- 2015 14/05
- Автор: Зінаїда Іванівна
- | Перегляди: 1266
Компанія Apple вп'яте поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів світу, опублікований американським Forbes. За оцінкою видання, вартість бренду Apple за рік зросла на 17% - до $145,3 млрд.
Вартість бренду Apple більше вартості будь-якого іншого бренду як мінімум в два рази, відзначає журнал. Друге місце в рейтингу зайняла компанія Microsoft (її бренд коштує $69,3 млрд), третє - Google ($65,6 млрд), четверте - Coca-Cola ($56 млрд), п'яте - IBM ($49,8 млрд). При цьому першою у списку компанією, чий бренд за рік подешевшав, стала McDonald"s. Вартість бренду компанії знизилася на 1% до $39,5 млрд.
За даними Forbes, в четвертому кварталі 2014 року виручка Apple досягла $18 млрд, збільшившись на 33% порівняно з минулим роком. В четвертому кварталі 2014 року Apple продала 74,8 млн смартфонів у всьому світі і збільшила продажі в цьому сегменті на 49%. Це перший раз з 2011 року, коли продажі Apple перевершили результати Samsung, яка повернула собі місце лідера в першому кварталі 2015 року, пише журнал.
Друге місце Microsoft в рейтингу можна пов'язати з поліпшенням роботи компанії після приходу нового генерального директора Сатьї Наделлы. До цього компанія відставала від конкурентів, але тепер знову зацікавила розробників і споживачів, зокрема, представивши окуляри доповненої реальності HoloLens.
Половину рядків рейтингу займають американські компанії, в ньому також помітне місце займають корпорації з Німеччини, Японії і Франції. В списку домінують технологічні і телекомунікаційні компанії. Журнал складає щорічний рейтинг найдорожчих брендів п'ятий раз.