Софт-line:
UEStudio 19.10 -- "UEStudio - сучасна інтегрована середовище розробки з потужним ..." -- 16 жовтня 2019
Any Video Converter Free 6.3.4 -- "Any Video Converter Free - безкоштовна і проста у використанні ..." -- 16 жовтня 2019
Hard Disk Sentinel 5.50 -- "Hard Disk Sentinel - програма для моніторингу і контролю стану ..." -- 16 жовтня 2019
Fax Voip Windows Fax Service Provider 3.1.1 -- "Fax Voip Windows Fax Service Provider - додаток дозволяє Microsoft ..." -- 16 жовтня 2019
Media Player Morpher 6.2.1 -- "Media Player Morpher - зручний у використанні мультимедійний ..." -- 16 жовтня 2019
Ashampoo ZIP Pro 3 3.0.26 -- "Ashampoo ZIP Pro – справжній комплекс для стиснення, розпакування, ..." -- 16 жовтня 2019
Bandicut 3.1.5.511 -- "Bandicut Video Cutter - досить якісний і функціональний редактор, що ..." -- 16 жовтня 2019
FileTypesMan 1.86 -- "FileTypesMan - невелика безкоштовна утиліта, яка відображає список ..." -- 15 жовтня 2019
AV Voizgame 6.0.71 -- "AV Voizgame - утиліта, яка змінює голос в реальному часі і дозволяє ..." -- 14 жовтня 2019
PUBG Lite 1.0.0.7 beta -- "PUBG Lite - безкоштовна полегшена версія мегапопулярного в жанрі ..." -- 11 жовтня 2019

Допомога hi-tech

Все для чайників і не тільки.

  • Головна
    Головна Тут ви можете знайти всі повідомлення в блозі на сайті.
  • Категорії
    Категорії Відображає список категорій з цього блогу.
  • Блогери
    Блогери Пошук вашого улюбленого блогера з цього сайту.
  • Архіви
    Архіви Містить список блогів, які були створені раніше
  • Увійти
    Login Login form

Опублікував Автор: Створено: в Ефекти
  • Розмір шрифту: Більший Менший
  • Переглядів: 626
  • Коментарів: 0
  • Поскаржитись

Експериментуємо з фільтрами в Photoshop

Складність: Легка

У цьому уроці ми будемо експериментувати з кількома фільтрами програми Photoshop. Ми розглянемо, як можна створити динаміку, глибину, включаючи два типографських ефекту з допомогою простих кроків і фільтрів. Отже, давайте приступимо!

Підсумковий результат:

Програма: Photoshop CS6

Скачати архів з матеріалами до уроку

Примітка: Автор використовував платні матеріали. В архіві ви знайдете альтернативний варіант зображень для виконання уроку.

Перший фільтр: Розмиття

Перший фільтр, який ми розглянемо, це фільтр Розмиття, який включає Розмиття в русі (Motion Blur), Радіальне розмиття (Radial Blur) і Розмиття по Гаусу (Gaussian Blur). Дані фільтри є важливими інструментами у вашому наборі інструментів. З допомогою цих фільтрів, ви можете створити ефекти руху, глибини, включаючи інші різні ефекти!

1. Створення ефекту туманного тексту за допомогою фільтра Розмиття в русі

Фільтр Розмиття в русі (Motion Blur) використовують для додавання динаміки, а ми, замість цього, використовуємо його для спотворення і створення туманнообразного тексту.

Крок 1

Відкрийте вихідне зображення з загадковим лісом в програмі Photoshop.

Крок 2

Далі, використовуючи шрифт "Times New Roman", надрукуйте текст "The Forest" великими літерами у центрі зображення. Поміняйте режим накладення шару з текстом на М'яке світло (Soft Light).

Продублюйте шар з текстом, а потім йдемо Фільтр – Розумієте – Розмиття в Русі (Filter > Blur > Motion Blur). У вікні налаштувань цього фільтра встановіть Кут (Angle) на 90 градусів, а Зміщення (Distance) рівно на стільки, поки ви не побачите, що текст починає розмиватися по вертикалі. Параметр зміщення буде залежати від розмірів вашого вихідного зображення. Зменшите Непрозорість (opacity) шару до 50%.

Продублюйте шар, до якого ви тільки що застосували фільтр Розмиття в русі (Motion Blur), а потім ще раз застосуйте фільтр Розмиття в русі (Motion Blur). Це посилить поточний ефект і додатково розмиє ефект розмиття в русі.

Повторіть дію ще один раз.

Крок 3

Тепер ми зробимо те ж саме, тільки на цей раз ми встановимо Кут (Angle) на "0", таким чином, розмиття в русі буде по горизонталі. Знову ж таки, параметр зміщення буде залежати від розмірів вашого вихідного зображення.

Крок 4

Як заключних штрихів, ми ще раз продублюємо перший шар з текстом, а потім йдемо Фільтр – Розумієте - Розумієте по Гаусу (Filter > Blur > Gaussian Blur), встановіть великий радіус розмиття. Все що ми хочемо зробити, це додати велика, але м'яке світіння до нашого тексту.

Далі, ще раз продублюйте шар з текстом. Розташуйте дублікат шару з текстом на землі в нижній частині зображення. Стисніть текст за допомогою інструменту Трансформація (Transform Tool).

Тепер, щоб додати світіння на землю, ще раз йдемо Фільтр – Розумієте - Розумієте по Гаусу (Filter > Blur > Gaussian Blur), встановіть великий радіус розмиття. Поміняйте режим накладення на Перекриття (Overlay).

Крок 5

Створіть новий шар нижче всіх попередніх шарів, але вище шару з заднім фоном. З допомогою великої м'якої кисті темно-блідо-зеленого кольору (#243a37), прокрасьте за текстом у центрі зображення з лісом. Поміняйте режим накладення для даного шару на Перекриття (Overlay). Це зроблено для того, щоб було зручно читати текст.

На закінчення, створіть новий шар нижче шару, який ви тільки що створили. Виконайте те ж саме, тільки на цей раз використовуйте світло-блідо-зелений відтінок (#a7e5dd) в якості кольору кисті, а також поміняйте режим накладення для даного шару на Освітлення (Screen).

2. Додаємо динаміку з допомогою фільтра Радіальне розмиття

Фільтр Радіальне розмиття (Radial Blur) створює більш природне відчуття динаміки, ніж фільтр Розмиття в русі (Motion Blur).

Крок 1

Відкрийте вихідне зображення з пір'ям, виділіть кілька пір'я. Скопіюйте / вклейте виділені пір'я на наше зображення. Розташуйте пір'я за текстом, а також над текстом, на передньому, середньому і далекому плані.

Щоб додати трохи глибини, пір'я на передньому плані повинні бути трохи темніше, ніж пір'я, що знаходяться на відстані.

Крок 2

Далі, з допомогою інструмента "Ласо" (lasso tool) з середнім значенням радіуса Розтушовування (Feather), (радіус розтушовування буде залежати від вашого вихідного зображення, просто переконайтеся, щоб не було жорстких країв, цього буде достатньо), спочатку виділіть пухнасті кінчики пір'я, які розташовані на передньому плані.

Тепер йдемо Фільтр – Розумієте – Радіальне розмиття (Filter > Blur > Radial Blur) і у вікні налаштувань цього фільтра встановіть Метод розмиття (Blur Method) на Кільцевій (Spin), Якість (Quality) Найкраще (Best), а для Кількості (Amount) встановіть найменше значення.
Знову ж параметр кількості буде залежати від розмірів вашого вихідного зображення. Якщо вам не сподобався результат, просто зніміть дію і знову застосуйте фільтр з іншим значенням розмиття! Якщо ви не хочете створювати щось надто екстремальне, то просто додайте динаміку до пір'ю, які розташовані на передньому плані. Далі, виконайте те ж саме з пір'ям, які розташовані на середньому плані. Для цього доведеться зменшити радіус розтушовування при виділенні інструментом Ласо (Lasso Tool), а також зменшити радіус розмиття при використанні фільтра Радіальне розмиття (Radial Blur filter).

3. Додаємо глибину за допомогою фільтра Розмиття по Гауссу

Мій улюблений фільтр – це фільтр Розмиття по Гаусу (Gaussian Blur), який додає глибину до зображення. Цей фільтр допомагає надати елементів сцени відчуття динаміки і робить це неймовірно легко.

Крок 1

За допомогою інструмента "Ласо" (Lasso Tool), виділіть пір'я на передньому плані. Йдемо Фільтр – Розумієте - Розумієте по Гаусу (Filter > Blur > Gaussian Blur). Встановіть низький радіус розмиття. Знову ж таки, радіус розмиття буде залежати від розмірів вашого зображення. Радіус повинен бути таким, щоб було достатньо розмити дрібні деталі, але при цьому зберігалася загальна форма пера.

Тепер виділіть пір'я на задньому плані, щоб також додати до них легке Розмиття по Гаусу (Gaussian blur).

Крок 2

При роботі з фільтром Розмиття по Гаусу (Gaussian Blur), я часто застосовую невелике зовнішнє світіння до об'єктів, які будуть розмиті, щоб надати об'єктам більше світла і краще поєднати зі сценою. До шару з пір'ям застосуйте стиль шару Зовнішнє світіння (Outer Glow). У вікні налаштувань даного стилю шару, встановіть режим накладення М'яке світло (Soft Light), Непрозорість (Opacity) 50%, колір білий, розмір (size) приблизно 25 px (або більше, залежно від розмірів вашого зображення).

Тепер додайте ще пір'я, продублюйте шар з пір'ям, відобразіть по горизонталі і вертикалі. Видаліть окремі пір'я, щоб не було повторів.

На закінчення, щоб додати глибини, з допомогою інструмента "Ласо" (Lasso Tool), виділіть дерева і землю на задньому плані вашого зображення.

А потім йдемо Фільтр – Розумієте - Розумієте по Гаусу (Filter > Blur > Gaussian Blur), щоб додати легке розмиття на далекий план зображення.

Другий фільтр: Спотворення і Пластику

Далі, ми поекспериментуємо з можливостями фільтра Спотворення (Distort) і Пластика (Liquify).

Текст на поверхні водної брижах

Ми використовуємо комбінацію двох фільтрів, щоб створити більш природний ефект водної брижах. Хоча Photoshop має окремий фільтр Брижі (Ripple filter), краще всього використовувати його в якості доповнення до більш потужному інструменту Пластику (Liquify).

Крок 1

Відкрийте вихідне зображення з водної брижами. У центрі зображення, введіть свій текст, шрифт жирний, розмір великий. Я використовував шрифт "Sitka".

Крок 2

Растрируйте шар з текстом, для цього клацніть правою кнопкою миші по шару з текстом і у вікні виберіть опцію Растеризувати текст (Rasterize Type). Тепер виберіть інструмент Трансформація (transform tool), щоб застосувати Перспективу (Perspective). Розтягніть нижні опорні точки тексту по горизонталі.

Крок 3

Далі, йдемо Фільтр – Пластика (Filter > Liquify). Ви повинні побачити щось схоже, як на скріншоті нижче:

[27_1.jpg]

Не забудьте поставити галочку у віконці Розширений режим (Advanced Mode). Ви можете вмикати / вимикати режим Додаткові параметри (Show Backdrop), якщо вам необхідно подивитися, як буде виглядати зображення. Використовуючи кисть середнього розміру, повільно проведіть пензлем поверх тексту вперед і назад по горизонталі. Намагайтеся, щоб спотворення тексту повторювало спотворення / форму водної брижах.

Примітка перекладача: параметр Розширений режим (Advanced Mode) необхідний для того, щоб бачити повний список доступних інструментів.

Крок 4

Для додаткового поєднання тексту з брижами, йдемо Фільтр – Спотворення – Брижі (Filter > Distort > Ripple). Параметр Кількість (amount) буде залежати від розмірів вашого вихідного зображення, а також від форми брижів на вашій водної поверхні. Я лише додав невелику брижі до свого тексту. Розмір (Size) брижів повинен бути встановлений на опції Середня (Medium).

Крок 5

Для поліпшення поєднання тексту з водної брижами, поміняйте режим накладення шару з текстом на М'яке світло (Soft Light).

Продублюйте шар з текстом. Далі, двічі клацніть по дублікату шару, щоб з'явилося вікно Стилів шару (Layer Style). Встановіть бігунки для параметра Накладення якщо (Blend If), як показано на скріншоті нижче або приблизно так. Це поверне невелике світіння до нашого тексту.

Тепер продублюйте цей шар.

Крок 6

Щоб об'єднати всі елементи разом, створіть новий шар і з допомогою дуже великий м'якої кисті білого кольору, намалюйте міхур у центрі зображення, поміняйте режим накладення для даного шару на М'яке світло (Soft Light). Зменшите Непрозорість (opacity) шару приблизно до 40%-50%.

Створіть новий шар поверх попереднього шару і з допомогою все тієї ж кисті, тільки на цей встановіть темно-синій колір кисті (#001528), прокрасьте кути зображення. І на закінчення, додайте коригувальний шар Пошук кольору (Color Lookup), виберіть параметр "Soft Warming", непрозорість шару 50%, а потім додайте ще один коригувальний шар Пошук кольору (Color Lookup), встановіть параметр "Foggy Night" непрозорість шару 85%.

Примітка перекладача: параметри "Soft Warming" і "Foggy Night" розташовані в меню опції Файл 3DLUT (File 3DLUT) в налаштуваннях коригуючого шару Пошук кольору (Color Lookup).

І на цьому все! Бажаю вам приємно провести час за роботою з фільтрами, які мають необмежені можливості! Поділіться своїми роботами. =D

Підсумковий результат

Оцінити цей запис:

Коментарі

  • Ніяких коментарів поки не було створено. Станьте першим коментатором.

Залишити Ваш коментар

Гість Середа, 16 жовтня 2019

Відео дня

Головне на ПК-манія

Mellanox початку поставки мережевих карт ...

Мережами класу 10G вже нікого не здивуєш, широке поширення мають і більш високі швидкості, аж до ...

Новини інтернету 2019-10-16 19:54:55

Google запускає роботу ігрового сервісу Stadia 19 ...

В рамках заходу в Нью-Йорку компанія Google озвучила офіційну дату запуску ігрового сервісу ...

IT новини 2019-10-16 18:37:49

Продажі NVIDIA в сегменті компонентів для ЦОД ...

У середині листопада буде опублікований квартальний звіт NVIDIA, і тоді стане ясно, чи наступив ...

Hard новини 2019-10-16 17:27:23

Популярне в помічнику  

Як зареєструватися в Фейсбук? Реєстрація в Facebook
Інтернет
Я зареєструватися на Facebook  в недалекому 2010 році, і до речі, в контактах у мене цілих шість друзів! Чому так мало? Ні, не тому що я поганий друг. Я нормальна людина. Насправді я просто ніколи не був постійним користувачем соціальної мережі Facebook. Я заходжу туди раз в рік і два на великдень, саме тому у мене там практично немає друзів
Оцінити цей запис в блозі:

ТОП-3 блогерів

Петренко Віталій ще не створив свою біографію
Войтенко Костя
183 пост(ів)
Войтенко Костя ще не створив свою біографію
Якщо ти хочеш вийти заміж за розумного, красивого ...
  • Prev
  • software
Scroll to top