- 2016 14/01
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1161
На виставці CES 2016 компанія LG офіційно продемонструвала новий модельний ряд LG Signature. Філософія бренду - це чистота і досконалі технології в концепції кожного продукту. Список перших продуктів серії включив телевізор з OLED-матрицею, що підтримує дозвіл 4K HDR, і побутову техніку.
OLED-телевізор LG Signature удостоєний нагороди CES Innovation Award 2016 у номінації "Кращий інноваційний продукт". Пристрій виконаний у фірмовому стилі "Зображення на склі", його характерною особливістю є тонкий корпус на основі матриці з органічними світлодіодами товщиною 2,57 мм з напівпрозорої задній скляною панеллю і фронтально спрямованої акустичною системою. Щоб добитися такої обтічної форми, дизайнери позбулися всіх виступаючих елементів і встановили динаміки всередину підставки.
Телевізор отримав маркування UltraHD Premium компанії Ultra HD Alliance, що означає, що модель відповідає високим стандартам продуктивності за такими критеріями, як дозвіл, HDR, рівень яскравості та глибини чорного кольору, широка колірна гамма і звук з ефектом присутності. Завдяки використанню таких технологій, як HDR, автоматичне управління яскравістю світіння, 10-бітна панель, 10-бітна потужність обробки, ColorPrime Pro і операційна система WebOS 3.0, OLED-телевізор LG Signature являє собою останнє досягнення в телевізійних технологіях.
"Наш головний принцип - забезпечити гарантію того, що основоположні концепції нашої продукції залишаються незмінними з моменту народження ідеї до експлуатації користувачем, - заявив Брайан, виконавчий віце-президент і глобальний маркетинговий директор компанії LG. - LG Signature є втіленням усього, що важливо для компанії LG, і ми сподіваємося, що доведемо цю філософію до споживачів, які цінують відмінні продукти від сильних брендів".