Останнім часом Khronos Group розширює свою присутність у багатьох областях. У сфері її інтересів є OpenXR, 3D Commerce і багато іншого. А в даний час група створює дослідницьку команду, яка буде розробляти програмний інтерфейс для систем «аналітичного» рендеринга (Analytic Rendering API), тобто для наочного відображення і вивчення комплексних наборів даних.
Як очікується, він повинен стати галузевим стандартом для візуалізації даних і буде затребуваний вченими та інженерами.
Цей API, як обіцяють творці, буде абстрагирован від конкретних графічних інтерфейсів, таких як Vulkan. Традиційні графічні API дають багато можливостей для візуалізації, проте занадто складні і вимагають чимало зусиль. Khronos ж хоче дати можливість описувати об'єкти і їх взаємодії в сцені. Технічно новий стандарт буде походити на NVIDIA VisRTX або Intel OSPray, однак не буде прив'язаний до конкретного вендора.
Правда, новий API все ще знаходиться на ранніх стадіях, його ще треба формалізувати. Проте в майбутньому він буде взаємодіяти з різними API-інтерфейси для графіки і рендеринга: від Vulkan і OpenGL до AMD Radeon Rays, NVIDIA Optix і Intel Embree.
На поточний момент не уточнюється, коли саме вийде перша фінальна версія стандарту.