Софт-line:
BatteryCare 0.9.32 -- "BatteryCare - зручна програма, яка виробляє моніторинг циклів ..." -- 18 грудня 2018
Ashampoo ClipFinder HD 2.52 -- "Ashampoo ClipFinder - безкоштовна програма, що дозволяє шукати і ..." -- 18 грудня 2018
EF Process Manager 18.08 -- "Програма EF Process Manager являє собою просунутий менеджер процесів, ..." -- 18 грудня 2018
Adblock 3.25.3 для Google Chrome -- "Adblock - популярне розширення для браузера Google Chrome, яке блокує ..." -- 18 грудня 2018
AppAudioConfig 1.05 -- "Починаючи з Windows Vista, у користувача з'явилася можливість ..." -- 18 грудня 2018
Lim Online TV 1.1.2 -- "Lim Online TV - зручний додаток для тих користувачів, хто хоче ..." -- 18 грудня 2018
Associator 2018.16 -- "Associator - непоганий заміна вбудованому в Windows інструменту ..." -- 17 грудня 2018
Freemake Video Downloader 3.8.2.1 -- "Freemake Video Downloader - безкоштовна і проста у використанні ..." -- 17 грудня 2018
DriverMax 10.14 -- "DriverMax - Програма допоможе легко і швидко перевстановити всі ..." -- 17 грудня 2018
Антибаннер Adguard 2.8.6 для Google Chrome -- "Антибаннер Adguard - розширення антибаннер для Google Chrome для ..." -- 17 грудня 2018


Для багатьох з нас смартфон став найвпливовішим технологічним винаходом останніх двох десятиліть. Деякі технології вплинули на повсякденне життя так само, як ці «розумні» телефони, які ми носимо в наших кишенях. Смартфон змінив те, як ми спілкуємося, працюємо, купуємо, подорожуємо та фотографуємо.

Більшість людей думають про першому як про продукт, який викликав революцію смартфонів. У цьому є частка правди. Революційний сенсорний інтерфейс iPhone і його екранний дизайн зробили смартфони доступні для звичайних користувачів. Однак перші смартфони стали доступні ще за десять років до виходу iPhone. Хоча у них були в основному незграбні користувальницькі інтерфейси, багато з них перевершували iPhone за можливостями і потужності.

Дійсно важливим продуктом, який створила компанія Apple, став . Він був запущений рівно 10 років тому в липні 2008 року разом з (друге покоління iPhone).

Оригінальний магазин додатків App Store в день його запуску

Магазин додатків був чудовим зміною стратегії для Apple. Коли був представлений перший iPhone в 2007 році, Стів Джобс був дуже впевнений у тому, що сторонні розробники зможуть створювати веб-додатки, які будуть ізольовані в браузері iPhone. Смартфон був розроблений як закрита система без можливості встановлення стороннього програмного забезпечення. Тим не менш, веб-додатки для iPhone були повільними і надзвичайно обмеженими. Незабаром за допомогою з'явився спосіб встановити нове програмне забезпечення на iPhone. Була очевидна потреба в сторонніх додатках від сторонніх розробників, і в магазині додатків була надана необхідна інфраструктура для них. Це свідчить про здатність Apple вчитися на зворотного зв'язку з ринком, яка тоді була значно сильніше, ніж зараз.

Магазин додатків зробив дві ключові речі:

1. App Store зробив додатки доступними для звичайних користувачів.

Важко згадати, наскільки жахливий розповсюдження програмного забезпечення для смартфонів було до появи магазину додатків . У той час як більшість телефонних платформ того часу — Blackberry, Symbian від Nokia і Microsoft Windows CE, дозволяли встановлення сторонніх додатків, процес зазвичай включав завантаження програми на ПК або Mac, а потім синхронізацію телефону з ПК і ручне виконання часто складних процедур для встановлення. Це був повільний і болючий процес, тому користувачі смартфонів ніколи не додавали стороннє програмне забезпечення на свої пристрої.

App Store в порівнянні з ними був дивом юзабіліті. Магазин забезпечував швидкий і простий спосіб пошуку, покупки і установки додатків.

2. Магазин додатків створив потужний двосторонній ринок, заохочуючи розробників створювати програмне забезпечення та послуги для смартфонів

Створення програмного забезпечення для смартфонів не було особливо привабливим бізнесом до того, як з'явився магазин додатків App Store. Раніше доводилося мати справу з декількома платформами, які часто надавали дуже незграбні засоби розробки. Розробники також повинні були займатися дистрибуцією самостійно, часто створюючи для цього власний сайт, а монетизація готового програми була взагалі проблемою, оскільки мало хто з людей купував телефонні програми.

При створенні магазину додатків компанія Apple зробила набагато більше, ніж просто ринок. Це дало розробникам додатків багатий . App Store забезпечив добре структурований процес перевірки і поширення додатків, гарантуючи якість і надійність (часто на шкоду розробникам, чиї програми були відхилені прискіпливим відділом тестіровкі (QA) від Apple). І, найголовніше, це дозволило розробникам отримувати гроші за продаж додатків.

Поєднання відкладеного попиту і прихованого пропозиції додатків таким чином призвело до великого вибуху. App store був запущений приблизно з 500 додатками, а через рік він вже пропонував більш 50 000. Тепер, через десятиліття, в App Store розміщено більше двох мільйонів додатків для iPhone і близько 3,6 мільйона додатків для Android Play Store від Google, який, як правило, має менш суворі правила по відношенню до якості додатків.

Як і багато чудові інновації, App Store видається досить очевидною ідеєю в ретроспективі. Але не для всіх. Це був прорив, який багато швидко скопіювали. Протягом кількох місяців усі конкуренти Apple запустили власні магазини додатків для своїх відповідних платформ. В даний час магазини додатків є основним способом поширення мобільних додатків на всіх платформах.

Завдяки своїй знаковій кампанії «there's an app for that» (Є додаток для цього), компанія Apple повністю капитализировала цю тенденцію, показавши, наскільки корисним може бути iPhone завдяки незліченним стороннім додаткам.

Результати були вражаючими: у минулому році, за словами Apple, розробники додатків заробили в App Store близько 26,5 мільярда доларів. Ще більш вражаючим є зміна поведінки кінцевих користувачів: 2,6 мільярда людей у всьому світі тепер володіють смартфоном. За даними eMarketer, користувачі смартфонів витрачають в середньому 3,3 години в день на свої пристрої, порівняно з 0,3 години в 2008 році. Використання смартфонів стало настільки масовим, що Apple і Google тепер впроваджують нові функції, щоб допомогти користувачам скоротити час, що витрачається на використання свого телефону.

Які висновки можна зробити?

По-перше, навіть такий творчий геній, як Стів Джобс, не зміг передбачити, наскільки важливі сторонні додатки для такого продукту, як iPhone. Але історія показує, як найбільш ефективні новатори дуже швидко вчаться на зворотного зв'язку з ринком і не бояться радикально змінювати свою стратегію, коли бачать можливість.

По-друге, App Store показує, наскільки важливі двосторонні ринки для швидкого впровадження нових технологій. Тільки незліченні сторонні розробники, яких залучив App Store, перетворили смартфон з звичайного корисного пристрою в революційну універсальну обчислювальну платформу. Цікаво, що деякі з найбільш успішних компаній, які були створені завдяки появі смартфонів, побудували свої власні двосторонні ринки в певній галузі. На розум приходять компанії Uber, Spotify, Yelp, Airbnb або Instacart, які змінили цілі галузі завдяки цьому механізму.

Знову ж таки, неймовірно, як, здавалося б, проста ідея, така як App Store, дозволила повністю змінити поведінку споживачів і створити компанії, які змінюють цілі галузі — і все це всього за десять років.

Головне на ПК-манія

QNAP TVS-x72XU: стійкові NAS сервери під будь-які потреби

Компанія QNAP Systems представила сімейство мережевих сховищ даних TVS-x72XU, які розраховані на ...

Hard новини 2018-12-18 11:41:25

Xiaomi представила розумну світлодіодну стрічку, що настроюється по WiFi

Ми знали, що компанія Xiaomi готує до анонсу черговий продукт екосистеми Mijia, але ніяк не могли ...

IT новини 2018-12-18 09:01:32

Представлений бюджетний смартфон HTC Desire 12S з NFC

Компанія HTC, якої справи йдуть не дуже добре, продовжує випускати нові смартфони, і тепер світу ...

Hard новини 2018-12-18 09:00:48

Відео дня

Живі додатки

Системні програми

Error Lookup 2.3.1

Error Lookup - невелика утиліта для отримання інформації про системні помилки Windows, DirectX, NTSTATUS, WinInet, STOP.

Ігри та розваги

Ферма Джо. Канікули 3

Ферма Джо. Канікули - рімейк популярної комп'ютерної головоломки Sokoban. Її головний герой, фермер Джо, вирішив навести лад у

  • Prev
  • software
Scroll to top