- 2016 03/12
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 701
Після торішнього зниження світових поставок телевізорів на 2% в 2016 році ринок показав ознаки перевороту, досягнувши 225 млн пристроїв і наблизившись до суми в 86 млрд доларів, пише Digitimes з посиланням на Futuresource Consulting.
"Незважаючи на загалом стабільну ситуацію на світовому ринку в цьому році, було кілька великих подій на державному рівні, завдяки яким у Франції, ймовірно, ринок виросте на 20%, а Мексика і Бразилія постраждають від падіння на ринку більш ніж на 10%, - розповів Джек Уэзерилл, головний ринковий аналітик Futuresource Consulting. - Наше дослідження збирає ринкові дані для 25 різних країн, і ми бачимо ознаки того, що попит у Китаї в цьому році зросте принаймні на 5%, так як на цю країну припадає одна з кожних п'яти телевізійних поставок на планеті. Індія та інші країни Азії АПЕК також позитивно впливають на світові показники».
«Гальмування відбувається в Східній Європі - через наслідки російської кризи. На тлі успіхів Франції, Німеччини та Великобританії Західна Європа відчуває зниження, а в Латинській Америці все йде плавно, без різких стрибків, - додав Девід Тетті, ринковий аналітик Futuresource. - Багатьом складно оцінити такий мудрий «пейзаж» з кількома політичними і економічними лініями, що розгортаються на світовій арені, і наш комплексний підхід забезпечує отримання надійних даних, а наші прогнози показують середньорічний темп зростання у 2020 році на 3%».
Хоча зростання поставок телевізорів з роздільною здатністю 4K UHD виявився нижче очікуваного, особливо в США, він залишається сильним і, за прогнозами, відвантаження тут збільшаться на 75% у 2016 році і складуть 25% від всіх телевізійних поставок. Дослідження Futuresource показує, що в «чорну п'ятницю» телевізори 4K UHD були головною продукцією для багатьох підприємств роздрібної торгівлі. Від багатьох постачальників США та інших ринків, що беруть участь у розпродажі, очікували пропозицій зі знижками в сотні доларів на ряд телевізорів 4K UHD. До 2020 року частка телевізорів 4K UHD зросте до 60% від загального обсягу світових поставок.
Хоча на смарт-телевізори доведеться 59% загального обсягу поставок в 2016 році, на деяких ринках їх прийняття залишилося низьким за таких укорінених альтернатив, як Pay TV, або з-за повільної швидкості інтернету. Незважаючи на це, до 2020 року функція смарт-ТВ буде включена в три з кожних чотирьох телевізорів.
OLED-моделі все ще залишаються нішевим продуктом, але 2016 рік свідчить про збільшення числа постачальників, які виробляють телевізори з OLED-панелями. Їх поставки досягнуть майже 1 млн штук в 2016 році; хоча це становить менше 0,5% від загального ринкового обсягу, у вартісному вираженні це становить 3% - за рахунок привілейованого становища і пов'язаного з ним ціноутворення.
Samsung і LG продовжують домінувати в Європі, тоді як в США LG посідає третє місце - після Samsung і Vizio. У той же час китайські виробники теж намагаються закріпитися на цих прибуткових ринках. В Японії лідирує Sharp, а Skyworth і Hisense борються за перше місце в Китаї.