Софт-line:
Workrave 1.10.43 -- "Workrave - корисний додаток, призначене для збереження здоров'я ..." -- 04 червня 2020
LightBulb 2.1 -- "LightBulb - додаток, який знижує напругу очей, вироблене при погляді ..." -- 04 червня 2020
HandyCache RC4 1.0.0.885 -- "HandyCache - проксі-сервер для роздачі інтернету в локальній мережі ..." -- 30 травня 2020
Помічник дурня 3.7.7.3 -- "Помічник дурня - граючи в "дурня", ви зазначаєте карти, свої, чужі, ..." -- 29 травня 2020
Гамблер 3.46 RC (3.46.1.9) -- "Gambler - клієнт для ігрового сервера www.gambler.ru.Дозволяє грати і ..." -- 26 травня 2020
Microsoft Visual C++ Redistributable 2015-2019 ... -- "Microsoft Visual C++ Redistributable - пакет, що встановлює ..." -- 21 травня 2020
NeoAxis Engine 2020.2.1 -- "NeoAxis 3D Engine - потужна універсальна середовище для розробки ..." -- 21 травня 2020
Resonic Player 0.9.3.1806 -- "Resonic Player - досить шустрий аудіо програвач, який може ..." -- 21 травня 2020
ChrisPC Anonymous Proxy 8.15 Free -- "ChrisPC Anonymous Proxy - безкоштовний анонімайзер, який забезпечує ..." -- 20 травня 2020
Music Maker 28.0.2.43 -- "Music Maker - потужна програма для створення музики, який дозволяє ..." -- 14 травня 2020

Допомога hi-tech

Все для чайників і не тільки.

  • Головна
    Головна Тут ви можете знайти всі повідомлення в блозі на сайті.
  • Категорії
    Категорії Відображає список категорій з цього блогу.
  • Блогери
    Блогери Пошук вашого улюбленого блогера з цього сайту.
  • Архіви
    Архіви Містить список блогів, які були створені раніше
  • Увійти
    Login Login form

Опублікував Автор: Створено: в Ефекти
  • Розмір шрифту: Більший Менший
  • Переглядів: 801
  • Коментарів: 0
  • Поскаржитись

Ефект Боке в Фотошоп

Складність: Легка

У цьому уроці ми будемо використовувати кисті, основні фільтри і режими для досягнення такого результату:

Крок 1. Створюємо новий документ розміром 2560х1440пикс, щоб можна було використовувати зроблену картину в якості шпалер. Заповнюємо фон темно-сірим кольором (#181818)

Крок 2. Створюємо новий шар, використовуємо стиль шару Перекриття градієнт (Gradient overlay):
– кольори: темно-жовтий, червоний і синій кольори). Кут 30 °. Режим накладення ставимо на Overlay (Перекриття)

Крок 3. Створюємо ще один новий шар. Вибираємо Filter > Render > Clouds (Фільтр > Рендеринг > Хмари). Переконайтеся, що як основні кольори у вас встановлені чорний і білий для переднього і заднього плану відповідно. Далі переходимо в Filter > Blur > Gaussian Blur (Фільтр > Розмиття > Розмиття по Гаусу) і ставимо в налаштуваннях 70-100 пікс. Режим накладення Color Dodge (освітлювач)

Крок 4. Тепер давайте створимо шестигранник, щоб використовувати його як пензель. Візьміть Polygon Tool (U) (Багатокутник). Створіть шестикутник чорного кольору. Далі переходимо в Layer > Layer Styles > Strokes (Шар > Стиль шару>Обведення):
- обведення внутрішня (Inside)
- розмір 7 пікс.
Заливки (Fill) ставимо 50%.
Щоб створити кисть, натискаємо Ctrl і клацніть лівою кнопкою по мініатюрі з шестикутником. Далі Edit > Define Brush (Редагування > Визначити кисть). Називаємо так, як самі хочете.

Крок 5. Тепер Window>Brushes (Вікно – Кисті) і налаштовуємо кисть. У рядку Shape Dynamics (Динаміка форми) значення Jitter ставимо 40%. У Scattering (Розсіювання) вибираємо Both Axes (обидві осі), ставимо значення 700%. У Transfer (Передавання) ставимо значення 40% для Opacity Jitter (Коливання непрозорості).


(натисніть на зображення, щоб збільшити)

Крок 6. Створюємо нову групу, а в ній шар. До папки застосовуємо режим накладення Color Dodge (освітлювач). Вибираємо кисть шестикутник, основним кольором буде білим. Малюємо.

Крок 7. Далі переходимо в Filter> Blur> Gaussian Blur (Фільтр > Розмиття > Розмиття по Гаусу) і ставимо в налаштуваннях 2 пікс.

Крок 8. Дублюємо шар. Переходимо знову в Filter > Blur > Gaussian Blur (Фільтр > Розмиття > Розмиття по Гаусу) і ставимо в налаштуваннях 5 пікс. Заливки (Fill) зменшуємо до 60% і з допомогою Ластику (E) видалити місця, де вийшли занадто яскраві місця.

Крок 9. Додаємо маску шару до групи Layer > Add Layer Mask > Reveal All (Шар – Додати шар-маску – Показати все). Застосовуємо Filter > Render > Clouds (Фільтр > Рендеринг > Хмари). Після цього Filter > Blur > Gaussian Blur (Фільтр > Розмиття > Розмиття по Гаусу) з радіусом 20. Результатом застосування фільтра на масці шару стане довільна маскування деяких областей.

Крок 10. Створюємо новий шар поверх інших. Завантажуємо звідси PSD-файл. Визначаємо візерунок і заливаємо їм шар за допомогою інструменту Paint Bucket Tool (G) (Заливка), режим Візерунок (регулярний). Повертаємо його на 30 градусів. Дублюємо, щоб закрити місця, які залишилися відкритими. Об'єднуємо ці два шари і режим змішування ставимо наOverlay (Перекриття)

Додаємо до цього шару маску, додаємо знову застосовуємо фільтр Хмари і Розмиття, як ми робили раніше.

Крок 11. Додаємо новий шар і поміщаємо його в нову групу. Режим накладення Color Dodge (освітлювач). Круглої м'якою кистю білого кольору малюємо кілька відблисків.

Крок 12. Додаємо новий шар. Працюємо з тією ж групою. Вибираємо інструмент Градієнт і відкриваємо його налаштування. Тип ставимо Шум" (Noise), Гладкість (Roughness) 100%. Додаємо функції Колір, Додати прозорості. Заливаємо шар за допомогою градієнта, при цьому режим градієнта повинен бути кутовий (Angle). Примітка перекладача: Знизьте заливку шару (Fill) .

Крок 13. Цей шар размойте за Гаусом з радіусом 10 пікс. Пензлем додайте кілька світлових плям в середині шестикутників.

Крок 14. Створіть новий шар поверх всіх інших. Залийте на новому шарі фон чорним кольором. Круглим м'яким ластиком зітріть середину, клікаючи поетапно, щоб створити ефект віньєтки. Цим ми надаємо затемнення країв.

Крок 15. Продублюйте всі шари , об'єднайте дублікати. До отриманого шару застосуємо фільтр Розмиття по Гауссу з радіусом 15 пікс.

Дублюйте цей розмитий шар. Тепер їх два. Для першого змініть режим змішування на Overlay (Перекриття) і знизьте непрозорість до 40%. Для другого, який буде вище всіх, режим накладення Screen (Екран) і непрозорість 30%

Ось і результат:


Як бачите ми створили цікавий і барвистий ефект Боке досить просто і без яких-небудь спеціальних плагінів і стокових зображень. Ми використовували тільки власну кисть, стандартні фільтри і режими накладення. Даний тип абстрактних ефектів є моїм улюбленим. Тепер і ви знаєте, як створити самостійно цей цікавий ефект.

Оцінити цей запис:

Коментарі

  • Ніяких коментарів поки не було створено. Станьте першим коментатором.

Залишити Ваш коментар

Гість П'ятниця, 05 червня 2020

Відео дня

Головне на ПК-манія

Роль R&D в інноваційному процесі програмного ...

Підхід, використаний компанією-розробником програмного забезпечення в процесі розробки програмного ...

Software новини 2020-05-02 19:00:22

Должность php разработчик

Наверное, большинство современных людей, особенно мальчишки, мечтают в будущем стать и овладеть IT ...

Software новини 2020-03-19 17:17:01

Класичні настільні ігри: цікаві та веселі

Настільні ігри, або настолки – цікавий та веселий спосіб провести час з рідними, або друзями. ...

Hard новини 2020-02-21 07:57:16

Популярне в помічнику  

Як зареєструватися в Фейсбук? Реєстрація в Facebook
Інтернет
Я зареєструватися на Facebook  в недалекому 2010 році, і до речі, в контактах у мене цілих шість друзів! Чому так мало? Ні, не тому що я поганий друг. Я нормальна людина. Насправді я просто ніколи не був постійним користувачем соціальної мережі Facebook. Я заходжу туди раз в рік і два на великдень, саме тому у мене там практично немає друзів
Оцінити цей запис в блозі:

ТОП-3 блогерів

Петренко Віталій ще не створив свою біографію
Войтенко Костя
182 пост(ів)
Войтенко Костя ще не створив свою біографію
Якщо ти хочеш вийти заміж за розумного, красивого ...
  • Prev
  • software
Scroll to top