Софт-line:
ClipboardFusion 5.4.1 -- "ClipboardFusion - утиліта для налаштування і зручної роботи з буфером ..." -- 13 грудня 2018
Xtreme Download Manager 7.1.2 -- "Xtreme Download Manager - досить непоганий завантажувач файлів з ..." -- 13 грудня 2018
Top Process Monitor 9.3 -- "Top Process Monitor - гаджет для бічної панелі Windows Vista/7, який ..." -- 13 грудня 2018
MultiMonitorTool 1.92 -- "MultiMonitorTool - невелика безкоштовна утиліта, яка дозволяє ..." -- 13 грудня 2018
MOBILedit! 10.0.1.25088 -- "MOBILedit! - зручна у використанні програма для управління мобільним ..." -- 13 грудня 2018
Avira Phantom VPN 2.12.4 -- "Avira Phantom VPN - зручний і простий у використанні інструмент, ..." -- 13 грудня 2018
World of Warships 0.7.11 -- "World of Warships - багатокористувальницька онлайн-гра в реальному ..." -- 13 грудня 2018
CSVFileView 2.40 -- "CSVFileView - проста у використанні утиліта, яка призначена для ..." -- 10 грудня 2018
Radmin VPN 1.0.3524.2 -- "Radmin VPN - безкоштовна і проста у використанні програма для ..." -- 10 грудня 2018
ArsClip 5.27 -- "ArsClip - невелика корисна утиліта для розширення можливостей ..." -- 10 грудня 2018


Google знову став найдорожчим брендів у світі. Згідно з щорічним рейтингом Global 500, який становить компанія Brand Finance, американський бренд Apple втратив свою позицію самого цінного бренду і його місце зайняв Google.

За 2016 року вартість бренду Google виросла з $88,2 млрд до $109,4 млрд (тобто на 24%), у той час як вартість Apple впала з $145,9 млрд до $107,1 млрд.

Варто відзначити, що Google повернув собі лідерство рейтингу вперше з 2011 року. Google як і раніше є головною пошуковою системою світу, бренду вдалося збільшити свої доходи від реклами на 20% за 2016 рік.

Генеральний директор Brand Finance Девід Хейг зазначив: "Apple щосили намагається зберегти свою технологічну перевагу, але ринок зараз переповнений місцевими конкурентами і для компанії настають нелегкі часи".

Нагадаємо, що Brand Finance щороку аналізує тисячі брендів по всьому світу. В кінцеву оцінку включається ряд факторів, які показують впливовість бренду на ринку, наприклад, інвестиції в маркетинг, лояльність до бренду, задоволеність персоналу і корпоративну репутацію.

Також, за даними аналізу самим сильним брендом у світі став Lego. Аналітики стверджують, що датському бренду вдалося повернутися до лідерства лише завдяки фільмам: Lego Movie (2014) і Lego Movie: Бетмен (прем'єра 9 лютого 2017), а також цифрових інновацій: соцмережі для дітей Lego Life. А бренд Disney навпаки втратив свої позиції.

Нагадаємо, що компанія Apple п'ять років поспіль зберігала за собою позицію найдорожчого бренду у світі.

Головне на ПК-манія

У Москві почалося зростання цін на послуги інтернет-доступу

Столичні провайдери починають підвищувати ціни на послуги доступу в Інтернет, про що повідомляє ...

Новини інтернету 2018-12-13 19:41:33

НДІ СОКБ запустив у Москві дата-центр SafeDC

Науково-випробувальний інститут систем забезпечення комплексної безпеки (НДІ СОКБ) розгорнув у ...

Software новини 2018-12-13 19:38:32

Xiaomi випустила нові механічні годинники CIGA

Китайська компанія Xiaomi випустила нові стильні механічні годинники під назвою CIGA.Xiaomi CIGA ...

IT новини 2018-12-13 17:13:00

Відео дня

Живі додатки

Мультимедіа

Xilisoft Ripper Pack Platinium 7.0.0 build 1209

Xilisoft Ripper Pack Platinium - пакет з п'яти універсальних і дуже потужних програм для конвертації всіх форматів аудіо і

Управління бізнесом

Автодоверенность 1.0

Автодоверенность - безкоштовна програма, що дозволяє оформити і видати довіреність на керування автомобілем у простій письмовій

  • Prev
  • software
Scroll to top