- 2014 27/02
- Автор: Кожухов Рустам
- | Перегляди: 1195
Малюнок Kevin Buckley via IGNБагато завзяті геймери хоч раз мріяли про те, щоб віддаватися улюбленому заняттю професійно, тобто стати тестерами ігор. Портал IGN запитав своїх читачів-тестувальників, вважають вони свою роботу цікавою і привабливою. Всупереч очікуванням відповіді виявилися в основному негативними. Багато поскаржилися на низьку зарплату, слабку мотивацію і важкі умови роботи.
Крім того, на порталі були опубліковані розгорнуті відповіді декількох тестувальників. Всі вони відмовилися розкривати свої дані, побоюючись, що роботодавці подадуть на них в суд, тому редактори сайту навіть змушені були придумати їм псевдоніми. Цікаво, що офіційні представники компаній, що працюють в ігровій індустрії, відмовилися коментувати розповіді тестувальників.
Так, один з опитаних тестувальників зазначив, що робота мрії швидко втрачає свою привабливість, тому що ігри з розваги перетворюються в обов'язок, а сама робота полягає не в тому, щоб грати в гру, а в необхідності раз за разом проходити один і той же її відрізок у пошуках недоліків і помилок. Інший автор, іменований Френком, повідомив, що знає кількох людей, які пішли з професії і повністю припинили грати в ігри.
Оплата праці не влаштовує багатьох тестувальників. Один з них повідомив, що заробляє всього 10 доларів на годину, що не набагато більше мінімального рівня оплати праці. При цьому набагато більш досвідчений і просунутий колега отримує близько 14 доларів за годину. Таким чином, досвід не є запорукою високої зарплати. Той же тестувальник і поскаржився на брак поваги. За його словами, в компанії до тестувальникам ставляться поблажливо і мало цінують їхню працю.
Ненормований робочий день - ще одна причина для тестувальника не любити свою роботу. Останні тижні перед релізом гри працювати доводиться дуже багато, при цьому роботодавці далеко не завжди оплачують понаднормову працю. Френк повідомив журналістам, що йому доводиться працювати понаднормово кожен день і траплялося, що він просто втрачав свідомість від втоми. Інший тестувальник, також незадоволений частою понаднормовою роботою, зазначив, що сімейне життя він практично позбавлений. За сім місяців постійних переробок йому доводилося працювати від 65 до 92 годин на тиждень.
Опитаних тестувальників не влаштовує також відсутність стабільності в роботі. У компаніях спостерігається висока плинність кадрів, і мало хто може твердо розраховувати на продовження контракту після випуску чергової гри. Частково це пояснюється тим, що у тестувальників немає власного профспілки і на його організацію ніхто з них не наважиться з побоювань втратити контракту.
Нарешті, тестувальники поскаржилися на те, що знайдені ними помилки в тестових версіях ігор все одно потрапляють у фінальний реліз. Це може відбуватися з різних причин: в одних ситуаціях це недолік програмістів або навмисне ігнорування ними зауважень, в інших - пряме розпорядження керівництва компанії не виправляти ті чи інші помилки в цілях економії коштів і часу.
Сама по собі ця обставина може не хвилювати тестироввщиков, які сумлінно виконали роботу, але часто відбувається так, що роботодавці звинувачують саме їх пропущені помилки і накладають штрафи або навіть звільняють їх. Загальну любов компаній-виробників ігор до залякування тестувальників зазначили чи не всі учасники опитування.
Таким чином, можна зробити висновок, що тестування ігор складно назвати роботою мрії і далеко не кожен з геймерів здатний вдало реалізувати себе в професії, повної підводних каменів, а його внесок у підсумкову версію продукту мало хто зможе оцінити по достоїнству.
Крім того, на порталі були опубліковані розгорнуті відповіді декількох тестувальників. Всі вони відмовилися розкривати свої дані, побоюючись, що роботодавці подадуть на них в суд, тому редактори сайту навіть змушені були придумати їм псевдоніми. Цікаво, що офіційні представники компаній, що працюють в ігровій індустрії, відмовилися коментувати розповіді тестувальників.
Так, один з опитаних тестувальників зазначив, що робота мрії швидко втрачає свою привабливість, тому що ігри з розваги перетворюються в обов'язок, а сама робота полягає не в тому, щоб грати в гру, а в необхідності раз за разом проходити один і той же її відрізок у пошуках недоліків і помилок. Інший автор, іменований Френком, повідомив, що знає кількох людей, які пішли з професії і повністю припинили грати в ігри.
Оплата праці не влаштовує багатьох тестувальників. Один з них повідомив, що заробляє всього 10 доларів на годину, що не набагато більше мінімального рівня оплати праці. При цьому набагато більш досвідчений і просунутий колега отримує близько 14 доларів за годину. Таким чином, досвід не є запорукою високої зарплати. Той же тестувальник і поскаржився на брак поваги. За його словами, в компанії до тестувальникам ставляться поблажливо і мало цінують їхню працю.
Ненормований робочий день - ще одна причина для тестувальника не любити свою роботу. Останні тижні перед релізом гри працювати доводиться дуже багато, при цьому роботодавці далеко не завжди оплачують понаднормову працю. Френк повідомив журналістам, що йому доводиться працювати понаднормово кожен день і траплялося, що він просто втрачав свідомість від втоми. Інший тестувальник, також незадоволений частою понаднормовою роботою, зазначив, що сімейне життя він практично позбавлений. За сім місяців постійних переробок йому доводилося працювати від 65 до 92 годин на тиждень.
Опитаних тестувальників не влаштовує також відсутність стабільності в роботі. У компаніях спостерігається висока плинність кадрів, і мало хто може твердо розраховувати на продовження контракту після випуску чергової гри. Частково це пояснюється тим, що у тестувальників немає власного профспілки і на його організацію ніхто з них не наважиться з побоювань втратити контракту.
Нарешті, тестувальники поскаржилися на те, що знайдені ними помилки в тестових версіях ігор все одно потрапляють у фінальний реліз. Це може відбуватися з різних причин: в одних ситуаціях це недолік програмістів або навмисне ігнорування ними зауважень, в інших - пряме розпорядження керівництва компанії не виправляти ті чи інші помилки в цілях економії коштів і часу.
Сама по собі ця обставина може не хвилювати тестироввщиков, які сумлінно виконали роботу, але часто відбувається так, що роботодавці звинувачують саме їх пропущені помилки і накладають штрафи або навіть звільняють їх. Загальну любов компаній-виробників ігор до залякування тестувальників зазначили чи не всі учасники опитування.
Таким чином, можна зробити висновок, що тестування ігор складно назвати роботою мрії і далеко не кожен з геймерів здатний вдало реалізувати себе в професії, повної підводних каменів, а його внесок у підсумкову версію продукту мало хто зможе оцінити по достоїнству.
pkhelp.net.ua