- 2017 07/02
- Автор: Роман Віктюк
- | Перегляди: 174
З сьогоднішнього дня представники великих спільнот «ВКонтакте» будуть отримувати запрошення на тестування нового рекламного інструменту, який почнеться в березні 2017 року.
Замість прямих розміщень реклами адміністраторам буде запропоновано отримувати дохід від «ВКонтакте» за розміщення рекламних записів на сторінці спільноти і в стрічці новин. Модерація і таргетинг такої реклами будуть здійснюватися представниками соціальної мережі. Нова система націлена на покращення якості та ефективності реклами в співтовариствах.
Власники спільнот зможуть визначити, яку кількість реклами буде передано в управління рекламною системі «ВКонтакте». Система буде враховувати тематику групи, підбираючи релевантні для користувача і спільноти оголошення. Наприклад, у товариствах з відеоконтентом будуть показуватися переважно відеоролики, передплатники груп про машини будуть в першу чергу бачити рекламу автомобільної тематики.
Користувачі будуть бачити більш персоналізовану і якісну рекламу, при цьому кількість не збільшиться. У той же час дохід адміністраторів стане більш стабільним і буде прив'язаний до якості аудиторії спільноти. Крім того, зникнуть ризики блокувань співтовариств із-за неякісної реклами.