Софт-line:
Fax Voip Windows Fax Service Provider 3.1.1 -- "Fax Voip Windows Fax Service Provider - додаток дозволяє Microsoft ..." -- 16 жовтня 2019
Media Player Morpher 6.2.1 -- "Media Player Morpher - зручний у використанні мультимедійний ..." -- 16 жовтня 2019
Ashampoo ZIP Pro 3 3.0.26 -- "Ashampoo ZIP Pro – справжній комплекс для стиснення, розпакування, ..." -- 16 жовтня 2019
Bandicut 3.1.5.511 -- "Bandicut Video Cutter - досить якісний і функціональний редактор, що ..." -- 16 жовтня 2019
FileTypesMan 1.86 -- "FileTypesMan - невелика безкоштовна утиліта, яка відображає список ..." -- 15 жовтня 2019
AV Voizgame 6.0.71 -- "AV Voizgame - утиліта, яка змінює голос в реальному часі і дозволяє ..." -- 14 жовтня 2019
PUBG Lite 1.0.0.7 beta -- "PUBG Lite - безкоштовна полегшена версія мегапопулярного в жанрі ..." -- 11 жовтня 2019
Trillian 6.2.0.12 -- "Trillian - універсальний інтернет-пейджер, який дозволяє користувачам ..." -- 11 жовтня 2019
Mail.Ru Агент 10.0.30504 / 6.5.9316 -- "M-Агент - це зручна голосова та відео, обмін повідомленнями у ..." -- 11 жовтня 2019
WebSite-Watcher 2019 (19.6) -- "WebSite-Watcher перевіряє необмежену кількість сайтів на зміни і ..." -- 11 жовтня 2019

Допомога hi-tech

Все для чайників і не тільки.

  • Головна
    Головна Тут ви можете знайти всі повідомлення в блозі на сайті.
  • Категорії
    Категорії Відображає список категорій з цього блогу.
  • Блогери
    Блогери Пошук вашого улюбленого блогера з цього сайту.
  • Архіви
    Архіви Містить список блогів, які були створені раніше
  • Увійти
    Login Login form

Опублікував Автор: Створено: в Ефекти
  • Розмір шрифту: Більший Менший
  • Переглядів: 639
  • Коментарів: 0
  • Поскаржитись

Створюємо абстрактний постер в Фотошоп

Складність: Середня

У цьому уроці я покажу вам, як створити красиві абстрактні шпалери з допомогою кількох стокових зображень і як створити свої власні елементи з допомогою інструмента "Ласо" (Lasso Tool). Я також покажу вам процес "пост редагування", в якому ви зможете поліпшити свою кінцеву роботу і надати їй остаточний штрих. Сподіваюся, вам сподобається цей урок.

Підсумковий результат

Вихідні матеріали:

Архів

Цей урок підготовлено для досвідчених користувачів Photoshop, тому, ви повинні бути знайомі з використанням шар - масок і більшості інструментів Photoshop. Як кажуть, давайте почнемо.

КРОК 1. Відкрийте програму Photoshop і створіть новий документ розмірами 2000px в ширину і 1872px у висоту. Відкрийте зображення дівчини - моделі і перемістіть на наш документ. Далі, з допомогою інструмента Перо (Pen Tool (P) виділіть дівчину, а потім створіть маску шару до шару з дівчиною, щоб відокремити її від фону. Це не остаточний розмір зображення дівчата, просто я хочу мати достатньо простору для кадрування, якщо я захочу пізніше.

КРОК 2. Виберіть інструмент Градієнт (Gradient Tool) і намалюйте Радіальний Градієнт (Radial Gradient) встановіть колірні відтінки: #091615 для зовнішнього краю і #2b4b47 для центру.

КРОК 3. Додайте текстуру на задній план. Я використовував текстуру неба, але ви можете використовувати будь-яку гранжевую текстуру, яка вам сподобається. Я використовував дві текстури неба, які я перетворив в Чорно-білі (Black and White) зображення, тому що я не хотів, щоб фарби текстур неба не зіпсували колір заднього плану. Для однієї з текстур, я використовував режим накладення освітлювач (Color Dodge), а для другої текстури я застосував Перекриття (Overlay). См. скріншот нижче для докладної інформації.

КРОК 4. Почнемо додавати перші деталі. Перше, що я додав, що це абстрактні частинки з Набору Абстрактних Частинок. Я застосував режим накладення освітлювач (Color Dodge) і продублював шар кілька разів, щоб збільшити видимість. Я думаю, режим накладення Перекриття (Overlay) також добре підійде.

КРОК 5. Для того щоб краще поєднати дівчину з заднім планом і надати більше глибини, я використовував інструменти Освітлювач / Випалювання(Dodge&Burn tools), щоб затемнити праву сторону її тіла і освітлити ліву сторону. Я також збільшив Насиченість (Saturation) до +14. Якщо ви хочете дізнатися більше про функції Освітлення / Затемнення (Dodge & Burn), для цього я написав окремий урок. Ви можете переглянути цей урок тут.

КРОК 6. Додайте зображення фрактала і перемістіть на наш документ, розташуйте шар із зображенням фрактала поверх шарів з дівчиною (або нижче, якщо хочете) і поміняйте режим накладення шару з фракталами освітлювач (Color Dodge). Створіть шар - маску до цього шару і м'якої пензлем приховайте частину зображення, як на скріншоті нижче. Ви можете також змінити Колірний тон (Hue), якщо ви захочете отримати різні колірні відтінки.

Далі, ви можете додати пташку колібрі. Я використовував Колірний Тон / Насиченість (Hue/Saturation), для того щоб поміняти кольори на цікавіші відтінки і додав зовнішнього освітлення за рахунок накладання освітлювач (Color Dodge).

КРОК 7. Деталі текстури були намальовані за допомогою жорсткої кисті діаметром приблизно 2px, колір кисті білий. Намалюйте кілька прямих ліній за допомогою кисті, як показано на скріншоті нижче.

Ви можете намалювати ідеально прямі лінії, клацнувши мишкою та утримуючи клавішу Shift, клацнути по іншій точці. Далі, я використовував кисть більшого діаметра для створення кіл, які ви можете побачити на стиках ліній. Я використовував режим накладення Перекриття (Overlay) або М'який Світло (Softlight).

КРОК 8. Кола, які ви бачите на скріншоті нижче, були зроблені за допомогою інструменту Овальна область (Elliptical Marquee tool) і інструмент Градієнт (Gradient), який був встановлений від Білого до Прозорого (White to Transparent) і далі, я поміняв режим накладання на Перекриття (Overlay).

КРОК 9. Я також захотів додати декілька абстрактних променів і я вирішив застосувати техніку, про яку я дізнався дуже давно з Інтернету. Я створив квадратне виділення, яке я залив чорним кольором, а потім до виділення застосував фільтр Фільтр – Рендеринг -Блік (Filter>Render>Lens Flare) і додав блик по середині.

Далі, я поміняв режим накладання на прожектором або Перекриття (Color Dodge (or Screen), а потім застосував спотворення за допомогою Фільтр – Спотворення – Викривлення(Filter>Distort>Shear). Ви можете також застосувати Полярні координати (Polar Coordinates) або Хвилі (Хвилі), щоб отримати різні форми спотворення. З допомогою Колірний Тон / Насиченість (Hue/Saturation) поміняйте колір променів.

Примітка перекладача: При створенні квадратного виділення, не забудьте створити новий шар. При застосуванні фільтра Рендеринг – Блік, тип об'єктиву встановіть на 105 мм., а потім для викривлення застосуйте Полярні координати і ви отримаєте той же результат, як у автора.

КРОК 10. Я захотів збільшити яскравість поруч з центром зображення, тому я додав кілька колірних ефектів за допомогою інструменту Кисть (Brush Tool). Виберіть велику м'яку кисть, встановіть темно-зелений відтінок і на новому шарі під шаром з дівчиною намалюйте кілька штрихів, див. скріншот нижче. Далі, поміняйте режим накладення на освітлювач (Color Dodge).

Далі, створіть новий шар поверх дівчата, поміняйте режим накладення на освітлювач (Color Dodge) і застосувати ту ж техніку, щоб створити додаткові світлові ефекти. Якщо вони вийшли занадто світлі, то використовуйте більш темні відтінки.

КРОК 11. Зараз, я покажу вам, як я створив ці кольорові фігури. Виберіть інструмент Прямолінійне Ласо (Polygonal Lasso Tool (L) і намалюйте фігуру у вигляді трикутника або квадрата і залийте їх білим кольором. Далі, відкрийте стилі шару і застосуйте Накладення Градієнта (Gradient Overlay). Я також застосував Тиснення (Bevel&Emboss) для деяких фігур, щоб створити світловий ефект навколо країв і надати фігур ілюзію 3D. В налаштуваннях я застосував 0px для розміру Тиснення (Bevel).

Як тільки я намалював одну фігуру і застосував до неї стилі шару, я намалював ще більше фігур різного розміру і я просто скопіював стиль шару для кожної із створеної фігур, просто поміняв колір градієнта. Кожну фігуру я створював окремо.

КРОК 12. Створіть більше глибини різкості за допомогою декількох більш дрібних фігур на задньому плані (заливайте їх тільки суцільним кольором, а не градієнтом) і застосуйте до них трохи розмиття, таким чином, вони будуть виглядати трохи на відстані від дівчини.

Далі, створіть пару великих фігур і також застосувати до них невелика розмиття, щоб створити ілюзію, що вони знаходяться як би далі попереду.

КРОК 13. Якщо ви дійшли до цього кроку, можна вважати, що ви закінчили урок. А зараз, я покажу вам, як надати вашій роботі останній штрих, щоб зв'язати все і зробити зображення ще краще.

Створити коригуючий шар Карта Градієнт (Gradient Map) поверх всіх шарів. Виберіть за замовчуванням градієнт Синій, Червоний, Жовтий (Blue,Red,Yellow). Для цього шар встановіть Непрозорість (Opacity) на 12-15% і поміняйте режим накладення на Колір (Color). Зверніть увагу, як класно зараз стала виглядати зображення.

Останнє, що застосовую до всіх своїх робіт – це застосування фільтра Ефекти Освітлення (Lighting Effects). Всі зображення виглядають набагато краще за рахунок цього фільтра. Виділіть самий верхній шар в палітрі шарів (просто клацніть по самому верхньому шару) і натисніть клавіші Shift+Ctrl+Alt+E, щоб створити штамп видимих шарів. Перетворіть цей шар в Смарт-Об'єкт (Smart Object (за бажанням) і йдемо Фільтр – Рендеринг – Ефекти Освітлення (Filter>Render>Lighting Effects). Виберіть тип освітлення Спрямований світло (directional light), як на скріншоті нижче. Після застосування фільтра, порівняйте, який з варіантів вам більше подобається.

Для додавання невеликого контрасту, я додав ще один коригувальний шар Чорно-білий (black and white) і для цього шару встановив режим накладення М'яке світло (Softlight) і Непрозорість (Opacity) 25%.

Застосування цих останніх корекцій значно поліпшить зовнішній вигляд вашого підсумкового зображення.

Підсумковий результат

Оцінити цей запис:
0

Коментарі

  • Ніяких коментарів поки не було створено. Станьте першим коментатором.

Залишити Ваш коментар

Гість Середа, 16 жовтня 2019

Відео дня

Головне на ПК-манія

Google запускає роботу ігрового сервісу Stadia 19 ...

В рамках заходу в Нью-Йорку компанія Google озвучила офіційну дату запуску ігрового сервісу ...

IT новини 2019-10-16 18:37:49

Продажі NVIDIA в сегменті компонентів для ЦОД ...

У середині листопада буде опублікований квартальний звіт NVIDIA, і тоді стане ясно, чи наступив ...

Hard новини 2019-10-16 17:27:23

Xiaomi випустила прошивку JoyUI 11 для смартфонів ...

Компанія Xiaomi представила прошивку MIUI 11 разом з анонсом Mi 9 Pro і Mi Mix Alpha кілька ...

Software новини 2019-10-16 15:15:49

Популярне в помічнику  

Як зареєструватися в Фейсбук? Реєстрація в Facebook
Інтернет
Я зареєструватися на Facebook  в недалекому 2010 році, і до речі, в контактах у мене цілих шість друзів! Чому так мало? Ні, не тому що я поганий друг. Я нормальна людина. Насправді я просто ніколи не був постійним користувачем соціальної мережі Facebook. Я заходжу туди раз в рік і два на великдень, саме тому у мене там практично немає друзів
Оцінити цей запис в блозі:

ТОП-3 блогерів

Петренко Віталій ще не створив свою біографію
Войтенко Костя
183 пост(ів)
Войтенко Костя ще не створив свою біографію
Якщо ти хочеш вийти заміж за розумного, красивого ...
  • Prev
  • software
Scroll to top