Софт-line:
Chris-PC Game Booster 5.06.30 -- "Chris-PC Game Booster - корисна утиліта для оптимізації ПК на ..." -- 01 липня 2020
Vidmore Player 1.0.6 -- "Vidmore Player - потужний мультимедійний програвач, за допомогою ..." -- 22 червня 2020
Dobble (Дуплет) - отличная игра на реакцию -- " Вспомните один из своих утренников в детском саду или начальной ..." -- 19 червня 2020
Java Runtime Environment 8.0.251 -- "Java Runtime Environment (JRE) - програмне забезпечення необхідне для ..." -- 19 червня 2020
Volume2 1.1.5.404 / 1.1.6.423 beta -- "Volume2 - дуже зручна програма, яка дає користувачеві можливість ..." -- 19 червня 2020
KDevelop 5.5.0 -- "KDevelop - потужна інтегрована середовище розробки для C, C++, ..." -- 19 червня 2020
Workrave 1.10.43 -- "Workrave - корисний додаток, призначене для збереження здоров'я ..." -- 04 червня 2020
LightBulb 2.1 -- "LightBulb - додаток, який знижує напругу очей, вироблене при погляді ..." -- 04 червня 2020
HandyCache RC4 1.0.0.885 -- "HandyCache - проксі-сервер для роздачі інтернету в локальній мережі ..." -- 30 травня 2020
Помічник дурня 3.7.7.3 -- "Помічник дурня - граючи в "дурня", ви зазначаєте карти, свої, чужі, ..." -- 29 травня 2020


Хмарні обчислювальні платформи цілком можуть скласти конкуренцію традиційним суперкомпьютерам. Це довів експеримент, поставлений спільно Суперкомпьютерным центром Сан Дієго і Нейтринної обсерваторії Ice Cube.

В експерименті було задіяно понад 50 тисяч доступних прискорювачів, розташованих в хмарних платформах Amazon Web Services, Microsoft Azure і Google Cloud Platform в 28 регіонах трьох континентів ‒ Північної Америки, Європи і Азії.

Всього в хмарах зараз має приблизно 80 тисяч NVIDIA Tesla V100. Фактично ж для досвіду задіювався весь доступний на той момент для оренди масив різнорідних прискорювачів ‒ 51500 одиниць. Він був об'єднаний в єдиний комплекс з допомогою HTCondor.

Експеримент розпочався 16 листопада і тривав близько 200 хвилин. Він переслідував три основні цілі: з'ясувати, наскільки серйозні потужності можна задіяти таким чином; виявити реальні масштаби використання ДП в хмарах; і, нарешті, вирішити реальну наукову задачу.На графіку добре видно, як наростала потужність «хмарного суперкомп'ютера»; вона досягла максимуму приблизно до 110 хвилині і склала приблизно 350 Пфлопс (FP32). Для порівняння, лідер списку TOP500, суперкомп'ютер Summit, розвиває близько 400 Пфлопс на обчисленнях такої ж точності.

Всі сегменти загальної задачі були оптимізовані з урахуванням особливостей кожної з восьми доступних моделей прискорювачів NVIDA. Час роботи сегментів не перевищувало 15-30 хвилин для мінімізації ризику відключення від сервісу через раптово виниклого попиту. Приблизна оцінка витрат: від $120 до $150 тисяч у перший день обчислень. Тобто близько половини виділеного на описуваний проект гранту EAGER.

Для розрахунків використовувалися дані, отримані нейтринної обсерваторії IceCube. Це найбільший у світі детектор нейтрино, розміщений на антарктичній станції Амундсен-Скотт. Він має масив з 5160 високочутливих оптичних детекторів, розміщених у спеціальних свердловинах на глибинах від 1450 до 2450 метрів.

У 2017 році з допомогою нового масиву вдалося вперше зафіксувати космічні нейтрино надвисоких енергій і відстежити їх джерело. За годину експерименту вдалося провести симуляцію такого обсягу даних з детекторів IceCube, який в звичайних умовах зажадав би місяці.

В даний час активно розвивається так звана «багатоканальна астрономія» (multi-messenger astronomy). Її суть полягає в комплексному дослідженні всього, що можуть випускати астрономічні об'єкти від електромагнітного випромінювання до гравітаційних хвиль і частинок. Але така астрономія вимагає обробки величезних масивів даних.

Проведений експеримент показав, що «хмарні системи» підходять для подібних цілей і дозволяють розгортати серйозні потужності досить оперативно, протягом невеликого проміжку часу, що вкрай важливо для проектів з жорсткими термінами.

Хоча досягти запланованих спочатку 80 тисяч прискорювачів NVIDIA Tesla V100 і не вдалося, але був отриманий безцінний досвід, який у перспективі має прокласти дорогу широкому використанню хмарних сервісів з ДП-прискорювачами і для інших наукових проектів. У найближчому майбутньому буму хмарних суперобчислень не очікується, адже якщо вони стануть широко популярними, то вартість такого підприємства неминуче зросте.

Слід також зазначити, що «віртуальний суперкомп'ютер» підходить для вирішення далеко не всіх наукових завдань, пов'язаних з супервычислениями. Деякі з таких завдань критичні до пропускної здатності межз'єднань, а це не найсильніша сторона подібного роду рішень. Постачальники хмарних послуг це розуміють; зокрема, на виставці SC19 Microsoft представила нові хмарні сервери Microsoft, використовують внутрішню мережу на базі InfiniBand HDR зі швидкістю 200 Гбіт/с і підтримкою RDMA.

Головне на ПК-манія

Штучний інтелект і технології перекладу

Було проведено опитування усіх постачальників технологій перекладу, які прийшли на думку: у яких ...

IT новини 2020-06-13 04:39:57

Роль R&D в інноваційному процесі програмного ...

Підхід, використаний компанією-розробником програмного забезпечення в процесі розробки програмного ...

Software новини 2020-05-02 19:00:22

Должность php разработчик

Наверное, большинство современных людей, особенно мальчишки, мечтают в будущем стать и овладеть IT ...

Software новини 2020-03-19 17:17:01

Відео дня

Живі додатки

Системні програми

Smart калькулятор 1.0

Smart калькулятор - калькулятор призначений для розрахунку математичних виразів, побудови графіків функцій, розв'язування

Графіка та дизайн

FreeVimager 7.7.0

FreeVimager - безкоштовна програма для перегляду і редагування зображень. Крім цього, підтримує функції відтворення аудіо/відео

  • Prev
  • software
Scroll to top