Софт-line:
Driver Talent for Network Card 7.0.1.8 -- "Driver Talent for Network Card - програма, яка допоможе Вам знайти і ..." -- 23 листопада 2018
DC++ 0.867 -- "DC++ - клієнт для пірингової мережі з власним протоколом Direct ..." -- 23 листопада 2018
ScanMyReg 3.1 -- "ScanMyReg - програма для оптимізації системного реєстру. Сканує ..." -- 23 листопада 2018
Multifox 3.2.3 для Firefox -- "Multifox - розширення для Mozilla Firefox, яке дозволяє підключатися ..." -- 22 листопада 2018
FullUpdate 2018.02.18 build 35 -- "FullUpdate - програма для пошуку нових версій і перевірки оновлення ..." -- 22 листопада 2018
OttPlayer 1.1.0 -- "Ottplayer - це сервіс, який дозволяє вам зібрати все ваше ..." -- 22 листопада 2018
CPUBalance 1.0.0.70 -- "CPUBalance - невелика безкоштовна утиліта від розробників Process ..." -- 22 листопада 2018
ZenMate VPN 6.0.3 -- "ZenMate VPN - безкоштовний і простий у використанні VPN-клієнт для ..." -- 22 листопада 2018
Mini Auto Clicker 1.4 -- "" -- 21 листопада 2018
Icecream PDF Editor 1.05 -- "Icecream PDF Editor - програма для редагування PDF документів з ..." -- 21 листопада 2018


Компанія «Манго Телеком» оголосила про випуск комунікаційної платформи Mango Office, призначеної для контактних центрів.

Програмний комплекс Mango Office призначений для вирішення завдань, пов'язаних з обробкою клієнтських звернень та внутрішньокорпоративних комунікацій. Рішення підтримує роботу з телефонними дзвінками, SMS, дзвінками з сайтів, веб-чатами, листуванням в месенджерах і соціальних мережах. Особливістю продукту є розширений набір комунікаційних інструментів і технологій, а також функції відстеження в режимі реального часу більш ніж 50 показників ефективності виконання завдань і якості роботи операторів.

Mango Office може бути інтегрована з різними CRM-системами, дозволяє автоматично розподіляти обігу між операторами з урахуванням поточної навантаження в каналах, має вбудований планувальник завдань, кошти аналітики та контролю роботи операторів. Також у складі платформи представлені засоби моніторингу пропущених дзвінків і повідомлень. Виявляючи їх, система повідомляє відповідального фахівця, а саму ситуацію ставить на контроль керівнику. У разі успішного подальшого контакту з клієнтом, звернення якого було пропущено, завдання автоматично видаляється з планування роботи оператора, а нагадування вимикаються.

Додаткові відомості про комунікаційної платформи Mango Office можна знайти на сайті mango-office.ru/products/contact-center.

Головне на ПК-манія

Співробітникам Facebook забороняють користуватися iPhone

Якщо вірити виданню The New York Times, глава Facebook Марк Цукерберг зажадав від своїх підлеглих ...

IT новини 2018-11-23 11:34:23

Показано, як може виглядати смартфон Samsung Galaxy S10+

Майже всі провідні світові виробники смартфонів вже представили свої флагманські телефони в ...

Hard новини 2018-11-23 11:31:16

Випущена стабільна MIUI 10 для планшета Xiaomi Mi Pad 4

Слідом за кількома смартфонами компанії, стабільну версію прошивки MIUI 10 почав отримувати ...

Software новини 2018-11-23 11:23:34

Відео дня

Живі додатки

Управління бізнесом

СІБУС 5.02

СІБУС - бухгалтерська програма для ведення обліку на підприємствах, що використовують спрощену систему оподаткування (ССО)

Пошта

Анти Спам Робот для MS-Outlook 1.11

Анти Спам Робот для MS-Outlook - це програма - спам-фільтр і abuse-спам-репортер в одній особі для Вашого персонального MS

  • Prev
  • software
Scroll to top