- 2015 25/11
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1687
Apple Inc. може реалізувати близько 3 млн планшетів iPad Pro за три місяці після початку продажів, стартували 11 листопада, вважають аналітики RBC Capital Markets.
Враховуючи середню ціну в районі $800, виручка може досягти $2,4 млрд — це майже половина від очікуваної сукупної виручки від продажу планшетів Apple у другому фінкварталі, наводить думку експертів MarketWatch.
iPad Pro, представлений у вересні, має діагональ екрану 12,9 дюйма і є найбільшим планшетом в лінійці Apple. Роздільна здатність його екрану складає 5,6 млн пікселів (більше, ніж у MacBook Pro з дисплеєм Retina).
Акції Apple в ході торгів у вівторок дорожчають на 0,4%. За останні три місяці капіталізація компанії збільшилася на 15% проти підвищення індексу Dow Jones Industrial Average на 12%.
Враховуючи середню ціну в районі $800, виручка може досягти $2,4 млрд — це майже половина від очікуваної сукупної виручки від продажу планшетів Apple у другому фінкварталі, наводить думку експертів MarketWatch.
iPad Pro, представлений у вересні, має діагональ екрану 12,9 дюйма і є найбільшим планшетом в лінійці Apple. Роздільна здатність його екрану складає 5,6 млн пікселів (більше, ніж у MacBook Pro з дисплеєм Retina).
Акції Apple в ході торгів у вівторок дорожчають на 0,4%. За останні три місяці капіталізація компанії збільшилася на 15% проти підвищення індексу Dow Jones Industrial Average на 12%.