- 2016 31/05
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 709
![](https://pkhelp.net.ua/images/JoomlaGrabber/it/new/20160531/ebfb997a9d4fdf5908655294e1b0c043.jpg)
Google обігнав "Яндекс" в Рунеті за сукупною місячної аудиторії, випливає з статистики TNS. Вийти в лідери, хоч і з невеликим відривом, компанії вдалося за рахунок мобільного трафіку.
Google обійшов "Яндекс" за сукупною місячної аудиторії в Рунеті, пише у вівторок газета "Ведомости", у розпорядженні якої опинилися статистичні дані TNS за квітень 2016 року.
З них випливає, що хоча б раз на місяць сайтом Google - його традиційної і мобільною версією, а також додатками для мобільних пристроїв - користуються 20,5 млн осіб. У "Яндекса" аналогічний показник трохи, але менше - 20,4 млн, у Mail.ru – 19,3 млн.
У той же час, як випливає з статистики, "Яндекс" зберіг за собою лідерство за щоденної аудиторії, що входить в інтернет зі всіх типів пристроїв. Хоча б раз в добу сервіси "Яндекса" відвідують 12,3 млн користувачів. За ним слідує соціальна мережа "ВКонтакте" (12,1 млн користувачів), Google за цим показником посідає третю сходинку (11 млн користувачів).
Статистика TNS стосується аудиторії 12-64 років у містах з населенням понад 700 000 осіб, зазначає видання.
Коли Google обійшов "Яндекс" за сукупною місячної аудиторії, точно невідомо, пише газета. Квітень 2016 року - перший місяць, коли TNS підрахувала інтернет-аудиторію всієї Росії з урахуванням всіх типів пристроїв. До цього компанія враховувала лише тих користувачів, які заходять на сайти з настільних комп'ютерів і ноутбуків. Тоді традиційно лідирували російські "Яндекс" і сервіси Mail.Ru Group.
Представник "Яндекса" заявив виданню, що лідери Рунета дуже близькі один до одного за розміром аудиторії - і щоденної, місячної, щоб робити висновок про першість того або іншого. "Наскільки "Яндекс" перевершує Google на настільних комп'ютерах і ноутбуках, настільки Google перевершує "Яндекс" на мобільних пристроях", - наводить видання слова свого співрозмовника.
Представник Google від коментарів відмовився, додає газета.