- 2015 13/10
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1214

Корпорація має намір закріпити права на назву "Яблуко" для п'яти категорій товарів і послуг. Мова йде про комп'ютери, електронні книги, MP3-плеєрах, а також рентгенівських апаратах і машин для підрахунку голосів на виборах.
Американська компанія також розраховує застосовувати товарний знак "Яблуко" для паперу, картону, підручників комерційних рад споживачам, а також забезпечення спортивних та культурно-просвітницьких заходів. Apple цікавлять наукові і технологічні послуги, дослідження і розробки. Для зв'язку корпорація залишила адресу юридичної фірми Baker & McKenzie.
Apple вже зверталася в Роспатент з подібним проханням, у листопаді 2013 року про це писали "Известия". Тоді заявки подавалися і в тих категоріях, де такий бренд був зареєстрований партією "Яблуко". "У цьому питанні треба розбиратися з юристами, але якщо Apple захоче в Росії продавати свою продукцію під російською назвою "Яблуко", то у нас будуть питання", - говорив тоді керівник партії Сергій Мітрохін.
12 жовтня Мітрохін в розмові з "Відомостями" зазначив, що "Яблуко" не планувала оскаржити заявку Apple. У нас політична діяльність, у них - комерційна. Нехай що хочуть, те й роблять. Посилюють нашу рекламу своєї", - заявив політик.
Напередодні стало відомо про те, що Apple почала переговори з російськими відеосервісами і онлайн-кінотеатрами (ivi.ru, Okko, Nemo TV, "Амедиатека" та іншими) про розробку додатків для Apple TV.