- 2016 30/03
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1129
Компанія Microsoft уклала партнерську угоду з TrueConf. В рамках співпраці було проведено ряд тестів периферійного обладнання Microsoft разом з рішеннями для відеозв'язку TrueConf.
"Популярність рішень в області відеоконференцзв'язку постійно зростає. Щоб відповісти потребам бізнесу, ми шукали якісну периферію для робочих станцій, яка була надана нам Microsoft в рамках цієї угоди, - коментує Дмитро Одинцов, директор з розвитку TrueConf. - Обидві камери Microsoft відмінно показали себе в роботі з нашими клієнтськими додатками. Ми сподіваємося, що двостороннє співробітництво сприятливо вплине на наш бізнес і посприяє збільшенню кількості робочих місць, обладнаних ЗА TrueConf в Росії та СНД".
Фахівці TrueConf провели серію випробувань, в ході яких було підтверджено сумісність веб-камер Microsoft LifeCam Studio і LifeCam Cinema для проведення FullHD-відеодзвінків і 4K-відеоконференцій. В результаті перевірок TrueConf пристрою успішно пройшли сертифікацію і отримали відповідне маркування бізнес-версій на території Росії.
"Вибір TrueConf в якості партнера був невипадковим. Системи відеозв'язку цієї компанії вже давно зарекомендували себе як в Росії, так і за кордоном. Ми впевнені, що співпраця з організацією з настільки позитивним іміджем і багатим досвідом - у тому числі впровадження найбільшою системи об'єднаних комунікацій в світі - дозволить нам надати наше обладнання дуже широкої бізнес-аудиторії, закріпити позиції та розширити нашу присутність на ринку", - зазначила Ольга Суверова, менеджер категорії аксесуари ПК Microsoft в Росії.
Обсяги продажів апаратних ВКС-систем падають, а програмні системи відеоконференцзв'язку проникають в бізнес-процеси більшості вітчизняних компаній. Крім того, стрімко розвивається ринок професійних веб-камер в сегменті В2В. Ці тенденції підтверджують і дослідження, проведені TrueConf серед російських організацій. Так, згідно з опитуванням компанії, на сьогоднішній день основою системи комунікації все частіше виступають комп'ютери або ноутбуки з попередньо встановленою програмою для відеоконференцзв'язку: такі рішення застосовує 52% респондентів. Майже половина опитаних (49%) використовує найпростіше обладнання - веб-камери. Таким чином, відеозв'язок в бізнесі мігрує з переговорних кімнат на робочі місця і мобільні пристрої співробітників, що, на думку TrueConf, говорить про якісні зміни на ринку.