Софт-line:
AOMEI PE Builder 2.0 -- "AOMEI PE Builder - засіб для створення завантажувального носія або ..." -- 19 вересня 2018
Alternate Pic View 2.620 -- "Alternate Pic View - непогана заміна стандартному додатком для ..." -- 19 вересня 2018
iRedSoft Image Resizer 5.43 -- "iRedSoft Image Resizer - програма для обробки колекцій цифрових ..." -- 19 вересня 2018
NonCompressibleFiles 2.83 -- "NonCompressibleFiles - невелика безкоштовна програма, яка дозволяє ..." -- 18 вересня 2018
SigmaCAD 1.1.0.646 -- "SigmaCAD - додаток яке призначене для виконання стандартних обчислень ..." -- 17 вересня 2018
VMware OS Optimization Tool b1094 -- "VMware OS Оптимізація Tool - безкоштовна програма для оптимізації ..." -- 15 вересня 2018
Movavi СлайдШОУ 4.2.0 -- "Movavi СлайдШОУ - проста і зручна у використанні програма, що ..." -- 13 вересня 2018
Steganos Safe 20.0.0 Rev 12366 -- "Steganos Safe - програма, яка дозволяє надійно захистити ..." -- 13 вересня 2018
ASAP Utilities 7.4 -- "ASAP Utilities - це, мабуть, одна з найпопулярніших надбудови MS ..." -- 13 вересня 2018
ReIcon 1.8 -- "ReIcon - не вимагає установки утиліта для управління іконками ..." -- 13 вересня 2018


Бразилія нещодавно брала NETmundial, першу глобальну конференцію з питань управління Інтернетом, на якій були присутні 800 представників урядів, корпорацій, організацій громадянського суспільства та технологів. Ґрунтуючись на понятті «багатьох зацікавлених сторін» за підсумками зустрічі був опублікований 12-сторінковий документ «результатів».
Джозеф С. Най, колишній заступник міністра оборони і голови Національної розвідувальної ради США, є професором в Публічній адміністративної Школі ім. Кеннеді в Гарвардському Університеті. Бере активну участь в Проекті по реформі національної безпеки.

Тим не менше, до кінця конференції не сформувалося якогось згоди по глобальному киберуправлению. Багато уряди продовжували звертатися до традиційних процедур голосування в Організації Об'єднаних Націй для прийняття глобальних рішень і захищали своє право на контроль над внутрішньою кибердеятельностью.

У певному сенсі, це не дивно. Зрештою, незважаючи на те, що Інтернет є складним, динамічним і всеохоплюючим глобальним ресурсом, він не так вже давно існує. Хоча Всесвітня павутина була придумана в 1989 році, тільки в останні 15 років відбувся бум зростання числа веб-сайтів, а інтернет-технології стали трансформувати глобальні ланцюжка поставок. З 1992 року число користувачів Інтернету стрімко збільшилася з одного мільйона до майже трьох мільярдів. Ось так от запросто Інтернет став субстратом економічної, соціальної і політичною життя.

На зорі свого існування Інтернет часто характеризувався як кінцевого егалітарного каналу для вільного переміщення інформації – передвісником кінця державного контролю. Тим не менш, реальність така, що уряду і географічні юрисдикції завжди відігравали центральну роль у регулюванні Інтернету – або, принаймні, намагалися. Однак у звичайно рахунку Інтернет являє собою серйозну проблему управління, прикладом якої служать поточні зусилля щодо розуміння наслідків повсюдної мобільності, а також збору і зберігання «великих даних».

Проблема управління пов'язана з тим, що кіберпростір є комбінацією віртуальних властивостей, які ігнорують географічні кордони і фізичні інфраструктури, які підпадають під суверенні юрисдикції. Контроль над фізичним рівнем може надавати як територіальні, так і екстериторіальні впливу на віртуальний рівень. У той же час можлива генерація недорогих атак з кіберпростору на фізичний рівень, де ресурси є рідкісними і дорогими.

Інтернет починався як село, в якому всі користувачі знали одне одного, і тому не існувало потреби в рівні коду аутентифікації, а розвиток норм було простою задачею. Потім він почав стрімко рости, і все змінилося. І хоча кіберпростір пропонує переваги доступу до інформації і простоту комунікацій зростаючого числа людей, воно стало живильним середовищем для злочинності, хакерських атак і погроз урядам.

Зусилля щодо обмеження ризиків, які були викликані цією нестабільною обстановкою, були зосереджені на створенні приватних мереж і «обгороджених садків» (закритих платформ) – кібер-еквіваленти обгородження общинних земель (в Англії) сімнадцятого століття, яке використовували для дозволу «трагедії громад» того століття. Однак такі дії підвищують ризик фрагментації, який, якщо дозволити зайти надто далеко, може покласти край економічним вигодам Інтернету.

Враховуючи, що безпека є традиційною функцією держави, деякі спостерігачі вважають, що зростаюча незахищеність призведе до підвищення ролі урядів у кіберпросторі. Дійсно, ціна кібервійн може преувеличиваться, але кибершпионаж дійсно лютує, а більше 30 урядів, згідно з припущеннями, розробили наступальні можливості і доктрини щодо використання кіберзброї. З моменту використання вірусу Stuxnet для зриву ядерної програми Ірану в 2009-2010 роках уряди стали вкрай серйозно сприймати загрозу, витікаючу від кіберзброї.

Уряду також хочуть захистити свої суспільства від того, що приходить до них через Інтернет. Наприклад, китайський уряд не тільки розробило «Великий брэндмауэр» програмних фільтрів; воно також вимагає від компаній прийняття на себе відповідальності за цензуру їх публічного контенту. І, в разі нападу на Китай, у нього є можливості обмежити число своїх підключень до Інтернету.

Однак китайський уряд – як і інші уряди, практикуючі інтернет-цензуру – як і раніше, хоче отримати економічні вигоди від підключення. Це напруженість веде до недосконалим компромісів.

Аналогічна напруженість існує і в спробах створення міжнародних норм інтернет-управління. У той час як авторитарні країни, такі як Китай і Росія, прагнуть до «інформаційної безпеки», в тому числі у вигляді відкритої цензури, яка була б під забороною в таких країнах, як США, західні країни переслідують «кібербезпека».

Це розходження було гостро помітно в 2012 році на конференції, скликаній у ДубаеМеждународным союзом електрозв'язку (МСЕ) ООН. Незважаючи на те, що метою зустрічі було нібито оновлення правил телефонії, основним питанням була роль МСЕ в управлінні Інтернетом.

Авторитарні режими і багато країн, що розвиваються вважають, що їх підхід до суверенітету, безпеки і розвитку буде отримувати вигоду від багатосторонніх процесів, які застосовує МСЕ. Але демократичні уряди побоюються, що ці процеси є занадто громіздкими і що вони можуть підірвати гнучкість підходу «багатьох зацікавлених сторін», в якому підкреслюється залучення приватного та некомерційного секторів, а також урядів. Результатом голосування в Дубаї було 89 проти 55 голосів не на користь «демократичних» урядів.

Такий результат голосування породила побоювання з приводу кризи в галузі управління Інтернетом – побоювання, що недавня конференція в Бразилії розвіяла, але лише трохи. Заплановано ще безліч конференцій з питань киберуправления – і ще багато чого належить зробити.

Головне на ПК-манія

Alibaba створить «дочку» по випуску чіпів для ІІ

Китайський гігант електронної комерції Alibaba Group Holding має намір створити дочірнє ...

Hard новини 2018-09-19 15:43:17

IBM розробила інструменти для визначення об'єктивності рішень ІІ

Компанія IBM розробила інструменти, які дозволять аналізувати в режимі реального часу, як і чому ...

Software новини 2018-09-19 10:34:38

Кількість кіберзагроз у сегменті Інтернету речей стрімко зростає

Дослідження, проведене «Лабораторією Касперського», говорить про те, що мережеві зловмисники все ...

Новини інтернету 2018-09-18 17:34:11

Відео дня

Живі додатки

Системні програми

WinXP Manager 8.0.1

WinXP Manager - програма для настройки і оптимізації операційної системи Windows XP. Містить близько 30 різноманітних утиліт,

Мультимедіа

MorphVOX Junior 2.8.1

MorphVOX Junior - безкоштовна програма для зміни свого голосу при спілкуванні в голосових чатах, іграх та інших сервісах, де є

  • Prev
  • software
Scroll to top