- 2019 04/04
- Автор: Кожухов Рустам
- | Перегляди: 27
Компанія Aowei Cloud Network опублікувала звіт, в якому повідомляється, що в четвертому кварталі минулого року Xiaomi поставила 8.4 млн телевізорів, збільшивши свій показник порівняно з аналогічним періодом 2017 року на 225.5%.
Слідом за Xiaomi слідують компанії Skyworth, Hisense, Haier і TCL. Настільки великий успіх у Китаї компанія змогла забезпечити собі завдяки дуже демократичними цінами і регулярним знижкам.
Також повідомляється, що китайський телевізійний ринок продемонстрував падіння на 29.2% у річному обчисленні і склав лише 2.35 млн. одиниць у лютому 2019 року.
Китайські бренди склали 67% від загального обсягу продажів, а японських та корейських брендів вдалося отримати 6% і 1% відповідно. 55-дюймові телевізори залишалися найбільш популярними з часткою 29.4%, 32-дюймові моделі зайняла 15.5% ринку, а 43-дюймовим телевізорів дісталося 14.6% ринку.
Головне на ПК-манія
З'явилися свіжі дані про бюджетний смартфон ...
У Мережі з'явилися нові дані про смартфон Apple, який може прийти на зміну бюджетному iPhone ...
Hard новини 2019-04-07 07:24:51
На Windows 10 Mobile не будуть працювати додатка ...
Хоча смартфони на базі Windows 10 Mobile вже не випускаються, у світі залишається досить багато ...
Software новини 2019-04-07 07:16:28
Google додала гру «Змійка» в свої карти в честь 1 ...
Пошуковий гігант Google на регулярній основі оновлює свої сервіси в честь яких подій.На честь 1 ...
Новини інтернету 2019-04-07 00:32:26
Відео дня
Живі додатки
Мережа та інтернет
ADcleaner 1.6.5
AdCleaner - інструмент для блокування настирливої реклами, спливаючих вікон і захисту ярликів браузерів від зміни їх сторонніми
Безпека
Malwarebytes Anti-Virus 1.12.1.68
Malwarebytes Anti-Virus - інструмент для захисту комп'ютера від експлойтів, що використовують уразливості "нульового" дня. Ця