Софт-line:
SnagIt 18.2.1 build 1590 -- "SnagIt - основне призначення програми - зняття скріншотів з екрану ..." -- 20 вересня 2018
Active@ UNERASER 12.0 -- "Active@ UNERASER - ефективна утиліта для DOS і Windows, відновлює ..." -- 20 вересня 2018
PhotoStage Slideshow 5.10 -- "PhotoStage Slideshow - зручний і простий у використанні інструмент ..." -- 20 вересня 2018
NVIDIA Inspector 1.9.7.8 -- "NVIDIA Inspector - невелика безкоштовна програма, за допомогою якої ..." -- 20 вересня 2018
Batch It! 6.57 -- "Batch It! - це програма для обробки популярних графічних форматів ..." -- 20 вересня 2018
AOMEI PE Builder 2.0 -- "AOMEI PE Builder - засіб для створення завантажувального носія або ..." -- 19 вересня 2018
Alternate Pic View 2.620 -- "Alternate Pic View - непогана заміна стандартному додатком для ..." -- 19 вересня 2018
iRedSoft Image Resizer 5.43 -- "iRedSoft Image Resizer - програма для обробки колекцій цифрових ..." -- 19 вересня 2018
NonCompressibleFiles 2.83 -- "NonCompressibleFiles - невелика безкоштовна програма, яка дозволяє ..." -- 18 вересня 2018
SigmaCAD 1.1.0.646 -- "SigmaCAD - додаток яке призначене для виконання стандартних обчислень ..." -- 17 вересня 2018


Google знову став найдорожчим брендів у світі. Згідно з щорічним рейтингом Global 500, який становить компанія Brand Finance, американський бренд Apple втратив свою позицію самого цінного бренду і його місце зайняв Google.

За 2016 року вартість бренду Google виросла з $88,2 млрд до $109,4 млрд (тобто на 24%), у той час як вартість Apple впала з $145,9 млрд до $107,1 млрд.

Варто відзначити, що Google повернув собі лідерство рейтингу вперше з 2011 року. Google як і раніше є головною пошуковою системою світу, бренду вдалося збільшити свої доходи від реклами на 20% за 2016 рік.

Генеральний директор Brand Finance Девід Хейг зазначив: "Apple щосили намагається зберегти свою технологічну перевагу, але ринок зараз переповнений місцевими конкурентами і для компанії настають нелегкі часи".

Нагадаємо, що Brand Finance щороку аналізує тисячі брендів по всьому світу. В кінцеву оцінку включається ряд факторів, які показують впливовість бренду на ринку, наприклад, інвестиції в маркетинг, лояльність до бренду, задоволеність персоналу і корпоративну репутацію.

Також, за даними аналізу самим сильним брендом у світі став Lego. Аналітики стверджують, що датському бренду вдалося повернутися до лідерства лише завдяки фільмам: Lego Movie (2014) і Lego Movie: Бетмен (прем'єра 9 лютого 2017), а також цифрових інновацій: соцмережі для дітей Lego Life. А бренд Disney навпаки втратив свої позиції.

Нагадаємо, що компанія Apple п'ять років поспіль зберігала за собою позицію найдорожчого бренду у світі.

Головне на ПК-манія

У Росії діють 220 тисяч базових станцій LTE

У Міністерстві цифрового розвитку, зв'язку і масових комунікацій (Мінкомзв'язку) розповіли про ...

Новини інтернету 2018-09-21 19:54:01

Технологія LTE-900 дозволить поліпшити якість мобільного зв'язку в Росії

«Вимпелком» (бренд «Білайн») і Huawei оголосила про успішне тестування технології мобільного ...

Новини інтернету 2018-09-20 18:59:50

Ampere Computing початку продажу серверних процесорів ARM

У повній відповідності з обіцянками молода компанія Ampere Computing оголосила про початок ...

Hard новини 2018-09-20 14:26:21

Відео дня

Живі додатки

Мережа та інтернет

crxMouse Chrome Gestures 2.8.1 для Google Chrome

crxMouse Chrome Gestures - плагін для браузерів Google Chrome, Яндекс.Браузер та інших на основі Chromium, який допоможе

Графіка та дизайн

Поштові Конверти 4.0

Поштові Конверти - корисна програма для швидкої і зручної друку конвертів та організації розсилок будь-якого масштабу, яка

  • Prev
  • software
Scroll to top