Софт-line:
Norton Security 22.14.0.54 -- "Norton Security - забезпечує необхідну ступінь захисту від вірусів, ..." -- 19 квітня 2018
PDF Candy Desktop 2.0 -- "PDF Candy Desktop багатофункціональна програма, що надає широкий ..." -- 19 квітня 2018
Kaspersky Rescue Disk 10.0.32.17 (09.04.2018) -- "Kaspersky Rescue Disk - засіб швидкої антивірусної допомоги, який ..." -- 18 квітня 2018
R-Studio 8.5 build 170237 -- "R-Studio - набір утиліт для відновлення даних і файлів з жорстких ..." -- 18 квітня 2018
Etcher 1.3.1 -- "Etcher – просте і надійне додаток для запису ISO, ZIP та інших ..." -- 17 квітня 2018
O&O RegEditor 12.0.2172 -- "O&O RegEditor - потужний редактор реєстру, аналог редактора ..." -- 17 квітня 2018
Hetman Partition Recovery 2.8 -- "Hetman Partition Recovery - програма для відновлення зіпсованих ..." -- 17 квітня 2018
Windows 7 Manager 5.1.9 -- "Windows 7 Manager - програма для настройки і оптимізації операційної ..." -- 16 квітня 2018
EDS Video Downloader 2.0.1.2 -- "EDS Video Downloader - відмінний і зручний завантажувач відео файлів ..." -- 16 квітня 2018
Hetman NTFS Recovery 2.8 -- "Hetman NTFS Recovery - програма для відновлення інформації з NTFS ..." -- 16 квітня 2018


Google просуває власні продукти, штучно піднімаючи оголошення про них на перші позиції в результатах пошуку. Як з'ясувала газета The Wall Street Journal за участю агентства SEMrush, проаналізувавши 25 тисяч пошукових запитів, реклама продуктів Google і інших компаній холдингу Alphabet показувалася на найвигідніших місцях сторінки видачі в 91% випадків, "відсуваючи" нижче оплачені клієнтами пошуковика оголошення.

А в 43% випадків оголошення, що мають відношення до холдингу Alphabet (від реклами музичного сервісу і "розумних" термостатів Nest до Pixel-смартфонів і магазину Google Play), займали відразу дві верхні строчки. Наприклад, у відповідь на запит "телефони" пошуковик практично завжди відображав поспіль три рекламних блоку, що просувають "пиксельфоны" Google.

Тисяча запитів по слову "ноутбуки" починалася з реклами хромбуков, "годинник" в 98% випадків — з реклами пристроїв на Android Wear, а "детектор диму" — з реклами датчиків Nest. У всіх випадках, дізналася WSJ, посилання вели на онлайн-магазини, що належать Alphabet.

Медійна мережа Google влаштована за принципом аукціону. Рекламодавці роблять ставки, а пошуковик зважує попит по відомому тільки йому алгоритму, на основі якого визначається ціна і місце показу банера. У результаті перемагає той, хто готовий заплатити більше.

У Google стверджують, що грають по-чесному: фірма "свідомо і ретельно розробляє" свої маркетингові кампанії, не зачіпаючи інтересів інших рекламодавців. Її оголошення відображаються над іншими з-за високої якості і ціни, яку вона готова заплатити (по суті, сама собі). З іншого боку, Google недоотримує прибуток, оскільки число рекламних позицій обмежена.

Автори WSJ поділилися результатами дослідження з Google 1 грудня, але вже 15-го числа число оголошень в топі видачі істотно скоротилася. Як показав повторний аналіз, проведений 22 грудня, реклама продуктів пошукача або Nest показувалася нагорі тільки 19% випадків. З чим це пов'язано, в Google не пояснили.

На недобросовісну практику Google, зокрема, поскаржився російський розробник систем управління сайтами "Бітрікс". В січні 2015 року ця компанія була лідером в сегменті запитів, пов'язаних з CRM-системами, — рекламу "Битрикса" можна було побачити в 24% випадків. У той час Google не займалася рекламою власних продуктів за відповідними ключовими словами.

Пізніше, в серпні 2016-го, банери Google з'являлися у відповідь на більш ніж 70% запитів, які мають відношення до CRM, а "Битрикса" — близько 14%. При цьому розробник платив за цю рекламу на 26% більше, ніж на початку 2015-го. У Google на претензії відповіли, що на зміну ставок і позицій розміщення не вплинуло участь пошукача, а конкуренція з боку інших рекламодавців.

Головне на ПК-манія

Представлені бюджетні смартфони Moto E5 з ємними акумуляторами

Компанія Motorola представила лінійку бюджетних смартфонів Moto E5. До неї увійшли три моделі — ...

Hard новини 2018-04-20 11:12:44

Суб-бренд Huawei представив свій перший ноутбук Honor MagicBook

Компанія Honor, що є суб-брендом Huawei, на сьогоднішньому заході анонсувала не тільки смартфон ...

Hard новини 2018-04-20 05:40:24

Представлений ігровий смартфон Nubia Red Magic з доступним цінником

Китайська компанія ZTE офіційно представила перший ігровий смартфон власного виробництва.Пристрій ...

Hard новини 2018-04-20 03:12:41

Відео дня

Живі додатки

Файли та диски

Interactive directory 3.3.5

Interactive directory - файловий менеджер з вбудованим набором корисних утиліт для роботи

Системні програми

Desktop Movie 2.5.3

Desktop Movie - додаток для відтворення відео-файлів на робочому столі. Цей плеєр при запуску починає програвати відео,

  • Prev
  • software
Scroll to top