Софт-line:
DVD Converter Ultimate 4.0.0.84 -- "DVD Converter - швидкий і зручний конвертер DVD фільмів у формати ..." -- 18 лютого 2018
X-Proxy 6.1.0.17 -- "X-Proxy - одне з кращих додатків для анонімного серфінгу в мережі, ..." -- 18 лютого 2018
Win10 SpyStop 1.3.0 -- "Win10 SpyStop - додаток під Windows 10, яка захистить вас від ..." -- 18 лютого 2018
SeePlus 9.0.520 -- "Необхідність управляти, систематизувати, переглядати, редагувати і ..." -- 18 лютого 2018
Hetman Excel Recovery 2.5 -- "Hetman Excel Recovery інструмент для відновлення втрачених або ..." -- 18 лютого 2018
Intel Processor ID Utility 5.40 -- "Intel Processor ID Utility — це програмне забезпечення, що служать ..." -- 18 лютого 2018
Астрон Дизайн 3.0.0.26 -- "Астрон Дизайн - 3D моделювання Вашої кімнати. Програма дозволяє ..." -- 17 лютого 2018
NXPowerLite 7.1.14 -- "NXPowerLite - програма, що дозволяє до 95 % стискати документи ..." -- 17 лютого 2018
Filmora 8.5.1 -- "Filmora – функціональний редактор, який надає повноцінний набір ..." -- 17 лютого 2018
Folder Protect 2.0.4 -- "Folder Protect - програма, яка забезпечить безпеку важливих та ..." -- 17 лютого 2018


Присутність в онлайні служить прекрасною безкоштовної майданчиком для залучення уваги до своєї персони Соцмережі перетворилися в улюблений інструмент піару в шоу-бізнесі, спорті і політиці. Число “лайків” і передплатників, що обчислюються у інших зірок мільйонами, стає чи не головним барометром популярності, - пише Павло Глумин в № 51 журналу Корреспондент від 27 грудня 2013 року.

Зробивши небачений по сміливості для поп-діви вчинок - спустившись у київське метро - українська поп-співачка Настя Каменських незабаром виклала фото цієї події на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

“Настюша молодець!”, “100%-й позитиффффф!”, “Зірки не їздять в метро)))))” - ці та інші подібні коментарі від її шанувальників послідували негайно.

Якщо у Facebook Каменських всього 8 тис. передплатників - скромно за мірками знаменитості, у Twitter, де співачка невтомно ділиться своїми короткими меседжами, зареєстровано вже понад 880 тис. фоловерів її сторінки.

А рекордсменом за інтерактивного потоку всенародної любові стала екс-солістка групи ВІА Гра Віра Брежнєва (понад 1,6 млн читачів у Twitter). Їй, а також Каменських трохи поступаються Анна Седокова, Ані Лорак та Світлана Лобода.

Причому політики йдуть з великим відставанням від дівчат-секссимволов. Приміром, у лідерів опозиції Олега Тягнибока, Віталія Кличка та Арсенія Яценюка відповідно 27 тис., 21 тис. і 16 тис. передплатників у Twitter.

У лідерів опозиції Олега Тягнибока, Віталія Кличка та Арсенія Яценюка відповідно 27 тис., 21 тис. і 16 тис. передплатників у Twitter.

В країні, мабуть, важко відшукати хоча б одну відому персону, у якої не було б аккаунта в Facebook, ВКонтакте, Twitter, Instagram або на YouTube, адже практично всі знаменитості вже відчули міць такого інструменту комунікації.

Для політиків присутність в онлайні служить прекрасною безкоштовної майданчиком для залучення до своєї персони увагу мас-медіа та електорату, а для шоуменів - ще й місцем зв'язку з шанувальниками, де останні можуть дізнаватися про найсвіжіші та правдиві новини з життя кумирів.

Юрій Качкарда, директор рекламної групи компаній Smartica Україна, що спеціалізується в тому числі й на вивчення ринку digital-технологийлогий маркетингового просування, вважає соцмережі ідеальними сучасними платформами для персонального піару будь-якого медійно активного персонажа.

“Якщо вироблена стратегія [розміщення в соцмережах] контенту, яка відповідає очікуванням користувачів, то, безумовно, це велика користь [для знаменитості], яка виражається в посиленні впізнання і лояльності”, - упевнений Качкарда.

Себе показати

Якщо ще кілька років тому чималої частини українських політиків закордонне слово “фейсбук” було невідомо, то сьогодні, в часи царювання iPhone і iPad, багато слуг народна не мислять свого піару без онлайну.

Мало просто завести сторінку в соцмережі і робити записи в ній, підкреслюють експерти, - важливо навчитися грамотно розпоряджатися цим ресурсом

На думку експертів сфери SMM (social media marketing - просування в соціальних медіа), регулярне оновлення офіційних ресурсів більшості політичних діячів є турботою їхніх прес-секретарів.

Але є і винятки. Наприклад, депутат Верховної Ради Олег Ляшко, одна з найепатажніших персон вітчизняної політики, відомий категоричними висловлюваннями, стверджує, що всі пости в Facebook, де на його сторінку підписані 16,7 тис. користувачів, пише виключно власноруч.

“Я зареєструвався в цій соцмережі ще в 2010 році і з тих пір сам роблю там всі оновлення”, - розповідає Кореспонденту лідер Радикальної партії України.

У політика також є акаунти в мережах ВКонтакте (9,9 тис. абонентів), YouTube (8,1 тис.) і персональний сайт. Крім офіційних постів про своєї депутатської активності Ляшко не соромиться розміщувати фотографії, які не залишають сумнівів у відсутності у нього комплексів. На одній з них він цілує корову, на іншій - засмагає на власній території заміської, як він сам висловлюється, фазенди.

У тому, що радикал Ляшко “сидить” в соцмережах не даремно, впевнені експерти-маркетологи.

“[Завдяки такій активності в інтернеті] людина дійсно працює на своє ім'я, - переконана Анжела Савенкова, SMM-менеджер агентства інтерактивного маркетингу Branson Digital. - Постійні онлайн-звіти про діяльності і вступ в дискусії з відвідувачами роблять його сторінку популярною у стрічці новин”.

Через два місяці з моменту завантаження новий кліп Потапа і Насті Все пучком на їх офіційному каналі YouTube набрав майже 1 млн просмотро

При цьому мало просто завести сторінку в соцмережі і робити записи в ній, підкреслюють експерти, - важливо навчитися грамотно розпоряджатися цим ресурсом.

Сценічний партнер Каменських Олексій Потапенко, відомий у світі шоу-бізнесу як Потап, вміє не тільки змушувати телеглядачів у різних частинах України і Росії інстинктивно притопывать в ритм його простим, але пам'ятним музичним композиціям, але й аналізувати маркетингову складову його бізнесу.

Співробітники керованого Потапенко продюсерського центру " Mozgi Entertainment, який впритул займається брендом Потап і Настя, регулярно моніторять всі офіційні і неофіційні облікові записи дуету на просторах Всесвітньої павутини. Та й сам Потап не забуває радувати фанів свіжими постами - як, наприклад, нещодавно в Twitter після свого успішного виступу в Грузії.

А ось Артему Мілевському, самому скандальному футболістові України і екс-нападнику київського Динамо, штатна аналітична служба ні до чого. Форвард, який нині грає в турецькому клубі Газіантепспор, і без її допомоги справляється з тим, щоб із завидною регулярністю публікувати фотохроніку свого життя улюбленої соцмережі Instagram.

То він за кермом шикарного Maserati в Києві, то готує шашлик в Туреччині, то розгулює по фешенебельному бутіку у Флориді. В Instagram у Мілевського без малого 11,5 тис. передплатників, і кожна свежевыложенная їм картка стабільно збирає тисячі “лайків”.

І якщо до картинок, на яких відображені факти неспортивної поведінки Мілевського, часом з'являються неприємні коментарі фанатів, то шанувальники поп-дів готові носити їх на руках

Звинувачений президентом клубу Ігорем Суркісом в надмірній любові до світського життя і тусовок, заважає футболу, Мілевський зі скандалом покинув Динамо у вересні 2013-го, відразу після закінчення контракту з біло-блакитними.

Проте звичного стилю життя, судячи по його сторінках у соцмережах, футболіст не змінив і навіть здобув юних наслідувачів. Так, кілька місяців тому два футболіста динамівської команди, 19-річні Андрій Вацеба і Микита Бурда, виклали в одній з соцмереж спільне фото, де позує в компанії з величезною пляшкою віскі Jack daniel's.

І якщо до картинок, на яких відображені факти неспортивної поведінки Мілевського, часом з'являються неприємні коментарі фанатів, то шанувальники поп-дів готові носити їх на руках.

“Як чудово, що ви прикрашаєте собою нашу планету”, - сповнений трепетного захоплення Брежнєвої користувач Facebook з Білорусі Денис Славін.

“Я вас дуже сильно люблю! Я заради вас на все готовий! Ви мій сенс життя”, - не приховує своїх почуттів до зірки ще один гарячий шанувальник співачки, Ахмед Асхабов.

Соціальні витрати

Для монетизації власної популярності Facebook зірок шоу-бізнесу не особливо корисний, впевнена Савенкова.

“У цій соцмережі мало хто дивиться відео, аудіо там взагалі немає”, - пояснює експерт, підкреслюючи, що зазвичай цю соціальну мережу вибирають майданчик для висловлення думок.

Так, на сторінці співачки Руслани можна насилу відшукати якісь зразки її творчості. У неї понад 3,2 тис. передплатників, але пише Руслана виключно статуси на соціальні та політичні теми.

Положинський використовує свою сторінку в цілях передачі суспільно значимої інформації

Також і лідер гурту Тартак Сашко Положинський використовує свою сторінку в цілях передачі суспільно значимої інформації. Що ж стосується творчості: максимум, що він може повідомити, - це дату і місце найближчого концерту.

Інша справа власний відеоканал на YouTube, наводить приклад Савенкова. Цей майданчик знаменитості з сфери шоу-бізу безпосередньо експлуатують для конвертації народної любові і збільшення числа потенційних покупців дисків і квитків на концерти.

Так, через два місяці з моменту завантаження новий кліп Потапа і Насті Все пучком на їх офіційному каналі YouTube набрав майже 1 млн переглядів.

Політик Ляшко поки що не співає, але перетворити будь-який інцидент зі своєю участю в інформаційний привід для поста в інтернеті вміє не гірше будь попзвезды. Коли в квітні 2013 року його сторінку в Facebook зламали, він, не довго думаючи, звинуватив у замовленні цієї акції ні багато ні мало прем'єр-міністра України Миколи Азарова.

Зовні консервативний глава Кабміну також не нехтує сучасними засобами піару. Його аккаунт в Facebook на поточний момент “лайкнули” без малого 45,5 тис. користувачів. Азаров, за його словами, знаходить час для того, щоб персонально писати деякі пости.

Зовні консервативний глава Кабміну також не нехтує сучасними засобами піару

Страх натовпу, а точніше, негативно налаштованого інтернет-спільноти, - головний страх українських знаменитостей, які насмілилися вийти в бурхливі води світового онлайн-океану, і вони всіма силами уникають неприємних відгуків, стверджує Качкарда.

“Дуже часто, на жаль, повторюється одна і та ж помилка - видаляються незручні запису на “стіні” або коментарі користувачів, - розповідає експерт. - Якщо селебріті все-таки наважується спілкуватися [безпосередньо відповідаючи коментаторам в пості] в соціальних мережах, то необхідно відразу вирішити для себе, яким чином буде реагувати на негатив. І його не варто боятися”.

Крім цього, серед стандартних помилок зірок та їхніх прес-секретарів аналітики digital-маркетингу називають невміння правильно вибудовувати тон в діалогах з передплатниками та відсутність чіткого позиціонування персони.

Зоряні автори сторінок соцмереж практично не вкладають коштів у SMM-активність, пояснюють фахівці, - знаменитість пише в онлайні самостійно і за залишковим принципом, не маючи чіткого уявлення про стратегії власного піар-просування. І хоча така активність краще, ніж нічого, і навіть приносить позитивні результати, продумана і професійна піар-кампанія стала б солідної складовою успіху.

“Чим більш унікальний текстово-візуальний контент можна запропонувати аудиторії, тим більшого ефекту взаємодії з нею можна досягти”, - резюмує Качкарда.

***

Цей матеріал опубліковано в №51 журналу Корреспондент від 27 грудня 2013 року. Передрук публікацій журналу Корреспондент в повному обсязі заборонено. З правилами використання матеріалів журналу Корреспондент, опублікованих на сайті Корреспондент.net, можна ознайомитися тут. 

 

Головне на ПК-манія

Відео: комп'ютер з 1959 року успішно запускає програми на Фортране

Ця новина буде інтересу любителям комп'ютерної історії та вінтажних обчислювальних систем в ...

Hard новини 2018-02-18 17:34:39

Samsung патентує смартфон з абсолютною «безрамочностью»

На ринку представлено вже як мінімум три-чотири десятки безрамкових смартфонів, у яких рамки ...

IT новини 2018-02-18 15:42:25

Концепт флагманського смартфона HTC U12

Самим останнім і актуальним флагманським смартфоном тайванського виробника НТС є HTC U11.Цей ...

Hard новини 2018-02-18 15:32:51

Відео дня

Живі додатки

Системні програми

Language Switcher-7 1.0

Language Switcher-7 - крихітна утиліта для швидкого перемикання мови розкладки клавіатури за допомогою всього однієї клавіші

Мультимедіа

MovieToolbox 3GP converter 1.1

3GP Converter - безкоштовна утиліта, яка дозволяє конвертувати відео файли в 3gp формат, що дозволяє переглядати ваше улюблене

  • Prev
  • software
Scroll to top