Софт-line:
Driver Genius Pro 17.0.0.140 -- "Driver Genius - потужний менеджер драйверів, за допомогою якого можна ..." -- 22 червня 2018
Bootable USB Test 1.4.0000 -- "Bootable USB Test - зручний спосіб тестування завантажувального ..." -- 21 червня 2018
Avast Secure Browser 66.2.567.181 -- "Avast Secure Browser - браузер від компанії Avast, який пропонує ..." -- 21 червня 2018
SIP Killer 1.1 -- "SIP Killer - додатки для флуду телефонними дзвінками. Варіантів ..." -- 20 червня 2018
TSR Watermark Image 3.5.8.6 -- "TSR Watermark Image - безкоштовна програма, завдяки якій користувач ..." -- 20 червня 2018
LastPass 4.1.55 -- "LastPass - зручний інструмент, що дозволяє зберігати паролі і логіни, ..." -- 20 червня 2018
uGet Youtube Downloader 2.1.1 -- "uGet Youtube Downloader - невелика безкоштовна програма для ..." -- 20 червня 2018
FSS Google Books Downloader 1.9.0.6 -- "FSS Google Books Downloader - безкоштовна і проста у використанні ..." -- 19 червня 2018
Agisoft PhotoScan 1.4.1 -- "Agisoft PhotoScan - потужний графічний інструмент для створення ..." -- 19 червня 2018
TrueConf Server 4.3.7 -- "TrueConf Server - універсальний програмний сервер ..." -- 19 червня 2018


Google знову став найдорожчим брендів у світі. Згідно з щорічним рейтингом Global 500, який становить компанія Brand Finance, американський бренд Apple втратив свою позицію самого цінного бренду і його місце зайняв Google.

За 2016 року вартість бренду Google виросла з $88,2 млрд до $109,4 млрд (тобто на 24%), у той час як вартість Apple впала з $145,9 млрд до $107,1 млрд.

Варто відзначити, що Google повернув собі лідерство рейтингу вперше з 2011 року. Google як і раніше є головною пошуковою системою світу, бренду вдалося збільшити свої доходи від реклами на 20% за 2016 рік.

Генеральний директор Brand Finance Девід Хейг зазначив: "Apple щосили намагається зберегти свою технологічну перевагу, але ринок зараз переповнений місцевими конкурентами і для компанії настають нелегкі часи".

Нагадаємо, що Brand Finance щороку аналізує тисячі брендів по всьому світу. В кінцеву оцінку включається ряд факторів, які показують впливовість бренду на ринку, наприклад, інвестиції в маркетинг, лояльність до бренду, задоволеність персоналу і корпоративну репутацію.

Також, за даними аналізу самим сильним брендом у світі став Lego. Аналітики стверджують, що датському бренду вдалося повернутися до лідерства лише завдяки фільмам: Lego Movie (2014) і Lego Movie: Бетмен (прем'єра 9 лютого 2017), а також цифрових інновацій: соцмережі для дітей Lego Life. А бренд Disney навпаки втратив свої позиції.

Нагадаємо, що компанія Apple п'ять років поспіль зберігала за собою позицію найдорожчого бренду у світі.

Головне на ПК-манія

8 терабайт у форматі M. 2: Samsung представила нові корпоративні SSD NF1

Компанія Samsung анонсувала твердотільний накопичувач для корпоративного сектора NF1. Новинка ...

Hard новини 2018-06-22 21:49:23

«МегаФон» розглядає можливість продажу інфраструктури баштової

«МегаФон» почав готувати свій баштовий бізнес до можливого продажу. Про це повідомляє ТАСС, ...

Новини інтернету 2018-06-22 19:51:41

IDC: річний обсяг світового ринку публічних хмарних сервісів виріс майже на третину

Дані, зібрані компанією International Data Corporation (IDC), говорять про те, що глобальний ...

Software новини 2018-06-22 19:45:38

Відео дня

Живі додатки

Мультимедіа

Bigasoft DVD to 3GP Converter 3.1.1.4507

Bigasoft DVD to 3GP Converter - програма з допомогою якої можна швидко і легко отконвертірован улюблені DVD фільми у формати

Ігри та розваги

Super Mario 3: Mario Forever 5.9

Super Mario 3: Mario Forever - Якщо свого часу ви годинами ганяли водопровідника Маріо на своїй "Нінтендо" або "Денді", то

  • Prev
  • software
Scroll to top