- 2016 03/11
- Автор: Войтенко Костя
- | Перегляди: 304
Деякі використовують Instagram не зовсім за призначенням: наприклад, просувають різні продукти шляхом розміщення у сервісі фотографій з чимось, що можна купити, і посилань на ці товари в своїх профілях. Компанія це помітила і вирішила додати в Instagram функцію, завдяки якій користувачам стане значно простіше робити якісь покупки через додаток. Поки це, щоправда, стосуватиметься лише деяких брендів, а сама функція поки буде працювати тільки в США і тільки на iOS.
Починаючи з наступного тижня деякі користувачі Instagram почнуть помічати фотографії з білою піктограмою у нижньому лівому куті — це буде означати, що те, що зображено на знімку, можна швидко і легко купити. При натисканні на цю іконку на фотографії будуть відображатися предмети, доступні для придбання: можна буде вибрати якийсь предмет і перейти на сторінку з його описом. Для здійснення покупки доведеться перейти на ще одній посиланням, що веде на сайт ритейлера.
Instagram і зараз дозволяє компаніям просувати свої продукти, але використовуючи спеціальний рекламний формат. Нова функція, яка поки ще перебуває в стадії тестування, буде поширюватися і на стандартні публікації. На старті будуть доступні товари лише від 20 брендів (J. Crew, Kate Spade, Warby Parker та ін), однак компанія планує зробити функцію доступною по всьому світу, тому з часом число брендів значно зросте.
Поки неясно, чи зможуть користуватися функцією різного роду знаменитості, які не є ритейлерами, однак якщо б компанія дала «зелене світло» таким продавцям, то в Instagram з'явився б величезний потенціал для монетизації. Втім, в той же час, ймовірно, сервіс швидко став би переповнений спамом і рекламою продуктів зразок чаю для схуднення, тому не буде нічого дивного в тому, що розробники накладуть на функцію деякі обмеження.