Софт-line:
Віртуальна лабораторна хімічна посуд 2.0 -- "Віртуальна лабораторна хімічна посуд - додаток для візуального ..." -- 26 жовтня 2017
Клавіатурний тренажер Я пишу по-англійськи 2.0 -- "Клавіатурний тренажер «Я пишу по-англійськи!» - ефективний ..." -- 26 жовтня 2017
FileCript 1.0.0 -- "FileCript - простенький шифратор файлів, який дозволить вам приховати ..." -- 26 жовтня 2017
Multi Renamer 1.6 -- "Multi Renamer - проста в роботі програма для одночасного ..." -- 26 жовтня 2017
MKV Відео Конвертер 2.2 -- "MKV Відео Конвертер - простенький, але дуже зручний конвертер ..." -- 26 жовтня 2017
ExaHostel 4.67 -- "ExaHostel — програма для автоматизації обліку хостели і гуртожитки, ..." -- 26 жовтня 2017
Oblqo 0.5.0 -- "Oblqo - утиліта, яка допоможе зберігати і синхронізувати ваші файли ..." -- 26 жовтня 2017
Malwarebytes Anti-Rootkit -- "Malwarebytes Anti-Rootkit - безкоштовна утиліта для виявлення і ..." -- 26 жовтня 2017
Exiland Assistant 4.6 -- "Exiland Assistant - Відмінна програма для ведення бази даних по ..." -- 26 жовтня 2017
Chronograph 6.83 -- "Chronograph - утиліта для синхронізації внутрішнього часу комп'ютера ..." -- 26 жовтня 2017

Молодь відмовляється від особистих машин, візуальні соцмережі стають популярнішими текстових, голосовий інтерфейс змінює письмовий. Це тези звіту Мері Мікерена, яку в Кремнієвій долині називають "королевою інтернету".

Партнер венчурного фонду Kleiner Perkins Caufield & Byers (KPCB) Мері Мікерена представила щорічний звіт про стан справ в інтернет-бізнесі та тенденції розвитку ринку. Ще з 1990-х років вона вважається одним з найбільш впливових аналітиків у галузі - журнал Barrons в 1998-му навіть титулував Мікер "королевою інтернету", а Forbes в останньому рейтингу найвпливовіших жінок світу 2015-го поставив її на 77-е місце.

Мікер в свій час першої передбачила бум "доткомів", і незабаром знайшла славу далекоглядного інвестора і близького радника провідних підприємців Кремнієвої долини. Її регулярні звіти про розвиток інтернету і технологій вважаються найбільш якісною на ринку аналітикою і часто передбачають головні тенденції найближчого року.

РБК вивчив новий звіт Мікер і вибрав 10 найважливіших тез.

1. Інтернет уповільнює темпи зростання.

Протягом останніх двох десятиліть аудиторія інтернету переживала вибухове зростання - від 35 млн користувачів у 1995 році до 3 млрд в 2015-м. Однак темпи розвитку мережі стабілізувалися: вже кілька років в світі інтернет-користувачів стає приблизно на 9% більше. Якщо ж з "глобального заліку" відняти Індію, то темпи і зовсім сповільнюються.

Проникнення інтернету буксує через кон'юнктури: економіки, що розвиваються призупинили зростання або навіть стали скорочуватися, народжуваність в розвинених країнах стагнує, споживчий ринок вичерпав резерви. На загальному тлі Індія демонструє зворотну динаміку: якщо рік тому аудиторія інтернету в країні зросла на 33%, в 2015-му - вже на 40%, досягнувши 277 млн користувачів. Це дозволило Індії випередити США і стати другим за розміром після Китаю інтернет-ринком в світі.

2. Android настає.

Ринок смартфонів, як і проникнення інтернету, уповільнює темпи зростання. До 2015 року кількість користувачів подібних мобільних пристроїв збільшилася на 21%, тоді як в 2014-му зростання склало 31%, пише Мікерена. "Драматично" падають і темпи зростання поставок смартфонів в роздріб - з 28% у 2014-му до 10% в 2015-м. На початку 2016 року вперше з 2003-го знизилися продажі iPhone: з січня по березень Apple продала на 16% менше пристроїв, ніж роком раніше.

Apple поступається конкурентам і частку ринку: частка смартфонів на базі операційної системи (ОС) iOS в 2016 році впаде на 11%, пристрої на ОС Android від Google, навпаки, збільшать частку ринку на 7%, прогнозує Мікерена. Домінування Android забезпечують низька середня ціна смартфонів з цієї ОС і привабливі умови для розробників додатків під неї. З 2009 року по 2015-й частка Android на ринку смартфонів зросла з 4% до 81%, тоді як iOS - з 14% до 16%.

3. Реклама йде в мобільні пристрої.

Ринок інтернет-реклами набирає оборот, хоча на нього припадає значно менше маркетингових бюджетів, ніж на ТБ (23% проти 39% відповідно). У 2014 році рекламний ринок в інтернеті виріс на 16%, в 2015-му - вже на 20%. При цьому основне зростання припало на мобільну рекламу - на 66%, в десктопі реклама підросла всього на 5%. Весь ринок інтернет-реклами в США Мікер оцінює в $60 млрд, з них $21 млрд припадає на мобільну рекламу.

Рекламодавці все ще недооцінюють швидкість міграції аудиторії на мобільні пристрої: на частку реклами в таких апаратах припадає лише 12% від загального обсягу рекламних витрат. Найбільш великими платформами на ринку є Google і Facebook, на них припадає в цілому 76% доходів американської інтернет-реклами. Причому рекламна виручка Facebook зростає випереджаючими темпами ринок - на 59% рік до року. Для порівняння: Google - на 18%, інших компаній на ринку - в середньому на 13%.

Мікер також відзначає стрімке зростання популярності програм, які блокують рекламу в інтернеті, - AdBlock. Кількість користувачів, що включають AdBlock на стаціонарних комп'ютерах, за 2015 рік зросло на 16% - до 220 млн, на мобільних пристроях - практично вдвічі - до 420 млн. Тенденція сприяє розвитку нових рекламних форматів і створення більш цікавою для користувача реклами, в першу чергу - відео, адаптованих для мобільних пристроїв.

4. Візуальні соцмережі перемагають текстові.

Мобільні додатки, засновані на обмін фотографіями і відео, зростають в останні роки швидше конкурентів, які спираються на текстову інформацію. Це пов'язано зі зростанням аудиторії так званого покоління Z (народжені після 1996 року), які звикли спілкуватися за допомогою зображень, стікерів та інших візуальних елементів. За останні два роки число фотографій, якими користувачі щодня обмінюються у програмах на кшталт Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram та ін. зросла майже втричі - до 3,3 млрд в день. Лідером "фотобума" серед візуальних соцмереж Мікер називає месенджер Snapchat: в 2014 році через додаток отравлялось менше 1 млрд фотографій в день, в 2015-му - понад 2,2 млрд.

Крім того, візуальні соцмережі і фотографії в них поступово стають новим каналом дистрибуції товарів. Так, 55% американців, які використовують фотосоцсеть Pinterest, шукають в сервісі і купують одні і ті ж товари. В інших соцмереж цей показник нижчий: у Facebook і Instagram - 12%, у текстового Twitter - лише 9%. Втім, в деяких країнах весь процес купівлі товару вже відбувається в соцмережах, пояснює Мікер на прикладі Таїланду, де покупець може вибрати собі річ в "инстаграме" магазину, звідти перейти на його сторінку в месенджері Line, ознайомитися з усім асортиментом і тут же в сервісі провести оплату і домовитися про доставку.

5. Відео "оживають".

Тенденція останнього року - трансляції відео в режимі реального часу самими користувачами за допомогою сервісів Periscope і Facebook Live. "Живі" трансляції продовжили традиції прямих включень, закладені телебаченням, а також поєднали в собі можливість включення в перегляд відео в будь-який момент і трансляції на широку, але при цьому самостійно відібрані аудиторію (наприклад, на друзів користувача соцмережі), пише Мікерена.

Кількість переглядів відео в Facebook в день зросла з 1 млрд в третьому кварталі 2014 року до 8 млрд за аналогічний період 2015 року. Snapchat наростив цей показник з 2 млрд у день в першому кварталі 2015-го до 10 млрд у першому кварталі 2016-го. Така динаміка сприяє розвитку нативної, тобто вбудованої в функціонал додатків реклами. Наприклад, Snapchat дозволяє рекламодавцям випускати власні фільтри, які користувачі накладають на свої зображення і відео всередині сервісу.

6. Месенджери стають новою екосистемою.

Месенджери демонструють інтенсивний ріст як по числу користувачів, так і по функціональності використання. Аудиторія найбільшого месенджера в світі - WhatsApp - з 2013 року зросла в 2,5 рази і перевищила 1 млрд користувачів. Зростають і конкуренти: запущений в 2011 році Facebook Messenger за останні два роки зріс у чотири рази - до 800 млн "юзерів", китайський WeChat (№ 3 у світі) за аналогічний період "підріс" в 1,5 рази - до 700 млн користувачів. При цьому компанії Facebook зараз фактично належать три лідера - WhatsApp, куплений в лютому 2014 року, їй же належить Facebook Messenger і 4-ї по популярності в світі месенджер Instagram. Новим гравцям все складніше зайти на ринок, вважає Мікерена.

За останні роки змінилася суть спілкування в месенджерах. воно стало більш емоційним до простої текстової листування додалися візуальні образи (смайлики, стікери, фільтри-маски та ін), програми все частіше стали використовуватися для ділової комунікації. Ускладнюється і функціонал самих мессендежеров: тенденції в цьому напрямку задають азіатські лідери (корейська KakaoTalk, китайський WeChat і японський Line), які, крім спілкування, надають користувачеві такі сервіси, як онлайн-ігри, банківські послуги, замовлення таксі, доставку продуктів та товарів з онлайн-магазинів.

7. Технології створюють новий автопром.

Новою парадигмою у взаємовідносинах людини і комп'ютера, на думку Мікерена, стають автомобілі. Це проявляється, з одного боку, в зростаючої популярності електромобілів, з іншого - в концепції повної відмови від водія за кермом. У розробці нового типу транспорту Мікер виділяє два підходи: створення повністю автономних автомобілів з нуля в тестових умовах, як це робить Google, і поступовий перехід на гібридну модель з випробуваннями в "реальних" умовах, який сповідує Tesla. І якщо Google протестувала свої безпілотні машини на 1,5 млн миль доріг, то клієнти Tesla в режимі "автопілот" проїхали вже 100 млн миль.

Ще однією ознакою "автореволюции" Мікер називає відмову від персонального володіння транспортним засобом. Особистий автомобіль часто є синонімом неефективності - його вартість та обслуговування коштують дорого, в той час як більшу частину часу машина "простоює", до того ж все менше людей отримують водійські ліцензії (у США - 77% в 2015 році проти 92% в 1982-м серед населення у віці від 16 до 44 років).

Все більше представників молодого покоління - "миллениалов" - хочуть використовувати автомобіль "складчину" з допомогою сервісів каршеринга: в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, як показало опитування людей до 30 років, колективне користування автомобілем персонального воліють 50%, у Північній Америці - 20%. Піонером цієї тенденції Мікер називає Über: крім пропаганди відмови від особистого транспорту, сервіс пропонує можливість спільних поїздок по одному маршруту через UberPool, на який вже припадає 40% всіх поїздок у Сан-Франциско. Фонд KPCB, партнером якого є Мікерена, є одним з інвесторів Über.

8. Новий технологічний бізнес затьмарює конкурентів.

Нове покоління компаній-лідерів інтернет-ринку зростає швидше, ніж їх попередники, і це стосується всіх галузей - від транспорту до ритейлу. Хоча Apple, Google, Amazon і Facebook залишаються недосяжними з точки зору капіталізації, темпи зростання вартості молодих флагманів ринку - Uber, JD.com, Slack та інших - випереджають "старших" конкурентів. Щоб зберегти лідерство, компаніям "попереднього покоління" залишається агресивно скуповувати стартапи, пише Мікерена.

Крім того, компанії з традиційних галузей економіки намагаються купувати технологічні бізнеси або інвестувати в них, і це теж стало трендом. Обсяг таких угод M&A виріс з $11 млрд в 2012 році до $29 млрд в 2015-м. Тенденція проявляється у всіх галузях - від медіа, де Axel Springer придбав Business Insider, до транспорту, де General Motors інвестував в сервіс виклику таксі Lyft, і фінансів, де Visa стала співвласником платіжної системи Square.

9. Структура мобільного споживання звужується.

У середньостатистичного користувача мобільного пристрою встановлено приблизно 33 додатки, з яких 12 він користується щодня. Однак регулярно, тобто 80% часу, люди проводять всього в трьох мобільних сервісах. У США цей набір складається з соцмережі Facebook, браузера Chrome і відеохостингу YouTube. У всьому світі YouTube з "тріади" витісняє WhatsApp messenger. При цьому американські користувачі проводять "в обнімку" з телефоном по 5 годин в день, "середньосвітові" - близько 3 годин.

10. Голос править інтернетом.

Голосовий інтерфейс - це наступний етап розвитку форми взаємодії людини з комп'ютером, вважає Мікерена. Точність розпізнавання голосу у Google зросте з 70% в 2010 році до 90% у 2016-м. Спілкування голосом швидше і зручніше, ніж набір тексту на клавіатурі: людина здатна вимовити 150 слів за хвилину, а надрукувати - тільки 40. Вже в цьому році кожен п'ятий в Google запит на пристроях з операційною системою Android в США був голосовим, до 2020 року частка голосового пошуку або пошуку з допомогою зображень (але не тексту) досягне 50%, наводиться у звіті прогноз аналітиків китайського пошуковика Baidu.

Крім пошуку в інтернеті, голосові помічники будуть допомагати людині - у взаємодії зі смартфонами (приклад - Siri від Apple), автомобілями та іншими пристроями, оснащеними вбудованими комп'ютером.

Головне на ПК-манія 

Xiaomi тепер буде давати гроші в ...

Компанії Xiaomi випустила нове офіційне додаток Mi Loan, яке доступне на всіх смартфонах під ...

Нові фотографії смартфона Huawei ...

У Мережі з'явилася нова порція «живих» фотографій смартфона Huawei Ascend P7, офіційна ...

Флагманський смартфон Xiaomi Mi5 ...

Флагманський смартфон Xiaomi Mi5 обзавівся офіційним прес-рендером. Також стала відома дата ...

Відео дня

Живі додатки

TopStyle Pro 5.0.0.104

TopStyle Pro - редактор каскадних таблиць стилів (CSS), ...

Balls 1.0.3.5

Balls - Вам нічим зайнятися і ви нудьгуєте, дивлячись на ...

Xenon Сімейний бюджет 2.5

Xenon Сімейний бюджет - Ви напевно не раз задавалися ...

WorldSocialChat 1.0

WorldSocialChat - утиліта для спілкування з людьми з різних ...

  • Prev
  • software
Scroll to top