- 2016 05/04
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 863
В Києві 13 квітня пройде безкоштовний семінар з інтернет-маркетингу, організований Академією інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
На семінарі розкажуть, як швидко збільшувати кількість заявок, як у довгостроковій перспективі залучати дешевий трафік і нових клієнтів, як збирати максимум інформації про відвідувачів сайту, аналізувати її і приймати правильні рішення щодо покращення сайту або всього бізнесу.
За словами організаторів, семінар буде корисний тим, хто:
- виводить бізнес в онлайн.
- працює в інтернеті і хоче поліпшити якість роботи і прибутковість свого бізнесу і його прибутковість.
- хоче говорити зі своїм підрядником на одній мові, з можливістю розуміти ефективність його дій,
- хоче підвищити свою інтернет-маркетингову грамотність і послухати лайфхаки від кращих практикуючих лекторів в цій області.
Програма семінару:
- Кейс комплексного підходу в інтернет-маркетингу на прикладі новобудов "Комфорт-таун" (Антон Воронюк)
- Кейс SEO-стратегії, на прикладі фінського виробника камінів, компанії "Tuliviki" (Артем Гидин)
- Кейс ефективної рекламної кампанії від "Eda.ua" (Володимир Курій)
- Кава-брейк
- Комплексний інтернет-маркетинг для одного з найвідоміших ресторанів Києва - "Прага" (Сергій Вичев)
- Комплексний підхід для узконишевого інтернет-магазину "220вольт" (Микита Поляк)
- Кейс підвищення конверсії сайту (Сергій Гудков)
Спікери:
- Антон Воронюк: директор з розвитку Агентства ефективного інтернет-маркетингу «WebPromo». У 2012 році під його керівництвом була запущена Академія інтернет-маркетингу «WebPromoExperts». Його професіоналізм та навички підтверджені наступними сертифікатами: Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Google Apps IQ, Яндекс.Директ, Бегун. Окремо варто відзначити його виступу на найбільшій IT-конференції у Східній Європі iForum в 2012-2015 роках.
- Артем Гидин: керівника відділу SEO-просування «WebPromo», займався просуванням таких великих брендів, як: TUI, Sokol, Doc.ua, hh.ua (особиста подяка у відгуку від керівника проекту), rabota.ua, JoinUP, 1+1, Expedition, Екіпаж сервіс, та інші.
- Володимир Курій: провідний спеціаліст відділу контекстної реклами WebPromo;
- Сергій Вичев: маркетинг-директор мережі ресторанів Marlin, Капулетті і Прага;
- Микита Поляк: інтернет-маркетолог 220 volt.
- Сергій Гудков: керівник відділу підвищення конверсії (CRO) в кампанії WebPromo.
Відгуки:
Додаткова інформація
За 3 роки академія провела 62 безкоштовних семінару з комплексного інтернет-маркетингу, які відвідали 1136 осіб. Організатори за 3 години розкажуть кейси просування в інтернеті на прикладах різних сфер бізнесу.
Семінар буде проходити 13 квітня 2016 року о 14:00 за вказаною нижче адресою:
р. Київ, Львівська площа, 8, Конференц-зал.
Зареєструватися на семінар
Останні новини
Новини інтернету 11.07.2017
Число вірусів на Linux і
Останнім часом ми досить часто чуємо про атаки
�