- 2019 06/03
- Автор: Войтенко Костя
- | Перегляди: 37
Рекламно-технологічна група «OTM» прийняла рішення про переведення серверних потужностей з європейських на російські майданчики. Таким чином компанія має намір мінімізувати ризики, пов'язані з набуттям чинності в Євросоюзі «Загального регламенту щодо захисту даних» (англ. General Data Protection Regulation, GDPR), що посилює правила роботи з персональними даними інтернет-користувачів. До цих пір компанія орендувала більше 30 серверів в декількох дата-центрах Німеччини та Франції. Переклад призведе до помітного зростання вартості серверних потужностей для «OTM»: щомісячні орендні платежі зростуть на 20%.
Регламент GDPR був прийнятий у квітні 2016 року і набрав чинності 25 травня після дворічного перехідного періоду. Автори документа стверджують, що він покликаний дати громадянам ЄС контроль над своїми персональними даними, уніфікувати захист цих даних та їх експорт з Євросоюзу. Недотримання вимог закону загрожує порушникам, у тому числі з країн, що не входять в Євросоюз, великими штрафами: максимально до 20 млн євро або до 4% від сумарного річного обороту компанії.
Новий регламент істотно розширює поняття персональних даних. Тепер до них відноситься вся інформація, яка дозволяє прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу: ім'я, місце розташування та онлайн-ідентифікатор, але генетичні та біометричні дані, відомості про стан здоров'я, дані про політичних поглядах, расове або етнічне походження, релігійних чи філософських переконаннях і навіть членство в профспілці. Також у документі визначено поняття «транскордонної передачі даних» і «псевдоанонимизации», а сам регламент зобов'язує компанії брати на роботу співробітників, які будуть забезпечувати безпечну роботу з даними (Data Protection Officer, DPO). Зарубіжні організації, які працюють з даними користувачів з Європи, тепер будуть зобов'язані мати представництво в Євросоюзі. Суттєво посилені вимоги до зберігання даних.
«Штраф у розмірі €20 млн — це смерть для будь-якої російської інтернет-компанії за винятком найбільших гравців рівня «Яндекса» і Mail.ru Group, — говорить засновник групи «OTM» Дмитро Лазарєв. — Вітчизняні інтернет-компанії в основному займають одну з двох позицій щодо нового європейського інтернет-законодавства: самі нічого не роблять, сподіваючись проскочити, їх більшість. Інші розуміють, що закон треба виконувати і приймають заходи, щоб йому відповідати. «OTM» вибрала другий нехай: зараз ми тимчасово блокуємо європейський трафік, а потім, вивчивши правозастосовну практику, спостерігаючи за діями європейських регуляторів і виконавши всі вимоги нового закону, повернемося на ринок Європи. Справа в тому, що містяться в законі визначення настільки всеосяжні, що тепер будь-який рекламний сервер, будь-яка російська платформа з управління даними (DMP), яка торгує рекламним інвентарем або рекламними позиціями інтернет-майданчиків (SSP) або мережу доставки і дистрибуції контенту (CDN), по суті, потрапляє під дію закону».
Головне на ПК-манія
Samsung незабаром поповнить асортимент смартфонів новим Galaxy A40
Ми вже кілька разів чули про підготовку до анонсу смартфона Samsung Galaxy A40, а тепер з'явилися ...
Hard новини 2019-03-09 23:33:43
Спеціалісти радять оновитися на Windows 10 з останніми патчами
Щоб не стати жертвами хакерів і інших зловмисників, дослідники безпеки Google порадили ...
Software новини 2019-03-09 23:25:07
Ігровий смартфон Black Shark 2 стає рекордсменом AnTuTu
Компанія Xiaomi активно веде підготовку до випуску ігрового смартфона Black Shark 2.Пристрій вже ...
Hard новини 2019-03-09 18:17:06
Відео дня
Живі додатки
Електронні книги
Арбітражний процесуальний кодекс україни (у
Арбітражний процесуальний кодекс Російської Федерації з коментарями і методичними вказівками.Файл виконаний у форматі
Системні програми
Photo on Desktop-7 1.0
Photo on Desktop-7 - невелика утиліта для відображення на робочому столі невеликого зображення. Ви можете розмістити фотографії