- 2017 20/03
- Автор: Корбут Руслан
- | Перегляди: 108
Яким би не був швидким сучасний мобільний інтернет, Wi-Fi-підключення до цих пір залишається пріоритетним для більшості користувачів. Тим не приємніше стикатися з проблемами цього самого підключення, коли пристрій або не підключається до Wi-Fi взагалі, або підключається, але при цьому відсутній інтернет. У таких ситуаціях слід перевірити наступні основні моменти і налаштування.
1) Перейдіть на Android-пристрої «Налаштування» > Wi-Fi, виберіть мережу, до якої ви намагаєтеся підключитися і натисніть «Забути» або «Видалити». Це необхідно в тих випадках, якщо мережу, до якої ви намагаєтеся підключитися, має загальний чи універсальний ідентифікатор SSID. Наприклад, яка-небудь популярна мережа кав'ярень може мати одне і теж назву мережі для різних місць, але мати при цьому різний пароль для підключення. Android-пристрій у такому випадку намагається використати той пароль, який підходив раніше.
2) При спробі підключення до домашнього роутеру першим кроком усунення будь-яких несправностей буде його перезавантаження. Якщо жодне з підключених пристроїв не може вийти в інтернет, то зверніться до свого провайдера.
3) Якщо ви переконалися, що інтернет функціонує нормально, а підключитися не може тільки ваше Android пристрій, то перевірте налаштування безпеки, використовувані вашим роутером. Спочатку спробуйте повністю їх відключити, якщо це виправить ситуацію, то спробуйте різні протоколи безпеки (WEP, WPA-PSK, WPA2-PSK, TKIP, AES)
4) Вимкніть функцію QoS у налаштуваннях маршрутизатора. Вона відповідає за інтелектуальний розподіл пропускного каналу між пристроями. Наприклад, якщо вдома встановлена ігрова консоль або телевізор з потоковими стриминговыми сервісами, роутер буде віддавати пріоритет у підключенні їм, зрізуючи швидкість іншими зв'язками.
5) Відключіть від роутера USB-периферію. Якщо ви підключили до свого роутера жорсткий диск або будь-який інший USB-пристрій, а порт при цьому не екранований, то це може призводити до прийому сигналу в діапазоні 2,4 ГГц.
6) Говорячи про діапазон сигналу, якщо у вас двохдіапазонний маршрутизатор, що працює на частоті 2,4 ГГц і 5 ГГц, вкажіть у налаштуваннях примусове використання одного з діапазонів. Якщо у вас щодо старе пристрій, то він може просто не підтримувати роботу на частоті 5 ГГц.
7) При підключенні до публічних мереж пам'ятайте, що всі вони вимагають попередньої авторизації перед тим, як надати доступ в інтернет. Підключившись до такої мережі, спробуйте відкрити в браузері будь-яку вкладку, система повинна автоматично перенаправити вас на сторінку авторизації. Переконайтеся, що ви не забороняли роботу системного процесу CaptivePortalLogin, який відповідає за появу вікна авторизації. Зробити це можна в «Налаштування» > «Програми».
8) Переконайтеся, що дата і час на пристрої встановлена правильно.
9) Перевірте налаштування «Wi-Fi» в сплячому режимі. «Налаштування» > Wi-Fi > «Додаткові функції». Як випливає з назви, ця функція відповідає за автоматичне вимкнення Wi-Fi, щоб економити заряд акумулятора. Її некоректна робота може призводити до того, що пристрій не буде підключатися до Wi-Fi.
10) Вимкніть функцію Wi-Fi-модем.