- 2017 09/02
- Автор: Світлана Павліна
- | Перегляди: 455
АБ ОФІС — комплекс, призначений для автоматизації оперативного, бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах малого бізнесу. За допомогою програми може бути реалізований облік в будь-якій сфері підприємницької діяльності: від продажу товарів і послуг до експортно-імпортних операцій. АБ ОФІС — програмний продукт, створений для підвищення ефективності роботи керівника, менеджера, бухгалтера вашої компанії. З допомогою АБ ОФІС ви можете легко і швидко впоратися з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.
Встановивши АБ ОФІС, ви отримуєте:
Встановивши АБ ОФІС, ви отримуєте:
- оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів;
- кадровий облік, включаючи зарплату і підзвітні кошти;
- облік партнерів вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними;
- довідники географічних і адміністративних одиниць, телефонів і кодів МТС, банків (з кодами МФО та списками представників);
- повноцінний бухгалтерський, оперативний та податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів та державної звітності безпосередньо з програми;
- різноманітні звіти, полегшують прийняття рішень;
- контроль дій персоналу;
- облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих.
АБ ОФІС:СКАЧАТИ >>>