- 2017 06/09
- Автор: Войтенко Костя
- | Перегляди: 78
Реєстрація заявок IT - це Help Desk система, яка призначена для реєстрації та відстеження заявок від користувачів в локальній мережі. Володіє простим інтерфейсом, який буде зрозумілий будь-якому користувачеві і не вимагає спеціального навчання. Адміністратору і виконавцям надається зручний механізм контролю заявок, що надійшли, а кожному користувачеві можливість моніторити стану своєї заявки.
Основні можливості програми:
- Реєстрація та відстеження заявок від користувачів в локальній мережі TCP/IP (підтримка віддалених з'єднань)
- 3 рівня опису заявок
- Редагована база знань
- Клієнт-Серверна технологія (3 програмних модуля). Можливість відправляти заявки обраному виконавцю
- Авторизація
- Можливість формування звітів на підставі отриманих заявок
- Повідомлення по e-mail
- Можливість відправляти файли
- Можливість створювати завдання з прив'язкою до надісланих заявок
- Календар. Перегляд заявок та завдань на поточний день або на будь-який інший день
- Відправка миттєвих повідомлень активним клієнтам
- Картка заявки. Формування і друк картки заявки
- 4 типи користувачів програми.
- Клієнти - користувачі мережі, які передають заявки
- Адміністратори/диспетчери - це користувачі, які можуть переглядати заявки, призначати виконавців, змінювати статус
- Виконавці - це користувачі, які можуть переглядати заявки, які надійшли саме до них і змінювати їх статус та опис
- Спостерігачі - це користувачі, які можуть переглядати всі заявки та створювати звіти
- програма тепер може працювати через мережу інтернет (досить встановити модуль "Сервер" або СУБД Firebird на ПК з реальним IP-адресою) або в будь-якій іншій мережі по протоколу TCP/IP;
- повністю перероблена система управління прикріпленими файлами (нова база даних files для зберігання файлів);
- додана можливість для клієнта додавати будь-яку кількість файлів до одній заявці;
- додана можливість для адміністратора додавати файли до заявки з інформацією про власника файлу і час завантаження;
- додана можливість заборони прикріплення файлів до заявки;
- додана можливість встановлення максимального розміру одного прикріплюватися файлу;
- покращена система оновлень. Тепер оновлення модулів "Клієнт" і "Адміністратор" завантажуються з БД (нова база даних update для зберігання оновлень);
- скасовано необхідність відкривати додаткові порти (3051,3052 за замовчуванням) для передачі файлів і завантаження оновлень. Залишилася лише необхідність у відкритті доступу до порту 3050 (за замовчуванням) для роботи СУБД Firebird;
- зміни у модулі "Клієнт", які тепер дозволяють запускати один і той же модуль під різними обліковими записами на одному комп'ютері (облікові дані клієнтів при використанні локальної авторизації тепер зберігаються в ini-файлі);
- виправлені інші дрібні помилки.
Реєстрація заявок IT:СКАЧАТИ >>>
Software на вибір
Everyday Jigsaw 1.0.0
Everyday Jigsaw - безкоштовна програма з колекцією пазлов на кожен день. На початку вам ...
Ігри та розваги
Фіолетові Сердечка 1.1
Прекрасна фантазію оживе на вашому моніторі за допомогою безкоштовного скрінсейвера "Червоні ...
Системні програми