- 2016 18/11
- Автор: Войтенко Костя
- | Перегляди: 332
Офісний пакет Google під назвою G Suite отримав невелике, але дуже корисне оновлення: у веб-додатках Docs, Sheets, Slides і Forms тепер можна створювати власні шаблони, якими можна ділитися з колегами.
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20161118/d5e0dbe476154a86c6f696821f88047f.png)
Можливо, в повсякденному житті шаблонами в перерахованих вище програмах більшість майже не користується, проте для бізнесу ця функція є чимось з розряду першої необхідності. Навряд чи комусь зручно кожен раз заново створювати форми для звітів або макети новинних розсилок. Тепер всього цього робити не потрібно — досить використовувати редаговані шаблони. Додавання їх підтримки — ще один приклад того, як Google намагається зробити свій сервіс більш привабливим для бізнес-користувачів.
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20161118/2051e0ad278f8567e5c40dfad161bb0d.png)
Google зазначила, що у версіях G Suite для бізнесу і освіти користувачам необхідно буде спочатку запитувати дозволу, перш ніж їх шаблони будуть з'являтися в загальнодоступній галереї. Більш того, визначеним користувачам можна буде забороняти розміщувати в галереї якісь шаблони.
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/soft/20161118/7adcdfc2c10460c62a1af8bacf1ee8d3.png)
Самі по собі професійні шаблони з'явилися в G Suite в березні, однак тоді їх функціональність була куди більш обмеженою. Варто також відзначити, що в минулому Google Docs вже була схожа функція створення користувацьких шаблонів і розміщення їх у спеціальній галереї. Однак ця галерея ніколи не оновлювалася і досі має старий дизайн. За словами компанії, на початку 2017 року вона буде видалена.