Софт-line:
Ashampoo Video Fisheye Removal 1.0.0 -- "Спотворення у вигляді риб'ячого ока – це основна проблема популярних ..." -- 23 січня 2019
EF StartUp Manager 18.11 -- "EF StartUp Manager - менеджер автозавантаження, який дозволяє ..." -- 23 січня 2019
Visual Similarity Duplicate Image Finder 6.7.0.1 -- "Visual Similarity Duplicate Image Finder - основною метою програми є ..." -- 22 січня 2019
friGate 3.0.12 для Chrome, Opera, Firefox -- "friGate - зручне розширення для популярних веб-браузерів Google ..." -- 22 січня 2019
KiTTY 0.70.0.6 -- "KiTTY - модифікація популярного Telnet SSH-клієнта PuTTY, але з ..." -- 21 січня 2019
AudioLava 2.0.2 -- "AudioLava - програмне забезпечення призначене для відновлення і ..." -- 21 січня 2019
Media Player Classic-Black Edition 1.5.2 / ... -- "Media Player Classic-Black Edition - відмінний мультимедійний ..." -- 21 січня 2019
Hosts File Editor 1.5.8 -- "Hosts File Editor - невелика безкоштовна утиліта, яка дозволяє легко ..." -- 21 січня 2019
4K Video Downloader 4.4.11 -- "4K Video Downloader - програма для завантаження відео, аудіо і ..." -- 20 січня 2019
Kaspersky Update Utility 3.0 (3.2.0.153) -- "Kaspersky Update Utility - офіційна утиліта оновлення антивірусних ..." -- 20 січня 2019


Google просуває власні продукти, штучно піднімаючи оголошення про них на перші позиції в результатах пошуку. Як з'ясувала газета The Wall Street Journal за участю агентства SEMrush, проаналізувавши 25 тисяч пошукових запитів, реклама продуктів Google і інших компаній холдингу Alphabet показувалася на найвигідніших місцях сторінки видачі в 91% випадків, "відсуваючи" нижче оплачені клієнтами пошуковика оголошення.

А в 43% випадків оголошення, що мають відношення до холдингу Alphabet (від реклами музичного сервісу і "розумних" термостатів Nest до Pixel-смартфонів і магазину Google Play), займали відразу дві верхні строчки. Наприклад, у відповідь на запит "телефони" пошуковик практично завжди відображав поспіль три рекламних блоку, що просувають "пиксельфоны" Google.

Тисяча запитів по слову "ноутбуки" починалася з реклами хромбуков, "годинник" в 98% випадків — з реклами пристроїв на Android Wear, а "детектор диму" — з реклами датчиків Nest. У всіх випадках, дізналася WSJ, посилання вели на онлайн-магазини, що належать Alphabet.

Медійна мережа Google влаштована за принципом аукціону. Рекламодавці роблять ставки, а пошуковик зважує попит по відомому тільки йому алгоритму, на основі якого визначається ціна і місце показу банера. У результаті перемагає той, хто готовий заплатити більше.

У Google стверджують, що грають по-чесному: фірма "свідомо і ретельно розробляє" свої маркетингові кампанії, не зачіпаючи інтересів інших рекламодавців. Її оголошення відображаються над іншими з-за високої якості і ціни, яку вона готова заплатити (по суті, сама собі). З іншого боку, Google недоотримує прибуток, оскільки число рекламних позицій обмежена.

Автори WSJ поділилися результатами дослідження з Google 1 грудня, але вже 15-го числа число оголошень в топі видачі істотно скоротилася. Як показав повторний аналіз, проведений 22 грудня, реклама продуктів пошукача або Nest показувалася нагорі тільки 19% випадків. З чим це пов'язано, в Google не пояснили.

На недобросовісну практику Google, зокрема, поскаржився російський розробник систем управління сайтами "Бітрікс". В січні 2015 року ця компанія була лідером в сегменті запитів, пов'язаних з CRM-системами, — рекламу "Битрикса" можна було побачити в 24% випадків. У той час Google не займалася рекламою власних продуктів за відповідними ключовими словами.

Пізніше, в серпні 2016-го, банери Google з'являлися у відповідь на більш ніж 70% запитів, які мають відношення до CRM, а "Битрикса" — близько 14%. При цьому розробник платив за цю рекламу на 26% більше, ніж на початку 2015-го. У Google на претензії відповіли, що на зміну ставок і позицій розміщення не вплинуло участь пошукача, а конкуренція з боку інших рекламодавців.

Головне на ПК-манія

OLED-дисплеї навчилися інтегрувати в тканину

Пересувна електроніка незабаром може вийти на абсолютно новий рівень завдяки розробці команди ...

IT новини 2019-01-24 07:35:11

Xiaomi показала відео робочий прототип свого складного смартфона

На початку цього року популярний інсайдер Еван Бласс повідомив про розробку компанією Xiaomi ...

Hard новини 2019-01-24 07:29:38

Темпи зростання бізнесу Konica Minolta в Росії потроїлися

Компанія Konica Minolta, великий постачальник ІТ-послуг, а також рішень в області управління ...

Software новини 2019-01-24 05:19:10

Відео дня

Живі додатки

Файли та диски

Ocster Backup 8.15 Pro

Ocster Backup - програма для автоматичного резервного копіювання даних. Від безкоштовної версії Ocster Backup Free

Мультимедіа

Avidemux 2.7.0

Avidemux - безкоштовна програма для редагування і обробки відео, а так само конвертації файлів з одного формату в іншій.

  • Prev
  • software
Scroll to top