Софт-line:
Workrave 1.10.43 -- "Workrave - корисний додаток, призначене для збереження здоров'я ..." -- 04 червня 2020
LightBulb 2.1 -- "LightBulb - додаток, який знижує напругу очей, вироблене при погляді ..." -- 04 червня 2020
HandyCache RC4 1.0.0.885 -- "HandyCache - проксі-сервер для роздачі інтернету в локальній мережі ..." -- 30 травня 2020
Помічник дурня 3.7.7.3 -- "Помічник дурня - граючи в "дурня", ви зазначаєте карти, свої, чужі, ..." -- 29 травня 2020
Гамблер 3.46 RC (3.46.1.9) -- "Gambler - клієнт для ігрового сервера www.gambler.ru.Дозволяє грати і ..." -- 26 травня 2020
Microsoft Visual C++ Redistributable 2015-2019 ... -- "Microsoft Visual C++ Redistributable - пакет, що встановлює ..." -- 21 травня 2020
NeoAxis Engine 2020.2.1 -- "NeoAxis 3D Engine - потужна універсальна середовище для розробки ..." -- 21 травня 2020
Resonic Player 0.9.3.1806 -- "Resonic Player - досить шустрий аудіо програвач, який може ..." -- 21 травня 2020
ChrisPC Anonymous Proxy 8.15 Free -- "ChrisPC Anonymous Proxy - безкоштовний анонімайзер, який забезпечує ..." -- 20 травня 2020
Music Maker 28.0.2.43 -- "Music Maker - потужна програма для створення музики, який дозволяє ..." -- 14 травня 2020

Допомога hi-tech

Все для чайників і не тільки.

  • Головна
    Головна Тут ви можете знайти всі повідомлення в блозі на сайті.
  • Категорії
    Категорії Відображає список категорій з цього блогу.
  • Блогери
    Блогери Пошук вашого улюбленого блогера з цього сайту.
  • Архіви
    Архіви Містить список блогів, які були створені раніше
  • Увійти
    Login Login form

Опублікував Автор: Створено: в Ефекти
  • Розмір шрифту: Більший Менший
  • Переглядів: 678
  • Коментарів: 0
  • Поскаржитись

Дівчина з гітарою в Фотошоп

Складність: Середня

У цьому уроці я покажу вам, як створити епічну композицію з дівчиною-гітаристкою в Фотошоп. Основна частина уроку присвячена редагування шар-маски, ретушування фото та використання фільтрів.

Фінальний результат:

Альтернативний варіант в іншій кольоровій гамі:

Для уроку нам знадобляться кілька стокових зображень:

Архів

Крок 1. Створюємо новий документ (розмір не важливий) з чорним фоном, завантажуємо зображення моделі в Фотошоп і маскуємо фон, маємо її в центрі полотна:

Тепер видалимо кілька темних крапок на ногах за допомогою Spot Healing Tool (Точковий пензель відновлення) (J):

Коректуємо розмір кисті за розміром плям, потім клікаємо лівою кнопкою миші, щоб видалити їх:

Тепер ми бачимо, що плям більше немає:

Акуратно коригуємо краю за допомогою м'якого ластику (E):

Додаємо два коригувальних шару над шаром з моделлю і застосовуємо до них обтравочную маску (CTRL+ALT+G):

Black and White (Чорно-білий)

Levels (Рівні)

Шар-маска для коригуючого шару Levels (Рівні):

Отримуємо ось такий результат:

Крок 2. Тепер додамо трохи хмар, щоб модель не зливалася з фоном - ви можете скористатися пензлем або фільтром Clouds (Хмари), щоб отримати такий ефект:

Також створюємо таке ж за гітарою і під ногами:

Використовуємо м'яку чорну кисть (B), щоб створити тінь під ногами, переконайтеся, що тінь такої ж форми, як і ноги моделі:

Крок 3. Тепер ми можемо додати текстуру води. Завантажуємо її у Фотошоп і з допомогою Quick Selection Tool (Швидке виділення) виділяємо невелику область:

Копіюємо (CTRL+C) і вставляємо його (CTRL+V) виділену область на робочий документ і трансформуємо її з допомогою Edit - Transform - Warp (Редагування - Трансформація - Спотворення), як показано нижче:

Застосовуємо до текстурі коригувальний шар Black and White (Чорно-білий):

Потім застосовуємо коригувальний шар Levels (Рівні):

І отримуємо ось такий результат:

Використовуємо фільтр Filter - Sharpen - Sharpen (Фільтр - Різкість - Різкість), щоб трохи підвищити різкість текстури:

Дублюємо шар кілька разів і розміщуємо навколо моделі:

Крок 4. Малюємо кільце за моделлю з допомогою Elliptical Marquee Tool (Прямокутне виділення) (M), стираємо деякі ділянки м'яким ластиком (E), щоб створити ефект руйнування:

Повторюємо процес, описаний в попередньому кроці, застосовуємо текстуру води до кільця, використовуємо Warp (Деформація), щоб її трансформувати:

Продовжуємо до тих пір, поки не покриємо всі кільце текстурою:

Можна також помістити текстуру над моделлю:

Крок 5. Додамо більше водної текстури. Повертаємося до стокового зображення і виділяємо нову область з допомогою Lasso Tool (Ласо) (L) (розтушовування 30px):

Копіюємо і вставляємо виділену область на робоче полотно, переміщаємо її вгору і застосовуємо коригувальний шар Black and White (Чорно-білий):

Отримуємо наступний результат:

Один раз дублюємо водний шар і переміщаємо його вниз, використовуємо Warp (Деформація), щоб трансформувати його:

Нам необхідно створити ефект бризок за моделлю, використовуємо м'який ластик (E), щоб видалити передню область:

І отримуємо:

Крок 6. Тепер ми додамо абстрактну текстуру. Я вирішив створити спеціальну кисть для цього. Спочатку створюємо новий документ размерм 150х150 px, потім створюємо новий шар і малюємо в центрі точку м'якої чорної пензлем (B):

Використовуємо Warp (Деформація), щоб трансформувати точку, як показано нижче:

Потім переходимо до фільтру Liquify (Пластика), налаштовуємо кисть, як показано нижче:

Використовуємо Forward Warp (Пряме викривлення):

Переконайтеся, що фоновий шар приховано, тиснемо CTRL+A, потім переходимо Edit - Define Brush Preset (Редагування - Визначити кисть):

Після цього тиснемо F5, щоб перейти до параметрів кисті:

Shape Dynamics (Динаміка форми)

Scattering (Розсіювання)

Other Dynamics (Інша динаміка)

Активуємо Airbrush (Аерограф), Smoothing (Згладжування) і Protect Texture (Захист текстури). Тепер використовуємо цю кисть, як показано нижче:

Крок 7. Ми майже закінчили. Використовуємо Sharpen Tool (Різкість) (R), щоб відредагувати деякі області на моделі (попередньо об'єднавши всі шари в один). Встановлюємо Strenght (інтенсивність) приблизно на 30-40%:

Дублюємо (CTRL+J) цей шар і застосовуємо фільтр Filter - Brush Strokes - Accented Edges (Фільтр - Штрихи - Акцент на краях):

Нам не потрібно, щоб фільтр діяв на все зображення, тому редагуємо його шар-маску:

І отримуємо ось такий результат:

Тепер додамо кольору на зображення, ви можете це зробити, використовуючи декілька способів:

1. Коригувальний шар Color Balance (Колірний баланс) з відредагованій шар-маскою.
2. Намалювати за допомогою м'якої кисті на новому шарі, при цьому встановити режим змішування шару на Overlay (Перекриття), Soft Light (М'яке світло) або Color (Колір).
3. Поэскпериментировать з каналами.

Можете спробувати всі три варіанти і порівняти результати.
Ось так виглядає фінальний результат:

Версія 1

Альтернативна версія з великою кількістю кольорів:

 

Оцінити цей запис:
0

Коментарі

  • Ніяких коментарів поки не було створено. Станьте першим коментатором.

Залишити Ваш коментар

Гість П'ятниця, 05 червня 2020

Відео дня

Головне на ПК-манія

Роль R&D в інноваційному процесі програмного ...

Підхід, використаний компанією-розробником програмного забезпечення в процесі розробки програмного ...

Software новини 2020-05-02 19:00:22

Должность php разработчик

Наверное, большинство современных людей, особенно мальчишки, мечтают в будущем стать и овладеть IT ...

Software новини 2020-03-19 17:17:01

Класичні настільні ігри: цікаві та веселі

Настільні ігри, або настолки – цікавий та веселий спосіб провести час з рідними, або друзями. ...

Hard новини 2020-02-21 07:57:16

Популярне в помічнику  

Як зареєструватися в Фейсбук? Реєстрація в Facebook
Інтернет
Я зареєструватися на Facebook  в недалекому 2010 році, і до речі, в контактах у мене цілих шість друзів! Чому так мало? Ні, не тому що я поганий друг. Я нормальна людина. Насправді я просто ніколи не був постійним користувачем соціальної мережі Facebook. Я заходжу туди раз в рік і два на великдень, саме тому у мене там практично немає друзів
Оцінити цей запис в блозі:

ТОП-3 блогерів

Петренко Віталій ще не створив свою біографію
Войтенко Костя
182 пост(ів)
Войтенко Костя ще не створив свою біографію
Якщо ти хочеш вийти заміж за розумного, красивого ...
  • Prev
  • software
Scroll to top