Софт-line:
CPU-Z 1.89 -- "CPU-Z - утиліта, яка надасть вам саму детальну інформацію про ..." -- 26 травня 2019
PrivalSystems 77.05.01.22 -- "PrivalSystems - програма призначена для конфіденційного зв'язку між ..." -- 26 травня 2019
6.2.3 MEmu -- "MEmu - один з найкращих емуляторів операційної системи Android, який ..." -- 26 травня 2019
4K Video Downloader 4.7.2.2732 -- "4K Video Downloader - програма для завантаження відео, аудіо і ..." -- 26 травня 2019
TrayStatus 4.0 -- "TrayStatus - невелика утиліта для індикації в системному треї ..." -- 26 травня 2019
PDF Splitter 5.2.0.67 -- "PDF Splitter - корисна програма, за допомогою якої можна як ..." -- 26 травня 2019
8GadgetPack 29.0 -- "8GadgetPack - інструмент для встановлення та використання набору ..." -- 26 травня 2019
Unreal Commander 3.57 build 1417 -- "Unreal Commander - безкоштовний і потужний двохпанельний файловий ..." -- 26 травня 2019
ProxyChecker 8.2.0.40 -- "ProxyCheker - це програма для виявлення самого швидкого ..." -- 26 травня 2019
ClipboardFusion 5.6 -- "ClipboardFusion - утиліта для налаштування і зручної роботи з буфером ..." -- 25 травня 2019


Соціальні мережі з кожним днем генерують більше і більше трафіку, впритул наближаючись до того дня, коли трафік з пошукових систем буде менше, ніж з соцсетей, а в найближчому майбутньому і зовсім стати основним джерелом різного роду інформації і розваг

Більшість користувачів використовують Інтернет як довідник для пошуку необхідної інформації. З цієї причини найпопулярнішими ресурсами Cети довго час були пошукові системи, такі як Google. "Останнім часом істотно зросло число користувачів, які заходять в Інтернет для спілкування і розваги. Соціальні мережі всього за декілька років наздогнали пошукові системи по кількості витікаючих переходів", - відмічає директор по маркетингу компанії "Мета" Олексій Чуксин. Поки ця тенденція актуальна для країн Заходу, проте вже в 2012 році близько половини трафіку на українські сайти, за прогнозами експертів, генеруватимуть не пошукові системи, а соціальні мережі.

Трафік росте

Останніми роками соціальні мережі, дійсно, стали давати українським сайтам значно більше користувачів, чим раніше. Проте поки що вони як мінімум в 50 разів поступаються в цьому відношенні пошуковим системам. За даними дослідження liveinternet, сьогодні в країнах СНД пошукові системи дають близько 100 млн. переходів в день, тоді як соціальні мережі - 2 млн. При цьому лідирують за цим показником ресурси vkontakte.ru, livejournal.com, liveinternet.ru, facebook.com і diary.ru. Їх доля в загальній кількості переходів на сайти складає близько 80%.

При цьому важливо розуміти відмінності в якості цього трафіку. Переходи з пошукових систем викликані усвідомленою дією користувача - людина шукає конкретну інформацію, наприклад про ресторан, СТО для автомобіля. У соцсетях же користувачі обмінюються посиланнями про яку-небудь яскраву подію - проявляється так званий WOW -эффект, коли посилання, картинка або відео викликають у користувача короткочасний інтерес. "Тому значна частина переходів з соціальних мереж носить розважальний характер", - пояснює Олексій Чуксин.

Соцсети стали продавати

Соціальні мережі сьогодні стають в один ряд з класичними пошуковими системами як основні ресурси отримання інформації при ухваленні рішення про купівлю товару. Про це говориться в спільному дослідженні, проведеному GroupM Search і ComScore.

Дослідження було присвячене тому, якими ресурсами користуються споживачі для ухвалення рішення про купівлю. У результаті з'ясувалося, що вибираючи товар або послугу, в соціальні мережі звертається 40% користувачів інтернет. При цьому 46% володарів аккаунтів в соціальних мережах користуються для детального вивчення вподобаного товару класичним пошуком.

Дослідники стверджують, що головними аргументами при перевазі саме пошукових систем є кількість і якість інформації, простота використання, а також сталі звички користувачів. Споживачі ж, які починають пошук інформації в соціальних мережах, в першу чергу звернуться за інформацією до своїх друзів. 28% користувачів відмітили, що соціальні мережі є для них найважливішим інструментом отримання інформації про нові бренди і продукти. В першу чергу в соцсетях користувачі прагнуть дізнатися думку інших людей про товар (31%). Покупці передусім керуються відгуками інших споживачів (30%), а потім відгуками в соціальних мережах, таких як Facebook (17%) і відеосервісах ніби YouTube (14%) і twitter (9%).

Аналітики вважають, що потенціал для підвищення лояльності до бренду за допомогою соціальних мереж великий. 64% споживачів відмітили, що після купівлі продукту їм було б цікаво, що відбувається в компанії-виробнику. При цьому 74% споживачів упізнають новини про бренд на його сторіночці в Facebook.

Facebook Україні не потрібний.поки, є ВКонтакте і Однокласники

США можуть похвалитися найбільшою серед інших країн кількістю користувачів соціальних мереж - в місяць їх відвідує 142 млн. американців. На другому місці, за даними Nielsen, розташувалася Японія - 46 млн. Далі йдуть Бразилія (31 млн.), Британія (29 млн.) і Німеччина (20 млн.). Facebook залишається світовим лідером серед соціальних мереж - його аудиторія вже перевищила 600 млн. чоловік. У місяць цей сайт відвідують 67% усіх користувачів соціальних мереж у світі. Росте і кількість часу, який користувачі проводять в Facebook, воно вже досягло, в середньому, шести годин в місяць на одного користувача.

В той же час в Україні Facebook поки що залишається аутсайдером - його аудиторія в десятки разів менша, ніж у російських аналогів. Але варто відмітити, що популярність ресурсу росте дуже швидко. За минулий рік кількість українців на Facebook виросла на 400%. Якщо в січні кількість українських користувачів ресурсу склала 1,02 млн., то в лютому - вже 1,16 млн., тобто ріст склав 14%. Якщо такі темпи росту збережуться упродовж усього року, то в грудні 2011 року кількість українських користувачів мережі перевищить 4 млн.

Блоги здають позиції

З ростом популярності таких сайтів, як "ВКонтакте", Facebook і Twitter, блоги і електронна пошта поступово втрачають своїх користувачів. Особливо помітно, як вони здають позиції, якщо йдеться про молоде покоління. В той же час, сервіс e - mail все ще досить популярний. Серед літніх людей навіть помічений незначний ріст відвідувачів сайтів поштових сервісів.

У дослідженні Pew Research Center і comScore відмічено, що в листопаді минулого року кількість хітів на подібних ресурсах скоротилася на 6% по відношенню до листопада 2009 року. Час же, який користувачі проводять на сайтах електронної пошти, зменшився майже на 9%, а число переглядів сторінок цих сайтів на 15.

Головне на ПК-манія

Продажі смартфонів Huawei ростуть всупереч ...

Слід було б вважати, що внесення Huawei в чорний список фірм, з якими американським компанія ...

Hard новини 2019-05-26 20:40:29

Захищений смартфон Samsung Galaxy Xcover 5 ...

Захищені смартфони Samsung завжди були досить цікавими покупцям, але компанія не особливо часто ...

Hard новини 2019-05-26 17:02:17

Lenovo 4 роки працює над ноутбуком з гнучким ...

У Lenovo розповіли, що над створенням ноутбука з гнучким дисплеєм компанія працює вже чотири ...

Hard новини 2019-05-26 16:42:32

Відео дня

Живі додатки

Системні програми

Quick Launch 2.0

Quick Launch - невелика проста утиліта, що представляє собою панель швидкого запуску, розширюючи можливості вбудованої панелі

Файли та диски

DVD Decrypter 3.5.4.0

DVD Decrypter - корисна утиліта, що дозволяє зняти захист з DVD диска і переписати його вміст на жорсткий диск ПК у вигляді

  • Prev
  • software
Scroll to top