою створення впізнаваного значка є залучення клієнтів. Логотип - ідентифікатор, елемент іміджу компанії.
Ознаки якостіПри створенні логотипу слід пам'ятати, що він є брендом, впливає на просування послуг, підвищує впізнаваність компанії.
Для замовлення якісного лого - звертайтеся до відомих веб студій.
Ваш помошник
- Унікальність знака. Він не повинен містити елементи відомих брендів. Інакше, звинувачення в плагіаті неминуче. Звідусіль на компанію посиплються закиди в нечесність, непорядність. Індивідуальний ідентифікаційний знак повинен працювати саме на просування ваших послуг.
- Осмисленість. Зображення не повинно бути нескладного набору символів. Необхідна осмислена ідея подачі наданих послуг. Образ має відбитися в пам'яті клієнта.
- Лаконічність. Образ повинен бути ємним, відображає суть наданої послуги. Неприпустиме перевантаження зображення зайвими деталями, ріжуть око фарбами. Немає сенсу розміщувати в символі дрібні деталі (пташок, квіточки). Глядач просто не зверне на них увагу. Образ повинен бути коротким, але інформативним.
- Добротність. Знак фірми повинен бути солідним, що вселяє довіру.
- Універсальність. Зображення повинно легко скопіювати за допомогою друку, відтворюватися будь-якими способами, наприклад, за допомогою світлової реклами.
Відео дня
Головне на ПК-манія
Скільки Google обробляє пошукових запитів в рік
Пошуковик Google обробляє не менше 2 трильйонів пошукових запитів користувачів на рік.Про це ...
IT новини 2019-04-05 07:14:46
Робот навчився завдавати шкоди людям
Американський інженер створив робота, який здатний усвідомлено нашкодити людині.Дослідник з ...
IT новини 2019-04-05 03:43:20
Вимушені простої IT-інфраструктури обходяться ...
Вимушені простої IT-обладнання, як і раніше, трапляються і в середньому обходяться вітчизняним ...
Software новини 2019-04-05 03:22:45